Αφιέρωμα από τον Ιούλιο Έβολα στον Νίκολας Κονσταντίνοβιτς Ραίριχ, Ρώσο συμβολιστή ζωγράφο.



- Καλλιτέχνης των υψών:Nicholas Roerich.

- Ο ζωγράφος των Θιβετιανών χιονιών.


O Roerich. Ρώσος στην καταγωγή, είχε µία ζωή γεµάτη δράση. Ταξίδεψε πολύ σε περιοχές ανέγγιχτες από την εξάπλωση του δυτικού πολιτισµού,διαμένοντας κατά κύριο λόγο στο Θιβέτ και στη δυτική Μογγολία. Εκεί µελέτησε επίσης τις τοπικές παραδόσεις, επισκέφτηκε µοναστήρια, διήγαγε κοινή ζωή με ασκητές και lamas προκειµένου να διεισδύσει εις βάθος στις πεποιθήσεις τους. Από εκείνο το περιβάλλον, είναι που γέµισε µε µυστήριο και ψυχικές επιρροές, κοντά στα όρια των αέναων χιονιών, από τα οποία κατά κύριο λόγο εμπνεύστηκε για τα έργα του. Να θυμηθούμε πάλι, ότι ο Roerich ο οποίος συγκέντρωσε υλικό σχετικά με τις ινδο θιβετιανές παραδόσεις. έγραψε σχετικά με αυτές, δημοσίευσε άρθρα και μεταξύ άλλων, σε συνδυασμό με ποιήµατα, έδωσε το ερέθισμα στο έργο, όσο και να απορούν οι εκτιμητές του τελευταίου νεοκλασικού ύφους, στο αριστούργημα του Igor Strawinsky, η "Ιεροτελεστία της Ανοιξης". Το οποίο, αντικατοπτρίζει την ατμόσφαιρα των ιεροτελεστιών και των τελετών των αρχαίων πολιτισμών. 

Περιοριζόμενοι στην τέχνη του Roerich, κατά μία άποψη το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζεται στο γεγονός πως δεν αποτελεί απλώς καλλιτεχνική έκφραση. Ως τεχνική είναι πάντα απλή και γραμμική. Η σύνθεση αυτή όµως, χαρακτηρίζεται από μία αυθεντική ένωση του φανταστικού και του πραγματικού, του συμβολικού και του φυσικού. Συνεπώς, δίνεται μία παρουσίαση της φύσης (πρόκειται κατά κύριο λόγο για φυσικά τοπία) διαποτισμένη με μία παράξενη έννοια εσωτερικότητας και διαφώτισης. Η τέχνη του Roerich είναι πάνω από όλα μία τέχνη των χιονισμένων και αραιωμένων υψών, όπου η ευαισθησία και ο αέρας, χάνουν τον αντικειμενικό τους χαρακτήρα και δίνουν σε κάθε στιγμή τη ζωντανή αίσθηση της διαύγειας και της σιωπής. Επιπλέον, με σχεδόν πάγιο τρόπο, βλέπουμε να εισάγεται στο τοπίο του Roerich o μύθος και το σύμβολο: μορφές ασκητών προσηλωμένες σε πνευματικά Θέματα, φωτιές της μαγείας, σχηματισμοί ειδώλων, εµφανίσεις στοιχείων της φύσης, αντανακλάσεις αφύσικου φωτός και διαστρεβλώσεις σκιών, καταλήγουν στα κάδρα, κατά το σκηνικό των Άλπεων. 

Μερικές φορές, απεικονίζονται η έρηµη γη, τα σπήλαια, οι κοιλάδες και πάγοι,για να αποδώσουν τον µοναδικό λόγο της διαφορετικης τάξης και να δοθεί το κλειδί του συνόλου. Το σηµαντικότερο δεν είναι µόνο η υποκειµενική δηµιουργία του καλλιτέχνη Roerich, αλλά πρώτα απ' όλα είναι το αρχείο των εµπειριών και των πιθανών αισθήσεων,που κατά τον δικό τους αντικειµενικό τρόπο. έχουν χαθεί µέσα στη σύγχρονη δυτική ζωή. Πράγματι,δεν πρόκειται για φανταστική επικάλυψη, ασύνδετη µε την πραγματικότητα. Αξίζει να αναφερθεί κατά κύριο λόγο πως, σε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον, στο οποίο, µπορεί κάποιος να πέι ότι, όπως η πραγματικότητα αντλεί από ορισµένες πτυχές τον χαρακτήρα του μύθου. Ο µύθος προϋποθέτει επίσης τον χαρακτήρα µιας sui generis πραγματικότητας, η οποία εισάγεται για να αποτελέσει μέρος του τοπίου και της φύσης. Με κάποιον συνεχή τρόπο ο μύθος εσωτερικεύεται, με µία πρόσθετη διάσταση. µε µια έννοια, η οποία προκύπτει άµεσα από αυτές ακριβώς τις µορφές, από αυτά τα σύµβολα, αυτά τα φώτα, που δεν θα γνώριζε ούτε o ίδιος να πει περισσότερο αν είναι µέσα ή έξω από εμάς, αν είναι φώτα των πραγμάτων ή διαφώτιση του πνεύματος, ή ακόµα και τα δύο την ίδια στιγµή.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η τέχνη του Roerich που αγνοεί όλα τα τεχνάσµατα της ζωγραφικής της αφηρηµένης τέχνης, του ιµπρεσιονισμού και του σουρεαλισµού των τελευταίων ετών, υιοθετώντας παράλληλα, σε βάθος τις εκφραστικές ανάγκες, έχει την αξία µίας μαρτυρίας γιατί θα πρέπει να σκέφτεται, ότι η κατάσταση του νου ,σύµφωνα µε το κεντρικό τμήμα που γινόταν το σύµβολο και ο µύθος, αντικαθίσταται από τη βάση µε εκείνη την ίδια, που εµπνέει ολόκληρους πολιτισµούς και εξαφανισµένες παραδόσεις. Είναι πιθανόν ότι το Θιβέτ υπήρξε µία από τις λίγες περιοχές στις οποίες χάρη στην εξαιρετική του αποµόνωση, διατηρήθηκαν οι περιβαλλοντικές, ψυχικές και φυσικές συνθήκες του χθες. Δεν θα πρέπει να παραβλέπεται ο παράγοντας υψομέτρου. Είναι γνωστό πως σε µεγάλα ύψη όπου κάποιος είναι απρόσβλητος από τη νόσο του υψοµέτρου και έχει ανοιχτή τη ψυχή, μπορεί να παρέμβει µία κατάσταση ηµιµέθης, η οποία δεν προκαλεί μούδιασμα, αλλά µία ανώτερη διαύγεια. Τα πράγματα μιλούν συχνά σε μια γλώσσα που πριν δεν υποψιαζόμασταν, και οι αισθήσεις σε έναν Ορισµένο βαθμό, γίνονται άυλες και φωτεινές. Με αυτό το πρότυπο, το Θιβέτ, και ίσως κάποια άλλη περιοχή ομοίως προφυλαγµένη, θεωρούνταν ως εναποµείναντα τµήματα ενός διαφορετικού κόσμου, κατηργημένου από μία διαδικασία πύκνωσης και φυσικοποιημένης γενική παρέµβασης στην ανθρώπινη εμπειρία της πραγµατικότητας.

