Προς Κ*ΒΟΞ το ανάγνωσμα: γιατί οι αντιφασίστες φοβούνται την αληθινή τέχνη;

 


Έργο του Arno Breker



Όσοι δηλώνετε antifa διαβάστε τους στίχους και προχωρήστε και σε μια αναζήτηση, θα σας βοηθήσει να διαλύσετε τις εμμονικές αυταπάτες που σας προσφέρει ο καθεστωτικός αντιφασισμός!

γράφει ο Μαυρομετωπίτης

Όπως έγινε γνωστό οι όψιμοι αντιφασίστες θα οργανώσουν εκδήλωση στα Εξάρχεια με τον τίτλο «Τι φοβούνται από την τέχνη οι φασίστες». Και κάποιες εύλογες απορίες γεννιούνται …

Πρώτον, εάν η εκδήλωση θα λάβει μέρος λόγω των πρόσφατων γεγονότων της Εθνικής Πινακοθήκης, οφείλουμε να ρωτήσουμε τα «παιδιά των Εξαρχείων» αν πραγματικά θεωρούν τέχνη την κακόγουστη, ακαλαίσθητη και ανισόρροπη φαρσοκωμωδία που προωθήθηκε και ενισχύθηκε από το ΚΡΑΤΟΣ και ευτέλιζε «ιερές απεικονίσεις» που αντιπροσωπεύουν το θρησκευτικό αίσθημα εκατομμυρίων ανθρώπων, και εάν θα έδειχναν την ίδια αντιμετώπιση σε περίπτωση που σε αυτή την έκθεση προσβαλλόταν κάποιο ιερό πρόσωπο του Ισλάμ ή του Ιουδαϊσμού ή θίγονταν οι «κατατρεγμένοι πρόσφυγες» που «σπιτώνονται» από τις ΜΚΟ και τους ανθρώπους του Σόρος.

Δεύτερον, εάν ως «Φασίστα» θεωρούν τον τέως βουλευτή της «Νίκης» κάνουν τραγικό λάθος (διαβάστε ιστορία των ιδεών ρε) διότι η συγκεκριμένη κοινοβουλευτική θρησκευτική σέχτα δεν έχει καμία σχέση με τον Φασισμό, ούτε και ο τέως βουλευτής της, και μόνο προσβολή για εμάς τους Φασίστες (ναι είμαστε) είναι η οποιαδήποτε ταύτιση με τους κλόουν της κοινοβουλευτικής εκκλησιαστικής ψηφοθηρικής θρησκεμπορίας.

Άλλωστε και οι ίδιοι δηλώνουν ανοιχτά αντιφασίστες … όπως και τα «συντρόφια» του «Ρουβίκωνα» με μόνη διαφορά ότι οι μεν βάζουν τον Σταυρό μπροστά ενώ οι δε το Αλφάδι. Βέβαια εξαίρεση στον κανόνα ο γνωστός αναρχικός που πολέμησε στο πλευρό των Κούρδων και υπερασπίστηκε σε συνέντευξη του την έννοια της Πατρίδας σε αντίθεση με εσάς που χύνετε εθνομηδενιστικό δηλητήριο σε ότι υγιές έχει απομείνει. 

Αλήθεια γιατί δεν διοργανώνετε ακόμη μια εκδήλωση για τις πατριωτικές παραδόσεις των Κούρδων στα πεδία των μαχών να γελάσουμε με σαρδόνια διάθεση, προς αντιπαράθεση της γελοιότητας να αντιμετωπίζετε ως εχθρικό το εθνικό συναίσθημα του λαού μας; 

Αλλά τι περιμένει κανείς από τους παρωπιδοφόρους που επιτέθηκαν σε κοριτσάκια του συλλόγου «Αφήστε με να ζήσω» και θεωρούν την θανάτωση των βρεφών ως το «έσχατο μέσο αντισύλληψης» όπως έγραφε η αντιφασιστική αφίσα στα Εξάρχεια …

