Βιβλιοπαρουσίαση: Η Τρίτη Ιδεολογία και η Ορθοδοξία (του Δημητρίου Κιτσίκη)



Τα άρθρα απηχούν τις προσωπικές απόψεις των συντακτών τους και δεν υιοθετούνται απαραίτητα από το σύνολο της συντακτικής ομάδας. 


του Πάνου Ευθυμίου

Ο καθηγητής Δημήτριος Κιτσίκης κανονικά δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Διδάσκων επί σειρά ετών στο Πανεπιστήμιο της Οτάβας στον Καναδά, στο τμήμα Διεθνών Σπουδών έχει συγγράψει πλήθος βιβλίων στα Αγγλικά, Γαλλικά, Τουρκικά και φυσικά στα Ελληνικά. Εδώ θα ασχοληθούμε με ίσως το κορυφαίο του και όσο μας αφορά μιας που αναλύει την Ιδεολογία του Φασισμού με τον πλέον διεισδυτικό τρόπο, που όσον τουλάχιστον γνωρίζω ουδείς άλλος Έλληνας έχει κάνει ως σήμερα.

Πριν όμως προχωρήσω στο καθαυτό έργο του, πρέπει να επισημάνω κάποια στοιχεία που αποτελούν δικές του “επινοήσεις” και που είναι παρόντες στην πολύχρονη διαδρομή του. Το πρώτο βασικό στοιχείο, αυτό με το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστός ήταν η θεωρία του, της Ενδιάμεσης Περιοχής. Η Ελλάδα δεν ήταν και ούτε μπορεί να είναι χώρα της καθολικής Δύσης μα ούτε και της Ανατολής, αλλά ανήκει στην Ενδιάμεση Περιοχή που είναι γέφυρα μεταξύ των δύο κόσμων. Αυτό προκύπτει από το ιστορικό πολιτισμικό υπόβαθρο των περιοχών που συνθέτουν αυτή την περιοχή. Η Δύση από τον 9ο αιώνα με τον Καρλομάγνο, προσπάθησε να καπηλευθεί την Ελληνική κληρονομιά πρώτα με την σφετερισμό της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας αλλά και αργότερα με την παραμορφωτική εικόνα που απέδωσε στην Αρχαία Ελληνική Σκέψη.

Το δεύτερο στοιχείο της θεωρίας Κιτσίκη, είναι ο διαχωρισμός εντός της ελληνικής κοινωνίας σε δύο αντίπαλα πολιτικά στρατόπεδα. Δυτική και Ανατολική παράταξη. Και οι δυο αυτές παρατάξεις, ανάγονται πολλούς αιώνες πριν την δημιουργία του Ελληνικού κράτους αφού η ανίχνευσή τους υπάρχει από την εποχή του Βυζαντίου. Είναι η παράταξη εκείνη που ήθελε την ένωση των Εκκλησιών δηλαδή την υποταγή της Ορθοδοξίας στον Πάπα πράγμα που πέτυχε με την σύνοδο της Φερράρας - Φλωρεντίας. Από την άλλη η Ανατολική Παράταξη σαφώς πολυπληθέστερη εναντιώθηκε στην συγκεκριμένη Ένωση, με πρωτεργάτη τον Γεννάδιο Σχολάριο και ο Βυζαντινός λαός δεν επέτρεψε την αφομοίωσή του στην Δύση. Την δυτική παράταξη, δηλαδή τους δυτικόπληκτους ευρωπαϊστές, θα τους δούμε ξανά αργότερα με τον Κοραή και την “μετεκένωση” του και λίγο μετά με την δημιουργία του Αγγλικού και του Γαλλικού κόμματος. Οι ανατολιστές θα ταχθούν υπέρ του Ρωσικού κόμματος αλλά ο μόνος οπαδός της Ανατολικής παράταξης που μπόρεσε να πάρει την εξουσία - ο Ι. Καποδίστριας - δολοφονήθηκε και έκτοτε η εξουσία παρέμεινε στα χέρια των Δυτικόφιλων. Μόνες εξαιρέσεις μέχρι σήμερα που η εξουσία των Ευρωπαϊστών ανατράπηκε ήταν με τον Ιωάννη Μεταξά και τον Γεώργιο Παπαδόπουλο αφού και οι δύο υπήρξαν ανατολιστές (οι οπαδοί του Ρωσικού κόμματος αργότερα εστράφησαν προς την Γερμανία).

Αυτά ως μια πολύ μικρή εισαγωγή πριν περάσουμε στην “ανατομία” του έργου Τρίτη Ιδεολογία και Ορθοδοξία. 