Κατά κάποιο τρόπο, αυτό που ξεχωρίζει στην ζωγραφική του Roerich δίνει το κλειδί για το τι θα πρέπει να σχέφτεται κάποιος σχετικά με την πραγματική έννοια του μύθου και του συµβόλου σε προσύγχρονους πολιτισμούς, συµπεριλαμβανοµένων των Δυτικών. Από άποψη προελεύσεως, ο μύθος και το σύµβολο δεν ήταν απλώς δηµιουργήματα της περιπλανώµενης φαντασίας, δεισιδαιµονιών, ονείρων ή ποιητικές προσθήκες σε µία πραγµατικότητα, όμοια με εκείνη που γίνεται αντιληπτή από τον καθένα σήµερα, εξίσου άγνωστη και κλειστή, τέτοια ώστε να επιτρέπεται στο μέγιστο κάποια υποκειµενική λυρική ερμηνεία. Αντιθέτως, πρόκειται, για µορφές γεννημένες, µε µεγάλη ομοιομορφία χαρακτήρων χαρακτήρων, από µία ψυχική διαδικασία ανάλογη µε εκείνη που παράγει τα όνειρα και πιο συγκεκριµένα τις παραισθήσεις (στα όνειρα η φαντασία µεταβαίνει σε πλαστικές φόρµες και σε σκοτεινές συµβολικές αντιλήψεις), οι οποίες εξέφραζαν την αίσθηση µιας διαφορετικής όψης της πραγματικότητας, της φύσης και της ζωής - της δική τους "ψυχικής" πλευράς, εξίσου αντικειµενικής και καλλιεργηµένης σε σχέση µε τις φυσικές αισθήσεις στην κανονική ζωή. Για το λόγο αυτό, ο µύθος και το σύµβολο αποτελούσαν, όπως έλεγαν, ένα ουσιώδες κοµμάτι στον αρχαίο πολιτισμό και στο ύφιστο πνευματικό επίπεδο, ενώνοντας κάθε μορφή ζωής, σε θεσµούς δικαίου, στο σύστηµα της απαράβατης πειθαρχίας, των παραδοσιακών γνώσεων και των τυπικών δραστηριοτήτων.

Είναι αυτό που ήδη ο Vico έφερε στην επιφάνεια, μιλώντας για "ηρωικούς πολιτισµούς", ενώ ο Schelling περιέγραφε την απαραίτητη διαδικασία από την οποία, προέρχεται η απόδοση του µύθου σε μία άλλη διάσταση της πραγµατικότητας. Επίσης, υπό ένα συγκεκριµένο πλαίσιο, ο Guénon, o Eliade, και ο εθνολόγος De Martinom, υπέδειξαν το σφάλμα του όποιος θεωρεί την αρχαϊκή εμπειρία της πραγματικότητας και της φύσης ταυτόσημη με την τωρινή,κάτι το οποίο είναι φυσικό αν αναλογιστούμε το κλείσιμο και την ατροφία όλων των φιλοσοφικών σχολών που υπήρξαν στην πορεία της ιστορίας.

Στην Αµερική, δεν είναι εύκολο να ειπωθεί, το τι θα µπορούσε να αποφέρει η ενασχόληση με την τέχνη του Roerich και Θα καθίστατο ενδιαφέρον στους ιδίους. Στην πραγµατικότητα, όλα αυτά που είναι η Αμερική, εκπροσωπούν το ακριβώς αντίθετο: έναν κόσμο τεχνικό και αποκαρδιωµένο, στον οποίο οι µόνες φυγές δίνονται από τη µουσική και τους χορούς πρωτόγονης προέλευσης, από το αλκοόλ, από τη χαύνωση και από την αθλητική μανία δηµιουργώντας έτσι λεπτές και προβληματικές ισορροπίες.

...

Όσοι έχουν βρεθεί στα μεγάλα οροπέδια του Θιβέτ χωρίς να έχουν την επιθυμία να εξερευνήσουν ή να είναι µέρος μιας οµάδας με συγκεκριµένους σκοπούς, μπορούν να επιβεβαιώσουν την αίσθηση αυτή, η οποία έρχεται στη ζωή όταν διαπερνάται η ψυχή της θιβετιανής πνευµατικότητας καθώς, οι µορφές του πνεύµατος και η παραδοσιακή της µαγεία. O Roerich είναι ο πρώτος δυτικός (εφόσον µπορούµε να αποκαλέσουµε ένα Ρώσο ως δυτικό), ο οποίος κατάφερε να αισθανθεί και να βιώσει τα παραπάνω, µέσω της ζωγραφικής νιώθοντας την ίδια στιγμή πως αυτό που πράττει ξεπερνάει τα όρια της τέχνης και είναι πέρα από κοινή και προσωπική αισθητική αντίληψη, διότι έχει την τάση να πραγματοποιείται ως μία αίσθηση της ίδιας της ζωής. Αυτό συμβαίνει διότι τα έργα του έχουν έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα προς κάτι το υπερβατικό, μέσα στο ενοποιημένο νόημα αυτού του κόσμου και με αναφορά όχι σε κάτι αφηρημένο αλλά σε μία πραγματική εμπειρία. Πιστεύω πως κάτι μπορεί να θεωρηθεί πραγματικά τέχνη μόνο όταν δημιουργείται με μία τέτοια αντίληψη.


Τα Ιμαλάια μας οδήγησαν σε μία υπερβατική αγνότητα, σε μία μη ανθρώπινη πνοή: "Πολλά μέτρα πάνω από τη θάλασσα αλλά ακόμη περισσότερα πάνω από τον άνθρωπο", έγραφε ο Νίτσε για τη Sils-Maria. H κορυφή αυτή, όπως και η ψηλότερη ιταλική κορυφή (θυμάμαι τη νυχτερινή θέα μιας λευκής ερήμου από τη Capanna Margherita του όρους Rosa), μας ενώνει ξανά µε το φυσικό και συμπαντικό μας περιβάλλον, το οποίο είναι ίδιο µε αυτό των στοιχειωδών δυνάμεων της γης. Όπου η δυναμική αγνότητα και η 'ηρεμία που αποτυπώνεται επάνω στις παγωμένες και λαμπερές κορυφές, δίνουν την αίσθηση ότι είναι οι απόλυτες και άυλες κορυφές ή ο μαγνητικός ρυθµός στη µεγάλη πλοκή του Συνόλου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, πρέπει να αντιληφθούμε στα έργα του Roerich, µία αχτίδα απελευθέρωσης, της πιο αληθινής απελευθέρωσης. 

Για τον Μάνο και τον Γιώργο (Propatria)

Περιοδικό Ανάκτηση Τεύχος Έκτο: Κυκλοφορεί Ξανά!



Μετά από απουσία μερικών μηνών κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της ανανεωμένης Ανάκτησης, εμπλουτισμένο με θέματα ποικίλης ύλης.

διαβάστε:

SAMIZDAT, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ

ΕΠΙ ΠΤΕΡΥΓΩΝ ΑΝΕΜΩΝ

ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΛΑΠΟΘΑΚΗΣ

ΘΩΜΑΣ ΓΚΑΝΤΑΡΑΣ Ο ΦΟΒΕΡΟΣ ΜΑΥΡΟΣ ΛΗΣΤΑΡΧΟΣ

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ, ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

ΖΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΟΡΓΟΥΕΛΙΚΟ ΑΥΡΙΟ;

ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ

Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟ 1964 KAI Ο ΡΕΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ

Η  ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

DR. W. L. PIERCE: ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΟΥΝ

ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΚΡΙ

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΝΟΤΟΣ: ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ, ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ RICHARD B. SPENCER

AMΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΔΕΞΙΑ & ALT RIGHT

Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ

«KINISM» ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΒΙΒΛΟ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΟΥΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ: ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ

ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΚΥΟ: Η «ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ»

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΥΣ  ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΕΣΠΑΝΙΟΛ

LUTON – MILLWALL: Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ

Η ΣΟΥΦΡΑΖΕΤΙΑΝΗ ΤΥΡΑΝΝΙΑ

ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΕΣ

Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΕΝΕΠ

Πως θα το προμηθευτείτε:

Το μοναδικό εθνικιστικό περιοδικό της χώρας θα βρίσκεται από την Τρίτη 30 Ιουνίου σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία και περίπτερα στην έντυπη μορφή του, βρείτε το στην Λόγχη, αλλά και σε μειωμένη τιμή των 2,5 ευρώ από ΕΔΩ. Η ηλεκτρονική μορφή του περιοδικού είναι ήδη διαθέσιμη από σήμερα και είναι προσβάσιμη σε όλους!