Όσον αφορά το ζήτημα του Φασισμού και της Τέχνης μάλλον οι «σύντροφοι» δεν ξέρουν καλά την ιστορία, για μια ακόμη φορά όπως στην περίπτωση του Δαπέργολα που στο twitter προβάλλει απόσπασμα του Φασιστή Ezra Pound

Κράζουν αλλά τελικά αποδέχονται στα επίπεδα της γνώσης τους ιστορικούς ΤΙΤΑΝΕΣ του Φασισμού σε γλυπτική, ποίηση, θέατρο, κινηματογράφο, ζωγραφική. 

Ο Φασισμός είναι στενά συνδεδεμένος με την Τέχνη από την εποχή του Φουτουρισμού και του Μαρινέτι στην Ιταλία. Από την ποίηση του μεγαλύτερου ποιητή του 20ου αιώνα Έζρα Πάουντ, που τόσο λατρεύουν (…) μέχρι τα μυθιστορήματα του θαυμαστή του Χίτλερ του Νορβηγού Κνούτ Χάμσουν που τον διαβάζουν στις συνελεύσεις και τις καταλήψεις. Από τις ζωγραφιές του Φαλαγγίτη Σαλβαντόρε Νταλί που κοσμούν τα σπίτια τους και που διδάσκονται στις Σχολές Καλών Τεχνών, μέχρι την γλυπτική του κορυφαίου Άρνο Μπρέκερ που επιλέγουν να μελετήσουν. 

Αλήθεια πόσοι «κομμουνιστές», «δημοκράτες», «αριστεριστές» διανοούμενοι έχουν εκτελεστεί ή εξοβελιστεί για τις καλλιτεχνικές ιδέες τους ή έχουν διωχθεί για τα έργα τους;

Οι μεγαλύτεροι μάρτυρες του Φασισμού είναι οι διανοούμενοι από τους Ρόμπερτ Μπραζιγιάκ και Ντριού Λα Ροσέλ μέχρι τον κατατρεγμένο Σελίν. 

Τους ακολούθησαν στον μεταπολεμικό «Γολγοθά» οι καλλιτέχνες του Φάσιο και της Σβάστικας που τα γλυπτά τους καταστράφηκαν, οι πίνακες τους κρύφτηκαν και τα βιβλία τους πετάχτηκαν στην φωτιά ή στάλθηκαν σε ιδιωτικές συλλογές.

Και η ειρωνεία της τύχης «σύντροφοι» είναι ότι ακόμη και στα Εξάρχεια οι Εθνικοσοσιαλιστές είχαν δωρίσει ένα κορυφαίο έργο τέχνης που καμιά σχέση δεν έχει με τα εξαμβλώματα που θαυμάζετε. Αυτό το καλαίσθητο δημιούργημα ποτέ δεν βρήκε την θέση που του άρμοζε αφού αντέδρασε ο ντόπιος δυσώδης αντιφασισμός. Στην λογοκρισία της τέχνης πρωταθλητές οι αντιφασίστες με ή χωρίς γραβάτα.

Ακόμη στα ελληνικά δεδομένα, ως «Φασίστες» θα λογίζονταν από την νομεκλατούρα των Εξαρχείων ο εθνικιστής «μελαγχολικός» Καρυωτάκης, ο μάρτυρας Λορέντζος Μαβίλης και ο ανοιχτά θαυμαστής του Φασισμού και του Εθνικοσοσιαλισμού, Κωστής Παλαμάς.