Εκατοντάδες βιβλία και αρκετές δεκάδες και στα Ελληνικά έχουν γραφεί στην προσπάθεια ανάλυσης της ιδεολογίας του Φασισμού και ενώ πραγματικά κάποια εξ αυτών είναι πράγματι σημαντικά, δεν καταφέρνουν εν πολύς όμως να αποδώσουν το πολιτιστικό πλαίσιο μέσα στο οποίο βρίσκονται οι ρίζες του, και πολλές φορές πέφτουν στην παγίδα των αντιφάσεων του Φασισμού διότι λείπει από τους συγγραφείς αυτούς η διαλεκτική σκέψη. Θέσις + Αντίθεσις = Σύνθεσις. Ο Δ. Κιτσίκης ξεκινά το βιβλίο του και όχι τυχαία με τον ορισμό της διαλεκτικής που πρώτοι ο Πυθαγόρας και ο Ηράκλειτος εισήγαγαν και αργότερα και η Ορθοδοξία συνέχισε. Παρόλα αυτά η διαλεκτική θα εκλείψει στην βαρβαρότητα της Δύσης, που μέσα από μια διαδικασία αιώνων, όπου τα πρώτα βαρβαρικά φύλα εγκαταστάθηκαν στην δυτική πλευρά της Αυτοκρατορίας κατάφεραν με το πέρασμα των ετών να αναλάβουν την Πολιτική εξουσία. Τον 9ο αιώνα ο Καρλομάγνος στέφεται από τον Πάπα ως ψευδορωμαίος Αυτοκράτορας και ξεκινά την πολιτική του που βρίσκεται σε αντίθεση με αυτή της Κωνσταντινουπόλεως. Άλλο σημείο καμπής του πνευματικού κατήφορου της Δύσης είναι η Αναγέννηση του 14ου αιώνα προάγγελος του Διαφωτισμού. Το θείο εξοβελίζεται και την θέση του παίρνει η επιστήμη. Η ύλη έναντι του πνεύματος. Η αρχή του υλιστικού πολιτισμού της Δύσεως που θα φθάσει στον χειρότερο σύστημα που θα μπορούσε να σκεφθεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Τον καπιταλισμό.

Η ονομαζόμενη ως Κλασσική εποχή του ρασιοναλισμού έχει σημάνει. Το λογικό κυριαρχεί, όλα άγονται και είναι αποτέλεσμα του οικονομικού συμφέροντος, το πνεύμα, το συναίσθημα εξοβελίζεται . Και όμως δεν θα αργήσει ο περίοδος που το συναίσθημα, η ζωική ορμή η ασυνείδητη πλευρά του ανθρώπου, θα κάνει την εμφάνισή της και θα σφραγίσει μια νέα περίοδο αυτή του Ρομαντισμού. “Από το 1450 έως το 1770, έχουμε την άνοδο του εμπορικού καπιταλισμού, μαζί με την άνοδο του κλασικισμού στην λογοτεχνία και την τέχνη και του καρτεσιανικού ορθολογισμού. Έτσι συντελείτε η κλασσική σκέψη ως ιδεολογική βάση του αστικού φιλελευθερισμού: πρώτα με τον μεταφυσικό ιδεαλισμό (Καρτέσιο, Βολταίρο), ως βάση του δεξιού Φιλελευθερισμού και μετά με τον μηχανιστικό υλισμό (Ντιντερό) , ως βάση του αριστερού φιλελευθερισμού (σελ35)”. Μα την ίδια εποχή βρίσκουμε και τις βάσεις του κομμουνισμού. Αν και ο Μαρξ έζησε στον 19ο αιώνα υπήρξε παιδί του Διαφωτισμού εμπνεόμενος από τον Χέγκελ. 

Ενώ οι κλασσικοί είχαν δώσει προτεραιότητα στο λογικό, οι Ρομαντικοί στο τέλος του 18ου αιώνα θα δώσουν προτεραιότητα στο ζωικό ένστικτο , στην πρωτόγονη πλευρά του ανθρώπου. “Ως ρομαντικός ο Χίτλερ θα δηλώσει στους οπαδούς του πως επιθυμούσε να δει μέσα στα μάτια τους το άγριο βλέμμα της υπέροχης τίγρης της Βεγγάλης (σελ 41)”. 

ΓΕΝΝΕΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ

Και οι τρεις ιδεολογίες προέρχονται από την Δύση και τον Διαφωτισμό αν και ο Φασισμός έρχεται σε αντίθεση με την πορεία που έχει πάρει η Δυτική σκέψη. Ποιος είναι όμως ο πατέρας της Τρίτης Ιδεολογίας; “Εν μέσου του Διαφωτισμού του 18ου αιώνα, προτού ακόμα ξεκινήσει η πρώτη βιομηχανική επανάσταση με τον άνθρακα και τον χάλυβα, στην Αγγλία το 1770, που θα δημιουργήσει τις τεράστιες πόλεις και τις ρυπάνσεις τους, τους βιομηχανικούς αστούς και τους βιομηχανικούς εργάτες , την στιγμή που ακόμα διατυμπανίζεται γύρω από το είδωλο της προόδου η βεβαιότητα για το λαμπρό μέλλον της Ανθρωπότητας, να που καταφθάνει ο προφήτης των νέων καιρών, ο Jean-Jacques Rousseau (1712-1778), γιός ενός ρολογά που είχε κάνει στην Κωνσταντινούπολη και προειδοποιεί: πήραμε λάθος δρόμο στην Δύση, το 1450. Όχι η άνοδος της επιστήμης δεν έφερε ηθική καλυτέρευση στον άνθρωπο, τον εκπόρνευσε ... Έτσι ο Ζαν - Ζάκ Ρουσώ είναι ο πατέρας της τρίτης μεγάλης δυτικής ιδεολογίας, του φασισμού (σελ 42-43)”. Στην συνέχεια του βιβλίου ο συγγραφέας μας αναλύει διεξοδικά τις απόψεις του Ρουσώ, όπου πράγματι αποτυπώνει με ξεκάθαρο τρόπο την πρώιμη φασιστική θεωρία. Πολέμιος του καπιταλισμού και του μεγάλου κεφαλαίου των αστών, υπέρ της ολοκληρωτικού κράτους και της μικροαστικής τάξης δίνει τα πρώτα δείγματα γραφής αυτού που αργότερα θα ονομάσουμε ιστορικό φασισμό. 

Χαρακτηριστικό του πολιτικού ρομαντισμού είναι η εξύψωση του μυστικισμού που από τον 19ο αιώνα θα εξαπλωθεί στην Γερμανία. “Η ρομαντική σκέψη εκφράζεται τέλεια από τον Βάγκνερ. Η διαίσθηση - ενόραση δίδει απόλυτη δεσποτική ελευθερία στον ήρωα, τον μεγαλοφυή … Μάλιστα ο μεγάλος πολιτικός δεν δύναται να έχει ''πολιτικές'' ικανότητες αλλά μόνον ''καλλιτεχνικές'' … Έτσι η διεθνής πολιτική θα γνωρίσει Βαγκνερικά πρότυπα ηρώων, σαν τον Χίτλερ που ήταν ζωγράφος ή τον Μάο που ήταν ποιητής. Ο Χίτλερ, το πνευματικό παιδί του Βάγκνερ, είχε σκοπό, όπως και ο Ροβεσπιέρος, να εγκαθιδρύσει μια καινούργια θρησκεία, την ''βόρεια θρησκεία'' αλλά ο χρόνος του έλειψε για να μπορέσει να την επισημοποιήσει πλήρως, αφού παρέμεινε στην εξουσία μόνον 12 χρόνια από τα οποία τα έξι ήταν αυτά του πολέμου”.

Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ - ΣΩΜΑΤΕΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ

Μπροστά στην λαίλαπα του καπιταλισμού που φτωχοποιεί τεράστιες μάζες του πληθυσμού, και από την άλλη του κομμουνισμού που καλεί σε ταξική πάλη, ο Φασισμός θα προωθήσει την ταξική συνεργασία μέσα στα πλαίσια του Έθνους. Με την σωματειακή δομή του κράτους και την ίδρυση μεικτών συντεχνιών  αποτελούμενα από εργοδότες και εργαζομένους θα λύσει την ταξική αντιπαλότητα. “Η συντεχνία ήταν για την εργάτη μια κοινωνική ασφάλεια, μια οικογενειακή ζεστασιά. Η συστηματική εξατομίκευση του ανθρώπου που εξ αρχής επεδίωξε ο καπιταλισμός και που συνεχίζεται ακατάπαυστα και σήμερα, απομόνωσε τον καθένα γυμνό στην απέραντη έρημο του Βορείου Πόλου της αστικής κοινωνίας (σελ 138)”.  Η Τρίτη Ιδεολογία είναι φανατικός εχθρός του καπιταλισμού και όταν ακόμα συγκρούεται με τον μαρξισμό αυτό δεν γίνεται σε καμία περίπτωση από θέση υπεράσπισης του. Εδώ σημαντικά είναι τα λόγια του Ιωσήφ Γκαίμπελς που το 1936 στο συνέδριο του Εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος έλεγε “εάν εμείς οι εθνικοσοσιαλιστές, από την πρώτη στιγμή ήδη της πολιτικής μας δράσεως διεξήγαμε τον αγώνα κατά του παγκόσμιου τούτο κινδύνου με απεριόριστη σφοδρότητα, καθόλου δεν υπερασπίζουμε δια του αγώνος μας τούτου οιαδήποτε αντισοσιαλιστικά και κεφαλαιοκρατικά συμφέροντα. Ο αγώνας μας κατά του μπολσεβικισμού δεν είναι αγώνας εναντίον, αλλά ακριβώς υπέρ του σοσιαλισμού”. 