Για πληροφορίες παραγγελιών καθώς και τα σημεία διάθεσης της έντυπης μορφής του περιοδικού μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 2103611590! 

Αιρετική γραφή: Τι συμβαίνει με κάποιους αναρχικούς στην Ελλάδα;



Ο Έκτορας Κουφοντίνας σε συνέδριο της Hezbollah ...


"Το πιθανότερο είναι πως αγνοούν 
τις απόψεις του Παλαμά για την κοινωνία. 
Αν τις γνώριζαν δεν θα πέταγαν μπογιές. 
αλλά δυναμίτη"

πηγή: athens indymedia 

"Είμ’ ένα ανήμπορο παιδί που σκλαβωμένο το ‘χει
 το δείλιασμα κι όλο ρωτά και μήτε ναι μήτε όχι
 δεν του αποκρίνεται κανείς, και πάει κι όλο προσμένει
 το λόγο που δεν έρχεται, και μια ντροπή το δένει
 Κωστής Παλαμάς, Ο Γκρεμιστής"

πηγή: anarchy press gr

Εισαγωγικό σημείωμα της συντακτικής ομάδας: 

Όσοι «νεοφασίστες» και εχθροί της αστικής δημοκρατίας δεν φοράνε κομματικά γυαλιά ή δεν πέφτουν θύματα των καθημερινών συστημικών τακτικών παραπλάνησης θέλουν και πρέπει να βλέπουν την αλήθεια κατάματα. Να διαβάζουν τα πάντα, να ανιχνεύουν όλες τις πολιτικές τάσεις και να ζυγίζουν όλες τις απόψεις ώστε να βγάλουν στο τέλος χρήσιμα συμπεράσματα. Κάποιοι φυσικά δεν υπολογίζουν το πολιτικό κόστος αφού δεν έχουν τίποτα να χάσουν παρά μόνο τις αλυσίδες στα μυαλά τους. 

Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι των ιδεών μας έχουν να αντιμετωπίσουν στους δρόμους και τους κρατιστές και τους αναρχικούς. Και τους ορθόδοξους κομμουνιστές και τους «ισλαμοτροτσκιστές». Εδώ το παλιό και εύηχο σύνθημα ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ που καπηλεύτηκε η «Χρυσή Αυγή» πράγματι βρίσκει την πλήρη εφαρμογή του.

Ή μήπως δεν είναι τα πράγματα τόσο απλά; Μήπως και εμείς από την πλευρά μας θεωρούμε κάποια πράγματα δεδομένα και θεωρούμε ότι η πολιτική μας κριτική πρέπει να εξαντλείται στο κλασσικό «οι άλλοι είναι οι άπλυτοι» …

Θα αναφέρουμε πράγματα που μπορεί και να μην σας αρέσουν. Άλλωστε πάντα ένα ιστολόγιο δεν σε αναγκάζει να το διαβάζεις αλλά το κάνεις με δική σου επιλογή. Πόσο μάλλον αυτό του «Μαύρου Κρίνου» που προβάλλει όλες τις απόψεις ενός πολύπαθου «χώρου».

Πάμε στο θέμα ως μια εισαγωγή στο κυρίως άρθρο.

Θυμόμαστε ακόμη τους φτωχούς νεολαίους του «αντιεξουσιαστικού» χώρου που πήγαιναν στα συσσίτια της «Χρυσής Αυγής» για ένα κομμάτι ψωμί αφού οι πάντες τους αγνοούσαν και έδιναν προτεραιότητα στους αλλογενείς.

Θυμόμαστε ακόμη τα θετικά διαδικτυακά σχόλια μελών διάσημης αντιεξουσιαστικής συλλογικότητας κάτω από ένα τραγούδι που υμνούσε την Πατρίδα!

Θυμόμαστε και άλλα πολλά. 

Τις πρόσφατες δημόσιες δηλώσεις του οπαδού της ένοπλης πάλης Νίκου Μαζιώτη για τα εγκλήματα των κομμουνιστών της Μόσχας  αλλά και την αγωνία του Έκτορα Κουφοντίνα (γιος του εκτελεστή της 17Ν) για την μετατροπή της ελληνικής κοινωνίας σε πολυφυλετικό αχταρμά (σύνδεσμος εδώ)

Θυμόμαστε την πρόσφατη αναφορά των αντιπάλων μας γνωστών ραψωδών ActiveMember στον Ριχάρδο Κουντενχόβε Καλλέργη («Έναν αιώνα πίσω στην «Πανευρώπη», στου Ρίτσαρντ Καλέργη την αρχοντοπουτάνα , κανείς δεν αντιστάθηκε σ’ αυτό το αγριοτόπι,  γι’ αυτό και πένθιμα χτυπάει η καμπάνα» κομμάτι: Ω γλυκύ μου έαρ σε καραντίνα)

Και υπάρχουν πολλά ακόμη παραδείγματα όπως τα πρόσφατα δημοσιεύματα γνωστής αναρχικής ιστοσελίδας που υπερασπίστηκε τους κατοίκους νησιού επειδή αντιστάθηκαν στα ΜΑΤ και στον εποικισμό από λαθρομετανάστες.

Και είναι φυσικό μετά να αναρωτιέται κάποιος. 

Ξύπνησαν ξαφνικά οι πολιτικοί μας αντίπαλοι; 

Ραγίζει το αλεξίσφαιρο γυαλί του εθνομηδενισμού ακόμη και στην καρδιά των Εξαρχείων; 

Καταλαβαίνουν που πάνε τα πράγματα και αντιδρούν; 

Ακόμη και αυτοί αηδιάζουν για το θράσος και την εγκληματική τακτική των πολύχρωμων ορδών που έχουν κατακλύσει την χώρα. Υπάρχουν κάποιοι πολιτικοί μας αντίπαλοι οι οποίοι δεν θέλουν να δουν την Αθήνα ως μια νέα Καμπούλ και την Ελλάδα ως το νέο Πακιστάν.

Στην άλλη όχθη του ιδεολογικού «ποταμού» υπήρξαν κατά καιρούς «σήματα καπνού» τα οποία όμως αποκωδικοποιήθηκαν με σχετική επιφύλαξη από αυτούς που είχαν μάτια να δουν. Δυστυχώς μερικές φορές ξεχνάμε ότι πολλοί πολιτικοί μας αντίπαλοι έχουν την ίδια καταγωγή με εμάς και η Ράτσα (διαβάστε την Ασκητική) σε αφυπνίζει και σε κάνει να ξερνάς τα τσιτάτα και τις θεωρίες των κομισάριων εντός και εκτός Περισσού.

Άλλωστε για να λέμε την μαύρη αλήθεια η πρέζα των Αλγερινών και των Αφγανών δεν κάνει διακρίσεις, πηγαίνει και κάτω από τα δικά τους σπίτια. Άλλωστε και τα δικά τους μεροκάματα δεν είναι τυχαίο ότι μειώνονται επειδή ο καπιταλισμός κυριαρχεί λόγω του εισαγόμενου εργατικού δυναμικού. Και οι δικές τους γυναίκες και οι κόρες αποφεύγουν να κυκλοφορήσουν βράδυ γύρω από τα στενά της Ομόνοιας που κυριαρχεί η Σαρία και τα patrolsτων Σαλαφιστών.

Επειδή όμως και αυτός ο πολιτικός «χώρος» αλώθηκε από το καθεστώς οφείλουμε να αναφερθούμε για πολλοστή φορά στην ρίζα της μετάλλαξης όχι όμως ως προειδοποίηση προς αυτούς που στηρίζουν το πνεύμα των Εξαρχείων αλλά κυρίως προς γνώση δική μας. Δεν είναι άλλοι από τους antifaοι οποίοι χρηματοδοτούνται και κατευθύνονται από συγκεκριμένα κέντρα εξουσίας. Δείτε εδώ ένα παράδειγμα για το ποιος κάνει κουμάντο στα στέκια της «άλλης πλευράς». 