Είναι λοιπόν ο Φασισμός ασύμβατος με την Τέχνη ή η antifa υστερία διαστρεβλώνει, καπελώνει, αλλοιώνει την πραγματικότητα και πολλές φορές ιδιοποιείται πράγματα που δεν της ανήκουν αφού για μια ακόμη φορά «την βρίσκει με υποκατάστατα» ;

Και που είστε σύντροφοι … λίγη προσοχή με τον Σάκη των Rotting Christ διότι τα κομμάτια της μπάντας του για τους διωκόμενους Έλληνες της Σμύρνης, οι αναφορές στον Αυτοκράτορα Ιουλιανό στους Προγόνους και τους Θεούς των Ελλήνων, μόνο «αντιφασιστικά» δεν μπορούν να θεωρηθούν αλλά δείγματα «προγονολατρείας» που σας κάνουν να ανατριχιάζετε!

Τελικά στην μανία σας να υπερασπιστείτε την woke κουλτούρα που επιβάλλει το Lifo και το ίδρυμα του γνωστού μεγιστάνα, πάλι υιοθετείτε τα ψεύδη της εξουσίας και πορεύεστε άνευ «νοητικής πυξίδας» στην καθημερινότητα εν ονόματι του σάπιου αντιφασισμού που βρωμάει πτωμαΐνη και αστική δημοκρατία! 

Κουνάτε το δάχτυλο προς υπεράσπιση της τέχνης στο όνομα του αντιφασισμού την στιγμή που η ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ έχει προέλευση και σφραγίδα Φασιστική και Αντιδημοκρατική!

Αληθινή τέχνη είναι αυτή που υπηρετεί τον Λαό και όχι αυτή που τον προσβάλλει! Τέχνη είναι η έκφραση του συλλογικού ασυνείδητου και η προβολή της λαϊκής ψυχής και όχι η διαφήμιση της ύβρεως του κάθε διεστραμμένου «καλλιτέχνη» που ακόμη και κορυφαίες μορφές του αναρχισμού θα την θεωρούσαν σαμποτάζ στην ενότητα της κοινωνίας!

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος6.5.25

    Συμφωνώ με το άρθρο στην ουσία του δεν υπάρχει αμφιβολια. Πιστεύω όμως και εδώ οπως και σε άλλες περιπτώσεις τον φασισμό τον χρησιμοποιουνε γενικά και αορίστος χωρίς ιδεολογικό πρόσημο για να περιγράψουν τον οποιοδήποτε συστημικο ακροδεξιό. Για αυτους πχ. Νατσιος Αδωνις Λατινοπουλου ειναι ολοι φασιστες. εστιάζοντας στην πράξη και στην μη ελευθερία εκφρασης, για το κατέβασμα των εικόνων απο τον βουλευτη την νικης. Με αυτον τον τρόπο πεφτουμε στην λούπα να δικαιολογουμε την πράξει του βουλευτη και να νιωθουμε την ανάγκη απάντησης εκ μερους της αστικης ακροδεξιας, γιατι σε αυτους απευθυνονται. Οσο για τον Σακη δεν νομιζω να ειναι δικός μας. Τον θεωρώ πατριδοκάπηλο, παταει στιχουργικά σε αυτα τα θέματα, αν τον ρωτησης αν ειμαστε συνεχεια του Εθνους κλπ δεν θα το δεχτει, θα σου πει απλα μου αρεσει η ιστορια η μυθολογια και σιγουρα δηλωνει antifa ,βασικα ετσι ειναι και ολο το σιναφί του περιοδικού metal hammer.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9.5.25

    Αγαπητοί,
    Καταρχήν, να σας συγχαρώ για την προσπάθεια διαλόγου – είναι σπάνιο να βλέπουμε φασίστες να μην καταφεύγουν αμέσως σε απειλές. Θα αρκεστω σε τρεις συντομες απαντησεις στα πιο σημαντικα σας σημεία.