Ο Σαίν - Σιμόν, ο Λαμενναί, ο Σορέλ είναι κάποιοι που τους πρώτους σοσιαλιστές που επέδρασαν καίρια στην φυσιογνωμία της Τρίτης Ιδεολογίας. Στην πορεία του βιβλίου θα γίνει μια πλήρης αναφορά στον Ιταλικό Φασισμό και τον Μουσολίνι καθώς και στην όλη οργάνωση του.” Έχουμε σε κάθε συμβούλιο σωματείου (συντεχνίας), ισάριθμους εργοδότες και εργαζόμενους υπό την διαιτησία του κράτους και του κόμματος. Αυτή είναι η ουσία του σωματειακού συστήματος βασισμένου στην συνεργασία και όχι στην πάλη των τάξεων. Οι διαφορές συμφερόντων εργοδοτών και εργαζομένων λύνονται με τον διάλογο των δυο πλευρών, υπό την καθοριστική παρουσία του κράτους - κόμματος. Συνεπώς το σωματείο είναι το σύνολο του λαού που ασκεί την εξουσία άμεσα: είναι το κράτος είναι το έθνος. Γι’ αυτό και το φασιστικό κράτος ονομάζεται σωματειακό (σελ 162)”.

ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το κεφάλαιο του βιβλίου που αναφέρεται στον αναρχισμό, τον μαοϊσμό , αλλά και στις τριτοκοσμικές χώρες που πολλές υιοθέτησαν την Τρίτη Ιδεολογία.  Ο  φασισμός πέρα από τις εξωτερικές εκφάνσεις του που στην πραγματικότητα δεν αποτελούν το σημαντικό και πρωτεύων στοιχείο, έχει κάποια κοινά ιδεολογικά χαρακτηριστικά. Έτσι πολλά καθεστώτα ιδιαιτέρως στον λεγόμενο Τρίτο Κόσμο, ενώ μπορεί να μην υιοθετούσαν τον φασιστικό προσδιορισμό, στην πραγματικότητα ανήκαν στην Τρίτη Ιδεολογία. Ανάμεσα σε αυτά διακρίνει το καθεστώς του Μουαμάρ Καντάφι, του Αργεντίνου Χουάν Περόν όπως και του Ιρακινού Σαντάμ Χουσεϊν. “Ο Τρίτος Κόσμος είναι ο κύριος φορέας της ιδεολογίας του φασισμού κατά της οποίας μάχονται οι δυο υπερδυνάμεις. Για αυτό και η ήττα του φασισμού στο τέλος του δευτέρου Π.Π, περιορίστηκε στην χερσόνησο της Ευρώπης, ενώ η ιδεολογία αυτή συνέχισε την πορεία της στον υπόλοιπο πλανήτη, ώστε να εμφανίζεται σήμερα σαφώς ως η ιδεολογία του μέλλοντος. Ο δυτικός αναλυτής αγνοώντας την ουσία του φασισμού και δίνοντας αποκλειστική σημασία στην ορολογία και τα σύμβολα (αγκυλωτός σταυρός, φασιστικός χαιρετισμός κλπ), αδυνατούσε να αναγνωρίσει τον φασισμό εκεί που έλειπαν τα εξωτερικά γνωρίσματα (σελ 231)”.

Στο επόμενο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στο Φασιστικό Μοντέλο που είναι επινόηση του Καθηγητή Κιτσίκη. Αυτό αποτελείται από 13 σημεία ώστε να μετρηθεί ακριβώς το ποσοστό φασιστικοποιήσεως ενός καθεστώτος. Αφού γίνεται ορισμός κάποιων λέξεων, όπως η διαφορά ανάμεσα στον ολοκληρωτισμό και την δικτατορία ο αναγνώστης έχει την δυνατότητα να μελετήσει τα 13 σημεία του μοντέλου που έχουν να κάνουν με την έννοια της τάξεως και την σημασία της αγροτιάς, την ατομική ιδιοκτησία και το χρήμα, το έθνος και την διαφορά μεταξύ έθνους και κράτους, την σημασία του πολιτικού ήρωος και πολλά ακόμα. Μάλιστα γίνεται αντιδιαστολή με το τι πρεσβεύουν και οι ιδεολογίες του φιλελευθερισμού και του κομμουνισμού πάνω στα θεμελιώδη αυτά ζητήματα. 

Κλείνοντας όσο αφορά την Τρίτη Ιδεολογία στην Ελλάδα εκτός από τον Πατέρα του Ελληνικού Εθνικισμού Ίωνος Δραγούμη, ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στα πρόσωπα του Ρένου Αποστολίδη, Ιωάννη Βεζανή και Γεωργίου Γεωργαλά.

Επίλογος

Φυσικά είναι αδύνατο σε ένα άρθρο να γίνει πλήρης παρουσίαση ενός έργου 300 σελίδων. Προσπάθησα να δώσω ένα πολύ μικρό περίγραμμα της αξίας αυτού του βιβλίου που είναι διαφωτιστικό, πλήρες και καινοτόμο και οφείλει κάθε Έλληνας συναγωνιστής να το μελετήσει.  