Και τα παρακάτω που θα διαβάσετε δεν αποτελούν κάποιο είδος τακτικής ή παρερμηνείας. Δεν είναι η μοναδική αλήθεια αφού δεν πιστεύουμε σε καμιά είδους «ορθοδοξία» και παραμένουμε αιρετικοί για αυτό άλλωστε προσπαθούμε να υπερασπιζόμαστε ως συντακτική ομάδα εδώ και χρόνια την «αριστερή» τάση του Εθνικοσοσιαλισμού.

Το παρακάτω άρθρο όμως ένα σκοπό έχει. Να ρίξει μια δέσμη φωτός σε έναν σκοτεινό «χώρο» που σήμερα τον έχουν αλώσει οι αριστεριστές και οι κομματάρχες προκαλώντας αηδία ακόμα και στους «βετεράνους» της λεγόμενης αναρχίας. Δεν έχει σκοπό το εν λόγω κείμενο ούτε να μπερδέψει, ούτε να διαστρεβλώσει, ούτε να αναπαράγει ψέμματα. Δεν έχει σκοπό να χαϊδέψει καμιά πλευρά ή να δείξει κάποια λύση σωτηρίας. 

Είναι μια πρώτη προσέγγιση απέναντι σε ένα συγκροτημένο σύστημα σκέψης που κυριαρχεί στο κέντρο της πρωτεύουσας και επηρεάζει κομμάτι της ελληνικής νεολαίας ενώ παράλληλα προωθεί τον «αντιφασισμό» και τα δικαιώματα των γνωστών ΛΟΑΤΚΙ καθώς και κάθε άλλη δυσώδης πλευρά του πολιτιστικού μαρξισμού.


Αιρετική γραφή: Τι συμβαίνει με κάποιους αναρχικούς στην Ελλάδα;

του Tyr

Τους αναρχικούς τους έχουμε συνηθίσει, αν όχι ταυτίσει, με αντεθνικές ιδέες, αν όχι κάργα ανθελληνικές. Τον τελευταίο καιρό όμως παρατηρούμε μια όλο και πιο συχνή μετατόπιση προς την Ιδέα του έθνους, έστω και από μια μειοψηφική τάση του λεγόμενου αντιεξουσιαστικού χώρου, τουλάχιστον σε ότι αφορά τις ηχηρές μειοψηφίες!

Γιατί η Ελλάδα είναι μικρή και είμαστε όλοι παιδιά αυτού του Λαού! Κυκλοφορούμε, βλέπουμε, ακούμε! Οι ιδέες του αντιεξουσιαστικού χώρου είχαν πάντα μεγαλύτερη απήχηση στην ελληνική νεολαία από τους αυτό καθεαυτό συμμετέχοντες! Σήμερα ο γνωστός λυσσαλέος αντιεθνικισμός τους, ο ανθελληνισμός τους, έχει όλο και μικρότερη απήχηση. Όσο μικρότερη απήχηση - εκτός από τους αυτοπεριχαρακωμένους αντιεξουσιαστικούς κύκλους - τόσο πιο λυσσαλέος ... Σαν συμπτώματα του τέλους.

Αναρχισμός και αντιεθνικισμός, πόσο μάλλον ανθελληνισμός, δεν ήταν πάντα ταυτόσημα. Ούτε καν αναρχισμός και αντιφασισμός δεν ήταν πάντα ταυτόσημα. Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Για την συντριπτική πλειοψηφία των αμύητων αντιεξουσιαστές και αντιφά είναι συνώνυμα. Δεν ήταν όμως πάντα έτσι και δεν έχουν περάσει ούτε καν 15 χρόνια από τότε που οι αντιφά συνελεύσεις πρωτοεμφανίστηκαν ή μάλλον ξεφύτρωσαν στην Ελλάδα σαν τα μανιτάρια, ως ένα είδος μετεξέλιξης των λεγόμενων και αυτοαποκαλούμενων αυτόνομων. Αυτοί οι "αυτόνομοι" άλλο νταλκά δεν είχαν από το πώς να εχθρεύονται τον ελληνικό ιμπεριαλισμό στα Βαλκάνια (sic). Αν ο νους σας πήγε σε δύο τρεις πρεσβείες δεν πέσατε έξω ...

Οι αντιφά είναι γενικώς εναντίον όλων των εθνών εκτός από ένα! Οι πατέρες του αναρχισμού υπέρ όλων των εθνών, εκτός από ένα ...

Η γραμμή των αντιφά τελικά επιβλήθηκε στους αντιεξουσιαστές, λίγο ή πολύ όπως βλέπουμε σήμερα να επιβάλλετε η γραμμή των Black Lives Matter στους αντίστοιχους στις ΗΠΑ και όχι μόνο. Έξωθεν αρχικά και με απόλυτη κυρίευση του εσωτερικού εντός ελάχιστου χρονικού διαστήματος με χρήση μελετημένων μεθόδων χειραγώγησης και στιγματισμού των αντιθέτων φωνών. Κανονικό psy op!

Αλλά μιας και αναφερόμαστε στον αναρχισμό καλό θα ήταν να κάνουμε και μία πολύ σύντομη αναδρομή:

Ο Προυντόν, ο παππούς του αναρχισμού, είπε μεν "η ιδιοκτησία είναι κλοπή", ενώ στο μυαλό της λεγόμενης κοινής γνώμης - "μια κοινή μια πόρνη"; - Φασισμός και ιδιοκτησία πάνε πακέτο, άσχετα αν ο Μπενίτο Μουσολίνι ονόμαζε τους Ιταλούς "προλεταριακό έθνος"! Και το προλετάριος είναι συνώνυμο του ακτήμων... Ο Προυντόν ήταν και σύγχρονος του αμερικανικού εμφυλίου. Και όπως όλοι οι δυνατοί στοχαστές σε τέτοιες περιπτώσεις, πήρε θέση, υπέρ των Νοτίων... της Συνομοσπονδίας!

Συνομοσπονδία υπερασπίζονταν και οι αναρχικοί του ισπανικού εμφυλίου. Έχοντας απέναντι τους τους φαλαγγίτες του Φράνκο. Οι φαλαγγίτες όμως, όπως οι περισσότερες αναγνώστες αυτού του ιστολογίου θα ξέρουν, αρχικά δεν ήτανε του Φράνκο, αλλά του Χοσέ Αντόνιο! Ο οποίος στην φυλακή, λίγο πριν την δολοφονία του από τους αναρχομαρξιστές, προσέφερε την ηγεσία του κινήματος στον Ραμίρο Ράμος, τον Εθνικοσυνδικαλιστή! Τον οποίο οι αναρχοσυνδικαλιστές της FAI/CNT μέχρι τέλους τον ήθελαν κοντά τους.

Οι εκλεκτές συγγένειες λοιπόν μεταξύ εκφάνσεων Αναρχισμού και του Φασισμού έχουν επιμελώς αποσιωπηθεί και κυρίως από την μεριά των αναρχικών. Ο Ισπανικός Εμφύλιος ήταν όντως εμφύλιος περισσότερο επειδή πολέμησαν αναρχικοί και φασίστες σε εχθρικά στρατόπεδα, παρά επειδή όλοι οι Ισπανοί είναι Ούνα Φάτσα Ούνα Ράτσα! Στον ρωσικό εμφύλιο οι αναρχικοί και οι Ουκρανοί εθνικιστές πολέμησαν από κοινού τους Μπολσεβίκους, ενώ παράλληλα, στην άλλη άκρη της Σιβηρίας, ο αναρχομοναρχικός τρελός βαρόνος Φον Στέρνμπεργκ συνέχιζε την αντίσταση και την υπεράσπιση του τσαρικού στέμματος με έναν τρόπο που κάνει τους σημερινούς υπέρμαχους της πολυπολιτισμικότητας να το βουλώνουν μπροστά στην αληθινή αρμονική συνύπαρξη της ποικιλότητας των εθνικοτήτων της Άπω Ευρασίας.