    1-Η Τεχνη δεν εχει υποχρέωση να υπηρετεί το εθνος και τις ιερες του αξίες. Ουσιαστικα υποβαθμίζετε τη τεχνη σε προπαγάνδα. Η τέχνη μπορεί να ροκανίζει τις ιερες αξιες μας, μόνο έτσι θα υπαρχει εξελιξη της σκέψης. Σουρρεαλιστες, μοντερνιστες ακομη και φασιστες καλλιτέχνες, προκάλεσαν το στατους κβο. Για παραδειγμα, ο σουρεαλιστης Νταλί θεωρειτο εκφυλισμένους απο τους Ναζι. Η τεχνη ειναι το λυκόφως της της ελευθεριας.


    2-Ειναι μυθος οτι ο λαος ειναι μια ομοιγενής μαζα χωρις εσωτερικές αντιφάσεις, που ολοι εχουν ιδια συμβολα και ιδιους εθχρους. Οι κοινωνίες ειναι πολυφωνες, με ανθρώπους διαφορετικων πεποιηθεσων τατυτοτητων και ιδεων. Μαλιστα, εσεις, ως φασιστες, ειστε ενα καλό παραδειγμα καθώς εκφεύεγετε πολύ απο την στερεοτυπική εικόνα του ελληνα, ο οποίος δεν ειναι παθιασμενος εθνικιστής. Η δε αποπειρα να δημιουργηθεί ενα καλούπι τυπικού αντιπρόσωπου του εθνους, στο οποίο πρέπει να χωρέσουν ολα τα μέλη, ποσο καταπιεστικό και οργουελικό μπορεί να ειναι κάτι τέτοιο; Αν αγαπάτε εστω και λίγο την ελευθερία, κάθε κυτταρο σας θα αγωνιστεί κατά ενος τετοιου ενδεχόμουν.

    3-Υπαρχει μια ειρωνια οταν λετε πως οι φασιστες τιμησαν την τεχνη. Φαινεται οτι ξεχνατε πως φασιστικα καθεστωτα εχουν λογοκρινει την τεχνη. Στον αντιποδα, εσεις οι ιδιοι λετε πως οι αναρχικοι, απολαμβάνουν εργα φασιστών.