Θεωρώ ότι στην χώρα μας δεν έχουν αξιολογηθεί και διαβαστεί τα πολύ σημαντικά έργα του Δημητρίου Κιτσίκη. Ακόμα και αν κάποιες από τις απόψεις του είναι αιρετικές ή υπερβολικές και ο καθένας μπορεί να διαφωνεί, η ουσία είναι ότι πολλάκις έχει εκφράσει την υποστήριξη του στις ιδέες μας και εξάλλου δεν είναι τυχαίο που το κατεστημένο των ΜΜΕ, τον έχει αποκλείσει συστηματικά. 

Μνήμη Karl Polacek (20.10.1934 - 06.03.2014)



του
Wolverine

Γεννήθηκε στην Βιέννη και παρέμεινε εκεί μέχρι τον Απρίλιο του ’45. Μαζί με την μητέρα του για την οποία μίλαγε με σεβασμό, απέφυγε την αιχμαλωσία από τον Κόκκινο Στρατό και αφού παρέμεινε σε ένα μοναστήρι κατάφερε να επιστρέψει μετά από δυο μήνες στην ερειπωμένη πόλη. Οι περιγραφές του για την προσπάθεια των συμπατριωτών του να αποφύγουν την αιχμαλωσία ήταν συγκλονιστικές. 

Αρχικά στήριξε το NPD αλλά σύντομα ενίσχυσε το FAP (Freiheitliche Deutsche Arbeiterpartei) το οποίο επιδείκνυε μια «εθνικοεπαναστατική» δυναμική η οποία προκάλεσε ανησυχία στο κατεστημένο και την antifa. Πολλές φορές βρέθηκε στο στόχαστρο επιθέσεων οι οποίες αναφέρθηκαν στις εφημερίδες της εποχής αφού η δραστηριότητα του στην Σαξονία προκαλούσε σύγχυση στις κατοχικές αρχές. Δεν είναι τυχαίο ότι οι επιθέσεις των παρακρατικών είχαν την υποστήριξη πρεσβειών και κυβερνητικών οργάνων. 

Ο Αυστριακός συναγωνιστής δεν πτοήθηκε από τις δίκες και τις κατηγορίες του συστήματος. Δεν υπέκυψε ποτέ και παρέμεινε ακλόνητος στις θέσεις του. Λόγω των διώξεων το 1999 κατέφυγε στην Ελλάδα όπου και φυλακίστηκε στην Πάτρα. Με την άμεση και ουσιαστική στήριξη του συναγωνιστή Β.Μ. κατάφερε να αποφύγει τον κίνδυνο της απέλασης εξαιτίας του διεθνούς εντάλματος σύλληψης και να παραμείνει τελικά στην χώρα μας μακριά από τις απειλές των μαριονετών της πατρίδας του. 

Η πολύτιμη αρωγή των συναγωνιστών Π.Κ. & Γ.Κ. καθώς και άλλων συμπατριωτών μας του εξασφάλισαν μια ασφαλή διαβίωση επί σειρά ετών αφού υπήρξε στόχος όλων αυτών που μισούν τους  μαχητές της Ευρώπης.

Παρευρέθηκε σε πολλές πορείες, εκδηλώσεις και δραστηριότητες του «χώρου» και έχαιρε μεγάλης εκτίμησης και σεβασμού από το σύνολο των συναγωνιστών. Η οικία του στην Πελοπόννησο έγινε κέντρο αναφοράς αφού αποτέλεσε πόλο έλξης για τους ‘Ελληνες Εθνικοσοσιαλιστές, Φασίστες και Εθνικιστές που ήθελαν να γνωρίσουν τον φιλέλληνα συναγωνιστή. Διατηρούσε αλληλογραφία και φιλία με σημαντικές προσωπικότητες όπως τον Δρ. HansMigeod ο οποίος ζούσε στην Νότια Αφρική και ήταν βετεράνος πιλότος. 

Πάντα ήταν αλληλέγγυος και φιλικός, ένας υπερήφανος άνθρωπος και άριστος γνώστης της πολιτικής και της ιστορίας. Βοηθούσε τους ακτιβιστές και έδινε στους νεότερους συμβουλές για διάφορα θέματα. Ο θάνατος του συγκλόνισε τους Ευρωπαίους και Έλληνες συναγωνιστές και σε μια λιτή τελετή μνήμης η τέφρα του τοποθετήθηκε σε συμβολική θέση στην σκιά των Πολεμικών Σημαιών της Ιδέας και της Τιμής.

Karl Polacek: Παρών!

Gregor Strasser audio article


 

Εις μνήμην: Κομάντο Θεόφιλος Γεωργιάδης

 

του Μαύρου Χμερ


«Όσο ζω θα επιμένω ότι

οι αγνοούμενοι βρίσκονται εν ζωή.