Ο πατέρας του Αναρχισμού Μπακούνιν έλαβε μέρος στη πρώτη κομμουνιστική Διεθνή. Στην ουσία η αποχώρηση του Μπακούνιν και της ομάδας του αποτελεί το ουσιαστικό διαζύγιο μεταξύ κομμουνιστών και αναρχικών. Με θέσεις όπως "ο Μαρξισμός και οι Ρότσιλντ είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος" και ότι "ποιος καπιταλισμός; Αν ήταν μόνο ο καπιταλισμός οι λαοί (narod, έθνος) θα είχαν ήδη ξεμπερδέψει μαζί του, εδώ έχουμε να κάνουμε με Παγκόσμια Συνωμοσία των Εβραίων Τραπεζιτών"…

Είναι να απορεί κάνεις, τι είδους αναρχικοί είναι όλοι αυτοί οι σημερινοί σιωνιστές αντιφάδες;

Και δεν αναφέραμε καν ακόμη τον Πανσλαβισμό του Μπακούνιν! Εδώ όμως χρειάζεται λίγη προσοχή. Ο Μπακούνιν ήταν Ρώσος, Σλάβος. Λογικό να ήταν πανσλαβιστής! Αυτό που εμείς κρατάμε είναι ότι αντιλαμβάνονταν τους λαούς στην εθνική τους διάσταση και στην ενότητα της ομο(ιο)εθνίας των. Αν ήταν Γερμανός θα ήταν πανγερμανιστής, αν ήταν Έλληνας,  Πανελληνιστής κτλ. Τι σχέση έχουν οι σημερινοί λυσσαλέοι αντιεθνικιστές "αντιεξουσιαστές"; Αν και στην Ροτζάβα τους είδαμε στο πλευρό των "αναρχοεθνικιστών" πλέον Κούρδων.

Και θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε επί μακρόν. Ο αναρχοσυνδικαλιστής Σορέλ, εμπνευστής του πρώην αναρχίζοντα σοσιαλιστή Μουσολίνι, ο δαρβινιστής αναρχοκοινοτιστής πρίγκιπας Κροπότκιν, υμνητής του πνεύματος της αλληλοβοήθειας και των εκφράσεων της, του γένους, της φυλής, της κοινότητας, του έθνους!

Τι σχέση έχουν οι σημερινοί αναρχικοί και πώς τα συνδέουν όλα αυτά με την περιρρέουσα αποδόμηση (αποσύνθεση, σαπίλα) των πάντων; Πιστεύει κανείς τους πραγματικά ότι οι Ντουρούτι και Μαλατέστα θα ήταν υπέρ της αποδόμησης των δύο φύλων και των έμφυλων ταυτοτήτων; Τον Μπακούνιν αν ζούσε σήμερα οι ίδιοι οι αντιεξουσιαστές θα τον έλεγαν Φασίστα.

Αυτές είναι μόνο μερικές σύντομες αναφορές στις εκλεκτές συγγένειες μεταξύ Αναρχισμού και τις Φασιστικές ή Ριζοσπαστικού Εθνικισμού στις διάφορες εκφάνσεις τους. Αυτό που μας αρέσει ή ονομάζουμε Αναρχοφασισμό*!

Χαιρετούμε με ειλικρίνεια και αγνή καρδιά, καλοί καγαθοί, τους καλοκάγαθους εκείνους αναρχικούς, τους μειοψηφικούς του χώρου τους, του λεγόμενου και υποτιθέμενου αντιεξουσιαστικού χώρου  που πλέον μιλάνε μέσα στα κείμενα τους ανοιχτά κατά του εποικισμού, του ανθελληνισμού, ακόμα και του αντιφασισμού (με την έννοια της κατάχρησης του όρου από τους πυροβολημένους που όποιος δεν είναι μαζί τους είναι φασίστας, ανεξαρτήτως άλλων κριτηρίων).

Ενώ υπάρχει και άλλη μία τάση η οποία συχνά ασχολείται με τις εκφάνσεις και θέσεις του Ριζοσπαστικού Εθνικισμού και συστηματικά προσπαθεί να τις διαστρεβλώσει και αποδημήσει. Ίσως γιατί αισθάνονται την απειλή των ιδεών. Τουλάχιστον τα υγιή στοιχεία που αναμφίβολα υπάρχουν μέσα στον αντιεξουσιαστικό χώρο. Τουλάχιστον αυτοί δεν είναι πολιτικά αναλφάβητοι και δεν χαρακτηρίζουν φασίστα τους πάντες όλους αδιακρίτως. Αυτό τους το αναγνωρίζουμε.

Και κάθε φορά που κατεβαίνουν στις υποτιθέμενες "αντιρατσιστικές" τους πορείες, μειοψηφία ανάμεσα σε άσχετους εθνοφυλετικά και εθνοπολιτισμικά εισβολείς, τα κύτταρα τους ξέρουν πως βρίσκονται σε λάθος στρατόπεδο και αναρίθμητοι πρόγονοι μέσα τους ουρλιάζουν πως όταν έρθει η ώρα με ποιους θα πάνε και ποιους θα αφήσουν.

Ίσως η ανθελληνική λύσσα δεν είναι παρά η προσπάθεια του επίπλαστου Εγώ τους να καλύψει την Εσωτερική Φωνή της φυλετικής αφύπνισης, το βαθύτερο Είναι τους.

Στους αναρχικούς εκείνους που, σύμφωνα με τα μηνύματα που εκπέμπουν, είναι πάντοτε Χαΐνηδες, ποτέ όμως ραγιάδες! Ευχόμαστε ολόψυχα ακόμα βαθύτερη συνειδητοποίηση, αφύπνιση, εγρήγορση και εποπτεία!

Γιατί κάτι μας λέει πώς κάποτε θα βρεθούμε στα ίδια μετερίζια ... Κλέφτες και Αρματολοί κόντρα σε γενίτσαρους,  ισλαμοκανίβαλους και γιουσουφάκια.

Γιατί πρέπει να εξασφαλίσουμε την ύπαρξη του λαού μας και το μέλλον των "λευκών" παιδιών μας.

*Αναρχοφασίστες ονόμαζαν οι αστοί και οι δημοκράτες και τους εισβολείς της βουλής τον Ιούλιο του 1964 αλλά και τους Εθνικοσοσιαλιστές που αντιστέκονταν στα μέτρα τρομοκρατίας του μητραλοία Καραμανλή μετά την πτώση της «χούντας» …

 «Το μονοπάτι όπου βαδίζουν αυτοί οι άνθρωποι είναι πά­ντοτε το ίδιο. Αρχικά είναι αναρχικοί ή ακραίοι σοσιαλιστές, κατόπιν “προσηλυτίζονται” στον εθνικισμό και δημιουργούν αξιοσημείωτες μεσσιανικές ιδέες … και φορτίζουν τον ακίνδυ­νο εθνικισμό των ενώσεων και των κομμάτων με το δυναμίτη της αναρχικής ετοιμότητας για δράση» 

Otto Strasser

Αιρετική γραφή: Τι συμβαίνει με κάποιους αναρχικούς στην Ελλάδα;



"Το πιθανότερο είναι πως αγνοούν 
τις απόψεις του Παλαμά για την κοινωνία. 
Αν τις γνώριζαν δεν θα πέταγαν μπογιές. 
αλλά δυναμίτη"

πηγή: athens indymedia 

"Είμ’ ένα ανήμπορο παιδί που σκλαβωμένο το ‘χει
 το δείλιασμα κι όλο ρωτά και μήτε ναι μήτε όχι
 δεν του αποκρίνεται κανείς, και πάει κι όλο προσμένει
 το λόγο που δεν έρχεται, και μια ντροπή το δένει
 Κωστής Παλαμάς, Ο Γκρεμιστής"

πηγή: anarchy press gr

Εισαγωγικό σημείωμα της συντακτικής ομάδας: 

Όσοι «νεοφασίστες» και εχθροί της αστικής δημοκρατίας δεν φοράνε κομματικά γυαλιά ή δεν πέφτουν θύματα των καθημερινών συστημικών τακτικών παραπλάνησης θέλουν και πρέπει να βλέπουν την αλήθεια κατάματα. Να διαβάζουν τα πάντα, να ανιχνεύουν όλες τις πολιτικές τάσεις και να ζυγίζουν όλες τις απόψεις ώστε να βγάλουν στο τέλος χρήσιμα συμπεράσματα. Κάποιοι φυσικά δεν υπολογίζουν το πολιτικό κόστος αφού δεν έχουν τίποτα να χάσουν παρά μόνο τις αλυσίδες στα μυαλά τους. 

Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι των ιδεών μας έχουν να αντιμετωπίσουν στους δρόμους και τους κρατιστές και τους αναρχικούς. Και τους ορθόδοξους κομμουνιστές και τους «ισλαμοτροτσκιστές». Εδώ το παλιό και εύηχο σύνθημα ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ που καπηλεύτηκε η «Χρυσή Αυγή» πράγματι βρίσκει την πλήρη εφαρμογή του.

Ή μήπως δεν είναι τα πράγματα τόσο απλά; Μήπως και εμείς από την πλευρά μας θεωρούμε κάποια πράγματα δεδομένα και θεωρούμε ότι η πολιτική μας κριτική πρέπει να εξαντλείται στο κλασσικό «οι άλλοι είναι οι άπλυτοι» …

Θα αναφέρουμε πράγματα που μπορεί και να μην σας αρέσουν. Άλλωστε πάντα ένα ιστολόγιο δεν σε αναγκάζει να το διαβάζεις αλλά το κάνεις με δική σου επιλογή. Πόσο μάλλον αυτό του «Μαύρου Κρίνου» που προβάλλει όλες τις απόψεις ενός πολύπαθου «χώρου».

Πάμε στο θέμα ως μια εισαγωγή στο κυρίως άρθρο.

Θυμόμαστε ακόμη τους φτωχούς νεολαίους του «αντιεξουσιαστικού» χώρου που πήγαιναν στα συσσίτια της «Χρυσής Αυγής» για ένα κομμάτι ψωμί αφού οι πάντες τους αγνοούσαν και έδιναν προτεραιότητα στους αλλογενείς.

Θυμόμαστε ακόμη τα θετικά διαδικτυακά σχόλια μελών διάσημης αντιεξουσιαστικής συλλογικότητας κάτω από ένα τραγούδι που υμνούσε την Πατρίδα!

Θυμόμαστε και άλλα πολλά. 

Τις πρόσφατες δημόσιες δηλώσεις του οπαδού της ένοπλης πάλης Νίκου Μαζιώτη για τα εγκλήματα των κομμουνιστών της Μόσχας  αλλά και την αγωνία του Έκτορα Κουφοντίνα (γιος του εκτελεστή της 17Ν) για την μετατροπή της ελληνικής κοινωνίας σε πολυφυλετικό αχταρμά (σύνδεσμος εδώ)

Θυμόμαστε την πρόσφατη αναφορά των αντιπάλων μας γνωστών ραψωδών ActiveMember στον Ριχάρδο Κουντενχόβε Καλλέργη («Έναν αιώνα πίσω στην «Πανευρώπη», στου Ρίτσαρντ Καλέργη την αρχοντοπουτάνα , κανείς δεν αντιστάθηκε σ’ αυτό το αγριοτόπι,  γι’ αυτό και πένθιμα χτυπάει η καμπάνα» κομμάτι: Ω γλυκύ μου έαρ σε καραντίνα)

Και υπάρχουν πολλά ακόμη παραδείγματα όπως τα πρόσφατα δημοσιεύματα γνωστής αναρχικής ιστοσελίδας που υπερασπίστηκε τους κατοίκους νησιού επειδή αντιστάθηκαν στα ΜΑΤ και στον εποικισμό από λαθρομετανάστες.

Και είναι φυσικό μετά να αναρωτιέται κάποιος. 

Ξύπνησαν ξαφνικά οι πολιτικοί μας αντίπαλοι; 

Ραγίζει το αλεξίσφαιρο γυαλί του εθνομηδενισμού ακόμη και στην καρδιά των Εξαρχείων; 

Καταλαβαίνουν που πάνε τα πράγματα και αντιδρούν; 

Ακόμη και αυτοί αηδιάζουν για το θράσος και την εγκληματική τακτική των πολύχρωμων ορδών που έχουν κατακλύσει την χώρα. Υπάρχουν κάποιοι πολιτικοί μας αντίπαλοι οι οποίοι δεν θέλουν να δουν την Αθήνα ως μια νέα Καμπούλ και την Ελλάδα ως το νέο Πακιστάν.

Στην άλλη όχθη του ιδεολογικού «ποταμού» υπήρξαν κατά καιρούς «σήματα καπνού» τα οποία όμως αποκωδικοποιήθηκαν με σχετική επιφύλαξη από αυτούς που είχαν μάτια να δουν. Δυστυχώς μερικές φορές ξεχνάμε ότι πολλοί πολιτικοί μας αντίπαλοι έχουν την ίδια καταγωγή με εμάς και η Ράτσα (διαβάστε την Ασκητική) σε αφυπνίζει και σε κάνει να ξερνάς τα τσιτάτα και τις θεωρίες των κομισάριων εντός και εκτός Περισσού.

Άλλωστε για να λέμε την μαύρη αλήθεια η πρέζα των Αλγερινών και των Αφγανών δεν κάνει διακρίσεις, πηγαίνει και κάτω από τα δικά τους σπίτια. Άλλωστε και τα δικά τους μεροκάματα δεν είναι τυχαίο ότι μειώνονται επειδή ο καπιταλισμός κυριαρχεί λόγω του εισαγόμενου εργατικού δυναμικού. Και οι δικές τους γυναίκες και οι κόρες αποφεύγουν να κυκλοφορήσουν βράδυ γύρω από τα στενά της Ομόνοιας που κυριαρχεί η Σαρία και τα patrolsτων Σαλαφιστών.

Επειδή όμως και αυτός ο πολιτικός «χώρος» αλώθηκε από το καθεστώς οφείλουμε να αναφερθούμε για πολλοστή φορά στην ρίζα της μετάλλαξης όχι όμως ως προειδοποίηση προς αυτούς που στηρίζουν το πνεύμα των Εξαρχείων αλλά κυρίως προς γνώση δική μας. Δεν είναι άλλοι από τους antifaοι οποίοι χρηματοδοτούνται και κατευθύνονται από συγκεκριμένα κέντρα εξουσίας. Δείτε εδώ ένα παράδειγμα για το ποιος κάνει κουμάντο στα στέκια της «άλλης πλευράς». 

Και τα παρακάτω που θα διαβάσετε δεν αποτελούν κάποιο είδος τακτικής ή παρερμηνείας. Δεν είναι η μοναδική αλήθεια αφού δεν πιστεύουμε σε καμιά είδους «ορθοδοξία» και παραμένουμε αιρετικοί για αυτό άλλωστε προσπαθούμε να υπερασπιζόμαστε ως συντακτική ομάδα εδώ και χρόνια την «αριστερή» τάση του Εθνικοσοσιαλισμού.

Το παρακάτω άρθρο όμως ένα σκοπό έχει. Να ρίξει μια δέσμη φωτός σε έναν σκοτεινό «χώρο» που σήμερα τον έχουν αλώσει οι αριστεριστές και οι κομματάρχες προκαλώντας αηδία ακόμα και στους «βετεράνους» της λεγόμενης αναρχίας. Δεν έχει σκοπό το εν λόγω κείμενο ούτε να μπερδέψει, ούτε να διαστρεβλώσει, ούτε να αναπαράγει ψέμματα. Δεν έχει σκοπό να χαϊδέψει καμιά πλευρά ή να δείξει κάποια λύση σωτηρίας. 