    Θα χαρώ να υπαρχει διαλογος.
    μιστερ Μαξ,
    μεμονωμενος αναρχικος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μίστερ Μαξ δεν είσαι άγνωστος στο διαδικτυακό πεδίο. Δυστυχώς για σένα συμμετείχες παλαιότερα σε διαλόγους κάτω από εμετικές αναρτήσεις αλλά αυτά είναι παρελθόν. Το να προσκομίζεις μομφές στους Φασίστες για απειλές είναι κωμικό όταν είστε ως χώρος πρωταθλητές σε αυτή την τακτική με το κράτος φυσικά να κρυφογελάει στην γωνία για την κατάντια. Ο διάλογος με ΟΛΟΥΣ είναι δεδομένος από το 2007 και ένας από τους δυο λόγους που καταργήθηκε το παλαιό ιστολόγιο με κυβερνητική εντολή ήταν ότι δεκάδες αν όχι εκατοντάδες αναρχικοί/αριστεριστές μας διάβαζαν καθημερινά και δυστυχώς για κάποιους συμφωνούσαν με θέσεις της σο. Δεν διαφωνούμε ότι η τέχνη μπορεί να περνάει τα όρια όμως άλλη η τέχνη του Τζίμη Πανούση - που είχε μια μανία να διαβάζει δικά μας βιβλία - και πρόσφερε στην σάτιρα και άλλο η "τέχνη" του κάθε καραγκιόζη που βρίσκει ελεύθερο πεδίο επειδή η πλειοψηφία των πιστών αδυνατεί τα υπερασπιστεί τα όσια και ιερά της. Σαρδόνια η διάθεση μας να γράφεις για τον ΦΑΣΙΣΤΑ Νταλί που τελείωνε τις ομιλίες του με το επιφώνημα ΖΗΤΩ Η ΙΣΠΑΝΙΑ ΖΗΤΩ Η ΦΑΛΑΓΓΑ! Και ναι τα επαναστατικά κινήματα όταν γίνονται καθεστώτα τυφλώνονται δυστυχώς προς όφελος της πρόσκαιρης εξουσίας η οποία πάντα τρώει τα παιδιά της επανάστασης. Αν θεωρείς ότι μια κρατική επιχορηγούμενη παρουσίαση όπως αυτή που ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ συμβάλλει στην αφύπνιση του λαού μας και την παγίωση της θετικής αμφισβήτησης επέτρεψε μας να διαφωνήσουμε. Έχουμε απορρίψει εδώ και χρόνια τους εθνικούς μύθους της άκρας δεξιάς που σερβίρετε ως πρέζα από το καθεστώς όταν φοράει το πατριωτικό κουστούμι. Είμαστε υπέρ της ελευθερίας όχι όμως υπέρ της ελευθεριότητας. Κάθε λαός διατηρεί τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σύμφωνα όμως με τον Ηρόδοτο έχει ανάγκη κάποιους συνεκτικούς δεσμούς για να πορευτεί στο μέλλον. Και εδώ γεννάται το ερώτημα ποια η πρόταση του χώρου σας όταν αποδομείτε τα σύμβολα ενός έθνους. Η αντιπρόταση σας αν δεν κάνουμε λάθος περιορίζεται στις πολιτικές φύλου μετά την Μαρφίν που σας στέρησε την νομιμοποίηση της μη βίας. Όσο για τα φασιστικά καθεστώτα που αναφέρεσαι πράγματι υπήρξε λογοκρισία της ΕΚΦΥΛΙΣΜΕΝΗΣ τέχνης που σήμερα είναι η προμετωπίδα του αστικού συστήματος εξουσίας και συνήθως προωθείται από τον χώρο σας και τους αριστεριστές. Δεν διαφωνούμε ότι υπήρξαν και παρωδίες όταν κυριάρχησαν οι ακροδεξιές τακτικές ο μεγάλος καρκίνος των ιδεών μας. Όμως καλό είναι να σκεφτείς ποιοι διέλυσαν και γιατί τα εργαστήρια τέχνης του Μπρέκερ και του Τόρακ μετά τον πόλεμο. Ποιοι έκαψαν βιβλία μετά το ΄45 είναι εμφανές ποιοι προσπάθησαν να καθυποτάξουν την Ευρώπη και σήμερα βιώνουμε τη δυστοπία. Οι αναρχικοί και γενικά όσοι είναι αντιφα απολαμβάνουν και αυτοί τα έργα των Φασιστών κατά το δοκούν αφού γοητεύονται από το ΚΑΛΛΟΣ και εσώψυχα πολλοί από αυτούς αρνούνται την υποταγή στην ασχήμια του σύγχρονου κόσμου, αρνούνται όμως να προχωρήσουν στην ρήξη σε σχέση με το αφήγημα της καθεστωτικής εξουσίας που φέρνει διαφημίσεις υπέρ του Indymedia στα σχολικά βιβλία και τον Ερντογανικό μειονοτικό Ντεντέ σε γνωστό αντιεξουσιαστικό στέκι των Εξαρχείων ...

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος10.5.25

    Αγαπητοί,

    ευχαριστώ για την δημοσίευση της αποψης μου και την απαντηση σας. Σας ευχαριστώ και για το ενδιαφέρον σας για μενα. Ναι απαντούσα σε ορισμένες αναρτήσεις που θεωρουνται εμετικές. Επειδή πιστεύω στον διάλογο. Μεσα απο τριβή μου έμαθα, ή νομίζω πως έμαθα, τις αρχές της λογικής σκέψης. Πως η προσωπική επίθεση δεν είναι ικανό επιχείρημα τις περισσοτερες φορες. Τελοσπάντων, θελω να πω πως δεν μετανιώνω και σας συνιστώ, αν ενδιαφέρεστε να εντρυφήσετε και εσεις στις αρχες της λογικής- αν και υποψιάζομαι πως θα αρνηθείτε την προταση μου.