Δεν θα δεχτώ να θαφτούν ζωντανοί.

Κι αν εγώ χαθώ, η ψυχή μου από ψηλά

θα αγωνίζεται γι’ αυτούς».

Θεόφιλος Γεωργιάδης

Ο Θεόφιλος Γεωργιάδης μεγάλωσε σε μια οικογένεια που είχε άμεση σχέση με τον Ελληνισμό της Κύπρου. Ο πατέρας του Χαράλαμπος (Πάμπος) Γεωργιάδης ήταν αγωνιστής της Ε.Ο.Κ.Α. του Στρατηγού Γρίβα και πολέμησε ενάντια στην τούρκικη ανταρσία στην Κύπρο το 1963, κάτω από τις διαταγές των Ελλαδιτών αξιωματικών που γνώριζαν την φύση και την τακτική των εχθρών της ανατολής. 

Ο Θεόφιλος είδε το φως του ήλιου στις 9 Σεπτεμβρίου του 1957, στο χωριό Ευρύχου της Κύπρου. Ήταν το τρίτο κατά σειρά τέκνο του  Χαράλαμπου και της Έλλης Γεωργιάδη και ο μοναδικός γιός ανάμεσα στα τέσσερα παιδιά της οικογενείας. 

Αμέσως μετά την  αποφοίτηση του από το Παγκύπριο Γυμνάσιο,  το 1975, κατατάσσεται στην Εθνική Φρουρά και υπηρετεί την στρατιωτική του θητεία στην 32η Μοίρα Καταδρομών με τον βαθμό του Εφέδρου Ανθυπολοχαγού. Εκπαιδεύτηκε στη Σχολή Εφέδρων Αξιωματικών Πεζικού (Σ.Ε.Α.Π.), στο Ηράκλειο της Κρήτης και στο Κέντρο Εκπαιδεύσεως Ανορθόδοξου Πολέμου (Κ.Ε.Α.Π.) στην Ρεντίνα της Θεσσαλονίκης. 

Μετά την ολοκλήρωση της στρατιωτικής του θητείας, συνεχίζει  να υπηρετεί ως έφεδρος στην Εθνική Φρουρά και προάγεται στον βαθμό του Υπολοχαγού. Παράλληλα, πρωτοστατεί στην Ίδρυση του Παγκυπρίου Συνδέσμου Εφέδρων Καταδρομέων, του οποίου υπήρξε ιδρυτικό μέλος και δραστήριο στέλεχος. Είναι εχθρός κάθε «δημοκρατικής» λύσης που δεν θέτει ως πρώτο ζήτημα την απελευθέρωση μέσω της ένοπλης αντιπαράθεσης και την ανεύρεση των αγνοουμένων. Εναντιώνεται σε κάθε συμφωνία που προωθεί ο σάπιος πολιτικός κόσμος προς όφελος της Τουρκίας. 

Τεράστια είναι και η συμβολή του στην προβολή των θέσεων του Απελευθερωτικού Μετώπου του Κουρδιστάν (ERNK), του Εργατικού Κόμματος του Κουρδιστάν (PKK) και  του Λαϊκού Απελευθερωτικού Στρατού του Κουρδιστάν (ARGK). Αρθρογραφεί ακατάπαυστα στον ελληνικό και τον ελληνοκυπριακό Τύπο, ενώ ταυτόχρονα είναι βασικό στέλεχος της συντακτικής ομάδας του επίσημου δημοσιογραφικού οργάνου του PKK στην Ελλάδα, του περιοδικού «Φωνή του Κουρδιστάν». 

Η συμμετοχή του σε επιχειρήσεις ενάντια στο βαθύ τουρκικό κράτος τον φέρνει στο στόχαστρο των Τούρκων. Ο Θεόφιλος Γεωργιάδης είχε ενημερώσει τις Κυπριακές αρχές για τις τηλεφωνικές απειλές που δεχόταν. Αυτό όμως που δεν τολμούσαν οι Τούρκοι, το έκανε ένας υποτακτικός με το ψευδώνυμο «όλμος» με εντολή της ΜΙΤ. Ο μάρτυρας του Ελληνισμού Εθνικιστής Θεόφιλος Γεωργιάδης έπεσε νεκρός στις 20 Μαρτίου του 1994 έξω από το σπίτι του στην Λεμεσό. Ο δολοφόνος τον πυροβόλησε εξ επαφής πέντε φορές με πιστόλι των 9 χιλιοστών. Ο Γεωργιάδης έδωσε μάχη και με τον θάνατο. Παρά τα σοβαρά τραύματα που είχε δεν πέθανε αμέσως αλλά μερικές ώρες αργότερα στο νοσοκομείο που είχε μεταφερθεί. Ο «όλμος» είχε το τέλος που έπρεπε. Βρέθηκε νεκρός σε ορεινή περιοχή της Λεμεσού. Την ίδια κατάληξη είχαν και οι δυο συνεργάτες του μέλη του υποκόσμου της νήσου αφού ανατινάχτηκαν στα αυτοκίνητα τους.