Είναι μια πρώτη προσέγγιση απέναντι σε ένα συγκροτημένο σύστημα σκέψης που κυριαρχεί στο κέντρο της πρωτεύουσας και επηρεάζει κομμάτι της ελληνικής νεολαίας ενώ παράλληλα προωθεί τον «αντιφασισμό» και τα δικαιώματα των γνωστών ΛΟΑΤΚΙ καθώς και κάθε άλλη δυσώδης πλευρά του πολιτιστικού μαρξισμού.


Αιρετική γραφή: Τι συμβαίνει με κάποιους αναρχικούς στην Ελλάδα;

του Tyr

Τους αναρχικούς τους έχουμε συνηθίσει, αν όχι ταυτίσει, με αντεθνικές ιδέες, αν όχι κάργα ανθελληνικές. Τον τελευταίο καιρό όμως παρατηρούμε μια όλο και πιο συχνή μετατόπιση προς την Ιδέα του έθνους, έστω και από μια μειοψηφική τάση του λεγόμενου αντιεξουσιαστικού χώρου, τουλάχιστον σε ότι αφορά τις ηχηρές μειοψηφίες!

Γιατί η Ελλάδα είναι μικρή και είμαστε όλοι παιδιά αυτού του Λαού! Κυκλοφορούμε, βλέπουμε, ακούμε! Οι ιδέες του αντιεξουσιαστικού χώρου είχαν πάντα μεγαλύτερη απήχηση στην ελληνική νεολαία από τους αυτό καθεαυτό συμμετέχοντες! Σήμερα ο γνωστός λυσσαλέος αντιεθνικισμός τους, ο ανθελληνισμός τους, έχει όλο και μικρότερη απήχηση. Όσο μικρότερη απήχηση - εκτός από τους αυτοπεριχαρακωμένους αντιεξουσιαστικούς κύκλους - τόσο πιο λυσσαλέος ... Σαν συμπτώματα του τέλους.

Αναρχισμός και αντιεθνικισμός, πόσο μάλλον ανθελληνισμός, δεν ήταν πάντα ταυτόσημα. Ούτε καν αναρχισμός και αντιφασισμός δεν ήταν πάντα ταυτόσημα. Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Για την συντριπτική πλειοψηφία των αμύητων αντιεξουσιαστές και αντιφά είναι συνώνυμα. Δεν ήταν όμως πάντα έτσι και δεν έχουν περάσει ούτε καν 15 χρόνια από τότε που οι αντιφά συνελεύσεις πρωτοεμφανίστηκαν ή μάλλον ξεφύτρωσαν στην Ελλάδα σαν τα μανιτάρια, ως ένα είδος μετεξέλιξης των λεγόμενων και αυτοαποκαλούμενων αυτόνομων. Αυτοί οι "αυτόνομοι" άλλο νταλκά δεν είχαν από το πώς να εχθρεύονται τον ελληνικό ιμπεριαλισμό στα Βαλκάνια (sic). Αν ο νους σας πήγε σε δύο τρεις πρεσβείες δεν πέσατε έξω ...

Οι αντιφά είναι γενικώς εναντίον όλων των εθνών εκτός από ένα! Οι πατέρες του αναρχισμού υπέρ όλων των εθνών, εκτός από ένα ...

Η γραμμή των αντιφά τελικά επιβλήθηκε στους αντιεξουσιαστές, λίγο ή πολύ όπως βλέπουμε σήμερα να επιβάλλετε η γραμμή των Black Lives Matter στους αντίστοιχους στις ΗΠΑ και όχι μόνο. Έξωθεν αρχικά και με απόλυτη κυρίευση του εσωτερικού εντός ελάχιστου χρονικού διαστήματος με χρήση μελετημένων μεθόδων χειραγώγησης και στιγματισμού των αντιθέτων φωνών. Κανονικό psy op!

Αλλά μιας και αναφερόμαστε στον αναρχισμό καλό θα ήταν να κάνουμε και μία πολύ σύντομη αναδρομή:

Ο Προυντόν, ο παππούς του αναρχισμού, είπε μεν "η ιδιοκτησία είναι κλοπή", ενώ στο μυαλό της λεγόμενης κοινής γνώμης - "μια κοινή μια πόρνη"; - Φασισμός και ιδιοκτησία πάνε πακέτο, άσχετα αν ο Μπενίτο Μουσολίνι ονόμαζε τους Ιταλούς "προλεταριακό έθνος"! Και το προλετάριος είναι συνώνυμο του ακτήμων... Ο Προυντόν ήταν και σύγχρονος του αμερικανικού εμφυλίου. Και όπως όλοι οι δυνατοί στοχαστές σε τέτοιες περιπτώσεις, πήρε θέση, υπέρ των Νοτίων... της Συνομοσπονδίας!

Συνομοσπονδία υπερασπίζονταν και οι αναρχικοί του ισπανικού εμφυλίου. Έχοντας απέναντι τους τους φαλαγγίτες του Φράνκο. Οι φαλαγγίτες όμως, όπως οι περισσότερες αναγνώστες αυτού του ιστολογίου θα ξέρουν, αρχικά δεν ήτανε του Φράνκο, αλλά του Χοσέ Αντόνιο! Ο οποίος στην φυλακή, λίγο πριν την δολοφονία του από τους αναρχομαρξιστές, προσέφερε την ηγεσία του κινήματος στον Ραμίρο Ράμος, τον Εθνικοσυνδικαλιστή! Τον οποίο οι αναρχοσυνδικαλιστές της FAI/CNT μέχρι τέλους τον ήθελαν κοντά τους.

Οι εκλεκτές συγγένειες λοιπόν μεταξύ εκφάνσεων Αναρχισμού και του Φασισμού έχουν επιμελώς αποσιωπηθεί και κυρίως από την μεριά των αναρχικών. Ο Ισπανικός Εμφύλιος ήταν όντως εμφύλιος περισσότερο επειδή πολέμησαν αναρχικοί και φασίστες σε εχθρικά στρατόπεδα, παρά επειδή όλοι οι Ισπανοί είναι Ούνα Φάτσα Ούνα Ράτσα! Στον ρωσικό εμφύλιο οι αναρχικοί και οι Ουκρανοί εθνικιστές πολέμησαν από κοινού τους Μπολσεβίκους, ενώ παράλληλα, στην άλλη άκρη της Σιβηρίας, ο αναρχομοναρχικός τρελός βαρόνος Φον Στέρνμπεργκ συνέχιζε την αντίσταση και την υπεράσπιση του τσαρικού στέμματος με έναν τρόπο που κάνει τους σημερινούς υπέρμαχους της πολυπολιτισμικότητας να το βουλώνουν μπροστά στην αληθινή αρμονική συνύπαρξη της ποικιλότητας των εθνικοτήτων της Άπω Ευρασίας.

Ο πατέρας του Αναρχισμού Μπακούνιν έλαβε μέρος στη πρώτη κομμουνιστική Διεθνή. Στην ουσία η αποχώρηση του Μπακούνιν και της ομάδας του αποτελεί το ουσιαστικό διαζύγιο μεταξύ κομμουνιστών και αναρχικών. Με θέσεις όπως "ο Μαρξισμός και οι Ρότσιλντ είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος" και ότι "ποιος καπιταλισμός; Αν ήταν μόνο ο καπιταλισμός οι λαοί (narod, έθνος) θα είχαν ήδη ξεμπερδέψει μαζί του, εδώ έχουμε να κάνουμε με Παγκόσμια Συνωμοσία των Εβραίων Τραπεζιτών"…

Είναι να απορεί κάνεις, τι είδους αναρχικοί είναι όλοι αυτοί οι σημερινοί σιωνιστές αντιφάδες;

Και δεν αναφέραμε καν ακόμη τον Πανσλαβισμό του Μπακούνιν! Εδώ όμως χρειάζεται λίγη προσοχή. Ο Μπακούνιν ήταν Ρώσος, Σλάβος. Λογικό να ήταν πανσλαβιστής! Αυτό που εμείς κρατάμε είναι ότι αντιλαμβάνονταν τους λαούς στην εθνική τους διάσταση και στην ενότητα της ομο(ιο)εθνίας των. Αν ήταν Γερμανός θα ήταν πανγερμανιστής, αν ήταν Έλληνας,  Πανελληνιστής κτλ. Τι σχέση έχουν οι σημερινοί λυσσαλέοι αντιεθνικιστές "αντιεξουσιαστές"; Αν και στην Ροτζάβα τους είδαμε στο πλευρό των "αναρχοεθνικιστών" πλέον Κούρδων.