    Ηθελα να αποφύγω να συζητήσουμε για το τι ειναι Τέχνη. Αλλά βλέπω επιμένετε. Τέχνη δεν είναι εργαλείο για εξύμνηση του κάλλους. Η τέχνη δεν είναι απλώς η αναπαράσταση του ωραίου – είναι έκφραση της ανθρώπινης εμπειρίας, με όλη της τη πολυπλοκότητα, συνυπαρχει το τραχύ, το αποκρουστικό, το ασύμβατο. Η ιστορία της Αντιγόνης, δεν ειναι όμορφη, ειναι τραγική. Ειναι όμως σπουδαία τέχνη. Αν η τέχνη περιοριζόταν μόνο στο «καλλωπιστικά αποδεκτό», θα ήταν διακόσμηση – όχι εργαλείο αλήθειας και επανάστασης.

    Το δε κάλλος, είναι υποκειμενικό γιατί εξαρτάται από την προσωπική εμπειρία, την κουλτούρα, την εποχή και τις αξίες του καθενός. Αυτό που ένας θεωρεί όμορφο, άλλος μπορεί να το βρει αδιάφορο ή ακόμα και αποκρουστικό. Αυτο ισχύει απο την μουσική, στους ανθρώπους, στις ιδέες, γευσεις, αυτοκίνητα. Ενα θεατρικο εργο που νοιώθω οτι μου εξυψώνει την ψυχή, για σενα μπορει να ειναι αδιαφορο ή αποκρουστικο. Ο Βαν Γκογκ την εποχή του, θεωρητω ακαλαίσθητος. Όταν λοιπόν κάποιοι ισχυρίζονται ότι η τέχνη πρέπει να υπηρετεί ένα συγκεκριμένο «κάλλος» , στην πραγματικότητα επιβάλλουν το δικό τους γούστο ως απόλυτο.

    Κλείνοντας, να θυμίσω τι ελεγε ο δασκαλος Πρωταγόρας. «Πάντων χρημάτων μέτρον ἐστὶν ἄνθρωπος»

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία,
    Μιστερ Μαξ,
    Μεμονωμένος αναρχικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11.5.25

      Δεν διαφωνεί κάποιος μαζι σου τα πράγματα ετσι είναι οπως τα λες. Στην ουσία ο κάθε ολοκληρωτισμός προάγει μόνο την δική του κοσμοθεωρία ως την απόλυτη αλήθεια με την βία και καταστολη. Το παίζουν επαναστάτες μέχρι να ερθουν αυτοι στην εξουσία και τότε γίνονται πάλι τα ίδια. Θα θέλουν ισχυρο κράτος με μιλιταρισμό και επεκτατισμους με αποτέλεσμα την αγαστή συνεργασια με μεγαλοβιομήχανους για την οικονομική αναπτυξη. Τα εχουμε ξανα δει. Τωρα εχουμε την δικτατορια του καπιταλισμου και των τραπεζιτων. Κατι πολυ χειρότερο για μενα γιατι χάνετε εντελως η εννοια της κοινότητας, η 'μεταφυσική' σύνδεση του λαού, η τέχνες , η παραδοση του κάθε τόπου. Το φολκλορ που πηγαζει απο την ψυχή του λαού. Οπότε η παρακμή του δυτικου καπιταλιστικού συγχρονου τροπου ζωης είναι ο μεγαλύτερος εχθρος μας. Κατι που ουτε οι Μαρξιστες το αντιλαμβάνονται ή μαλλον το προωθουν ( με την νομοτελεια οταν αναπτυχθεί πληρως ο καπιταλισμος θα περασει στην δικτατορια του προλεταριατου) και το μονο που τους νοιαζει ειναι τα φύλα και ο δικαιωματισμος των ταυτοτητων.

      Διαγραφή