Η εκτέλεση του Τούρκου διπλωμάτη στην Αθήνα Ομέρ Χαλούκ Σιπαχιόγλου - αρχηγός της ΜΙΤ στη Ελλάδα - την 4η Ιουλίου του 1994 από την οργάνωση της «17 Νοέμβρη» με τον Μήτσο Κουφοντίνα να κρατάει την σκανδάλη και να ρίχνει έξι σφαίρες, ήταν η «Νέμεσις» που δεν προήλθε όπως θα έπρεπε από τους Εθνικιστές αλλά από τους πολιτικούς τους αντιπάλους. Στην προκήρυξη της οργάνωσης που απέστειλαν στα ΜΜΕ υπέγραψαν ως «17 Νοέμβρη - Κομάντο Θεόφιλος Γεωργιάδης», θέλοντας να τιμήσουν την μνήμη του Ελληνοκύπριου Καταδρομέα.

«Κι αφού εμείς στην Κύπρο δεν αξιωθήκαμε ν’ αγωνιζόμαστε για την ελευθερία μας, τουλάχιστον να βοηθήσουμε πρέπει εκείνους που αγωνίζονται και για μας εναντίον του τουρκικού κράτους»

Κυκλοφορεί: «Ίων Δραγούμης, ο μοναδικός και το έθνος του» - του Πέτρου Ωρολογά - εκδόσεις Έξοδος


Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου:

«Ἀπὸ τὴν πρώτη του ἐμφάνιση ὁ Δραγούμης ἐκδηλώνεται ἀντικοινοβουλευτικός. Ἀποκρούει τὸ σύστημα καὶ περιφρονεῖ τὴν κοινοβουλευτικὴ ἀριστοκρατία ποὺ βγάζουν στὴν ἐπιφάνεια οἱ κάλπες. Ἀπὸ τὴν πρώτη του ἐμφάνιση ἐκδηλώνεται ἐπίσης ἀντιδημοκρατικός, ὄχι μόνον διότι συγγενεύουν οἱ δυὸ ἔννοιες, ὄχι μόνον διότι δὲν ἀνέχεται τὸ ἰσοπέδωμα καὶ ζητεῖ μιὰ διαφορετικὴ τοποθέτηση καὶ ἱκανοποίηση τῶν ἀξιῶν, ἀλλὰ καὶ διότι διαπιστώνει ὅτι ὁ λαὸς εἶναι ἀντιδημοκρατικὸς βαθύτατα. [...]

Ἀντικοινοβουλευτικός, ἀντιδημοκρατικός, ἀντικομματικὸς ὁ Δραγούμης, κατανοεῖ ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμή, ὅτι οἱ θεσμοὶ καὶ τὰ καθεστῶτα δὲν εἶναι σκοποὶ γιὰ τὰ Ἔθνη, ἀλλὰ μέσα καὶ ὅπλα. [...]

Μελετᾶ τὶς ἐπιδράσεις ποὺ μᾶς ἔρχονται ἀπὸ τὴ Δύση, τὶς «νέες ἰδέες» καὶ βρίσκει ὅτι οἱ νέες ἰδέες ἐπιβουλεύονται τὸ Ἔθνος περισσότερο ἀπὸ τοὺς γύρω ἐχθρούς. Φανερώθηκαν μὲ τὰ κηρύγματα τῆς γαλλικῆς Ἐπαναστάσεως, ἁπλώθηκαν μὲ τὴ Δημοκρατία, ἀποτελοῦν τὸ πνευματικὸ περιεχόμενο τοῦ «σύγχρονου πολιτισμοῦ», τοῦ ρεπουμπλικάνικου καὶ σοσιαλιστικοῦ. Καὶ ὁ πολιτισμὸς αὐτὸς μᾶς ἔρχεται ὕπουλος, μαλακός, καταπραϋντικός, γιομᾶτος χλιαρότητα, «μὲ τὴ φιλανθρωπία του, μὲ τὴν ἀλληλοβοήθειά του, μὲ τὸν κοινοβουλευτισμό του, μὲ τὸ ἰσοπέδωμά του καὶ μᾶς κάνει ὅλους τοὺς ἀνθρώπους ἴσους μὲ τοὺς μικρότερους».