Και θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε επί μακρόν. Ο αναρχοσυνδικαλιστής Σορέλ, εμπνευστής του πρώην αναρχίζοντα σοσιαλιστή Μουσολίνι, ο δαρβινιστής αναρχοκοινοτιστής πρίγκιπας Κροπότκιν, υμνητής του πνεύματος της αλληλοβοήθειας και των εκφράσεων της, του γένους, της φυλής, της κοινότητας, του έθνους!

Τι σχέση έχουν οι σημερινοί αναρχικοί και πώς τα συνδέουν όλα αυτά με την περιρρέουσα αποδόμηση (αποσύνθεση, σαπίλα) των πάντων; Πιστεύει κανείς τους πραγματικά ότι οι Ντουρούτι και Μαλατέστα θα ήταν υπέρ της αποδόμησης των δύο φύλων και των έμφυλων ταυτοτήτων; Τον Μπακούνιν αν ζούσε σήμερα οι ίδιοι οι αντιεξουσιαστές θα τον έλεγαν Φασίστα.

Αυτές είναι μόνο μερικές σύντομες αναφορές στις εκλεκτές συγγένειες μεταξύ Αναρχισμού και τις Φασιστικές ή Ριζοσπαστικού Εθνικισμού στις διάφορες εκφάνσεις τους. Αυτό που μας αρέσει ή ονομάζουμε Αναρχοφασισμό*!

Χαιρετούμε με ειλικρίνεια και αγνή καρδιά, καλοί καγαθοί, τους καλοκάγαθους εκείνους αναρχικούς, τους μειοψηφικούς του χώρου τους, του λεγόμενου και υποτιθέμενου αντιεξουσιαστικού χώρου  που πλέον μιλάνε μέσα στα κείμενα τους ανοιχτά κατά του εποικισμού, του ανθελληνισμού, ακόμα και του αντιφασισμού (με την έννοια της κατάχρησης του όρου από τους πυροβολημένους που όποιος δεν είναι μαζί τους είναι φασίστας, ανεξαρτήτως άλλων κριτηρίων).

Ενώ υπάρχει και άλλη μία τάση η οποία συχνά ασχολείται με τις εκφάνσεις και θέσεις του Ριζοσπαστικού Εθνικισμού και συστηματικά προσπαθεί να τις διαστρεβλώσει και αποδημήσει. Ίσως γιατί αισθάνονται την απειλή των ιδεών. Τουλάχιστον τα υγιή στοιχεία που αναμφίβολα υπάρχουν μέσα στον αντιεξουσιαστικό χώρο. Τουλάχιστον αυτοί δεν είναι πολιτικά αναλφάβητοι και δεν χαρακτηρίζουν φασίστα τους πάντες όλους αδιακρίτως. Αυτό τους το αναγνωρίζουμε.

Και κάθε φορά που κατεβαίνουν στις υποτιθέμενες "αντιρατσιστικές" τους πορείες, μειοψηφία ανάμεσα σε άσχετους εθνοφυλετικά και εθνοπολιτισμικά εισβολείς, τα κύτταρα τους ξέρουν πως βρίσκονται σε λάθος στρατόπεδο και αναρίθμητοι πρόγονοι μέσα τους ουρλιάζουν πως όταν έρθει η ώρα με ποιους θα πάνε και ποιους θα αφήσουν.

Ίσως η ανθελληνική λύσσα δεν είναι παρά η προσπάθεια του επίπλαστου Εγώ τους να καλύψει την Εσωτερική Φωνή της φυλετικής αφύπνισης, το βαθύτερο Είναι τους.

Στους αναρχικούς εκείνους που, σύμφωνα με τα μηνύματα που εκπέμπουν, είναι πάντοτε Χαΐνηδες, ποτέ όμως ραγιάδες! Ευχόμαστε ολόψυχα ακόμα βαθύτερη συνειδητοποίηση, αφύπνιση, εγρήγορση και εποπτεία!

Γιατί κάτι μας λέει πώς κάποτε θα βρεθούμε στα ίδια μετερίζια ... Κλέφτες και Αρματολοί κόντρα σε γενίτσαρους,  ισλαμοκανίβαλους και γιουσουφάκια.

Γιατί πρέπει να εξασφαλίσουμε την ύπαρξη του λαού μας και το μέλλον των "λευκών" παιδιών μας.

*Αναρχοφασίστες ονόμαζαν οι αστοί και οι δημοκράτες και τους εισβολείς της βουλής τον Ιούλιο του 1964 αλλά και τους Εθνικοσοσιαλιστές που αντιστέκονταν στα μέτρα τρομοκρατίας του μητραλοία Καραμανλή μετά την πτώση της «χούντας» …

 «Το μονοπάτι όπου βαδίζουν αυτοί οι άνθρωποι είναι πά­ντοτε το ίδιο. Αρχικά είναι αναρχικοί ή ακραίοι σοσιαλιστές, κατόπιν “προσηλυτίζονται” στον εθνικισμό και δημιουργούν αξιοσημείωτες μεσσιανικές ιδέες … και φορτίζουν τον ακίνδυ­νο εθνικισμό των ενώσεων και των κομμάτων με το δυναμίτη της αναρχικής ετοιμότητας για δράση» 

Otto Strasser

Οι Ιδέες του Παρελθόντος Οδηγός του Αύριο



Σε μια εποχή που όλες οι αξίες και οι θεσμοί ισοπεδώνονται και διαστρέφονται, οι Νέοι Εθνικιστές αντιστεκόμαστε. Τα κόμματα και τα παρακλάδια τους δεν έχουν να προσφέρουν τίποτε απολύτως, παρά μόνο φροντίζουν για τη δική τους βολή και επιβολή.

Επειδή όμως είμαστε Έλληνες και δε μπορούμε να υποταχθούμε στον αξιακό, ηθικό, ψυχολογικό πόλεμο που μας κάνουν, επιλέγουμε την εναντίωση.

Οι νέοι άνθρωποι επιθυμούμε να δώσουμε ένα νέο ορίζοντα στην βιωματική και καθημερινή εφαρμογή των αξιών του Έθνους μας. Η ιδεολογία του ενδόξου παρελθόντος μας, με τη ματιά του Νέου, προσαρμοσμένο στο σύγχρονο τρόπο ζωής.

Δεν μένουμε μόνο στο παρελθόν, ορίζουμε το μέλλον. Δραστηριοποιήσου, μην μένεις ανενεργός, η απάθεια είναι υποδούλωση! Ξεκίνησε από σήμερα να φτιάχνεις το μέλλον, εμείς αυτό θα προσπαθήσουμε και σε θέλουμε μαζί μας.

Δημιουργούμε πυρήνες αντίστασης μέσω των εκδόσεων, ακτιβισμού, πολύπλευρης ενημέρωσης, εισαγωγής των Ιδεών μας στην κοινωνία.

Οι Νέοι Έλληνες που θέλουν κάτι άλλο από αυτό που προσέφεραν άλλοι πριν από αυτήν, οφείλουν να ενεργοποιηθούν. Οι Ιδέες δεν ανήκουν σε ορισμένους μόνον, ανήκουν σε όλους όσους σκέφτονται και λειτουργούν Εθνικά. Τα ονόματα μας είναι Δραγούμης, Γιαννόπουλος και Συκουτρής.

Μην μένεις αμέτοχος, δράσε! Δημιουργηθήκαμε από τις Ιδέες του παρελθόντος και ανήκουμε στο Μέλλον!