Ἡ ἀνάγνωση τῆς μελέτης τοῦ Πέτρου Ὡρολογᾶ γιὰ τὸν Ἴωνα Δραγούμη, ἡ ὁποία τιμήθηκε μὲ κρατικὸ βραβεῖο τὸ 1939, εἶναι σήμερα σημαντικὴ ὄχι μόνο γιὰ ὅσους ἀρέσκονται νὰ ἀνατρέχουν στὴν ἱστορία τῶν πολιτικῶν ἰδεῶν τῆς πατρίδας μας. Εἶναι σημαντικὴ καὶ γιὰ ἐκείνους ποὺ θέλουν νὰ ἔρθουν σὲ ἐπαφὴ μὲ συγγραφεῖς οἱ ὁποῖοι ἔδωσαν ἔμφαση στὴν ἀξία ποὺ ἔχει ἡ ἑλληνική μας καταγωγὴ καὶ τὸ προαιώνιο πολιτισμικὸ δυναμικὸ τοῦ ἑλληνισμοῦ γιὰ τὴν συνέχεια τοῦ ἐθνικοῦ μας βίου. Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι συγγραφεῖς ὅπως ὁ Δραγούμης καὶ ὁ Ὡρολογᾶς ὄχι μόνο σπρώχνονται στὴν λήθη ἀπὸ τὸ σύγχρονο ἑλλαδικὸ ἐκδοτικὸ κατεστημένο ἀλλὰ καὶ ἐπιχειρεῖται ἡ διασάλευση τῶν ὅσων ἔπραξαν, ἔγραψαν καὶ ἐννόησαν.

https://koinsepexodos.wordpress.com/

Σημείωμα της συντακτικής ομάδας του περιοδικού «Τὸ Ἔνζυμο» για τον Κουφοντίνα: ‘’Δεν είμαστε ούτε ίσα, ούτε όμοια, «σύντροφοι»’’

 


Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» στα πλαίσια προβολής του «Αυτονομισμού» καθώς και του ιδεολογικού ρεύματος της «Τρίτης Θέσης» προβάλλει και απόψεις κινήσεων που δεν είναι στον «χώρο» με την στενή έννοια του όρου. 

Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε από εθνοταυτοτιστές και έρχεται να επιβεβαιώσει έως ένα σημείο μια παλαιότερη άποψη μας για τους «αριστεριστές» την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ

Υπενθυμίζουμε στους αναγνώστες μας ότι την 27η Ιανουαρίου 2021 είχαμε αναφερθεί με εκτενές άρθρο στο βιβλίο του Κουφοντίνα στον σύνδεσμο εδώ

Η παρακάτω δημοσίευση δεν είναι αναγκαίο να εκφράζει το σύνολο των μελών της συντακτικής μας ομάδας.

«γινε μι λόκληρη συζήτηση γι τ ν οτρομονόμοι, κα πόσοι τρομονόμοι, κι κενο, κατ’ λλο. μες, ς Δίκτυο λέω τώρα, εμαστε κατ τς παρξης τν ντιτρομοκρατικν νόμων: κα το187 κατο187Α. Διότι ατο ονόμοι φτιάχτηκαν γι νχτυπήσουν φ’ νς τν ντικαπιταλιστικ νοπλη δραστηριότητα μ εδικκτηνώδη τρόπο, κα δεύτερον, γι νποινικοποιήσουν μ κραο τρόπο τν πολιτικ νυπακοκα τν κοινωνικ πειθαρχία. Λοιπόν, θέλουμε ν καταργηθον οτρομονόμοι. Παράλληλα, θέλουμε νθεσπιστεμία ντιναζιστικνομοθεσία ξ’ ρχς, πο ν παγορεύει τν λειτουργία ναζιστικν ργανώσεων, ν οναζιστς εναι κτς στικς δημοκρατίας, εναι κτς πολιτικς σφαρας, διότι γωνίζονται γι τν καταστροφή, γι τν ξόντωση. Ατ εναι ποιοτικδιαφορά. Κα μες πως τκαταλαβαίνουμε -ξέρουμε τι πολιτικ σμιτηλεόραση εναι δύσκολο νγίνει ατ διάκριση- χουμε τν ντίληψη τς ταξικς μεροληψίας. Θεωρομε τι ο χθροτο νθρώπου, τν γώνων, τν συλλογικοτήτων, πρέπει ν βάλλονται, νκαταστέλλονται κα π τΚράτος, ν σοι γωνίζονται νάντια στκεφάλαιο, τ κράτος κα τν κμετάλλευση πρέπει νχουνε τν ποστήριξή μας».

Νίκος Γιαννόπουλος, στέλεχος το«Δικτύου γι τκοινωνικκαπολιτικδικαιώματα» [συνιστώσα το ΣΥΡΙΖΑ], 14/3/2015, μιλία στν κδήλωση «Τ ντιφασιστικκίνημα μπροστ στδίκη τς ‘Χρυσς Αγς».

ν ατ δν εναι μία προκάλυπτη πολιτικδήλωση κροαριστεροΠαρακρατισμο, τότε τί στν εχ εναι;

Εμαστε κατ τν ντιτρομοκρατικν νόμων ποδίνουν τν δυνατότητα στ στικκράτος νκαταστέλλει αστηρ τν δικιά μας νοπλη πολιτικδράση, λλζητμε π τ διο τ στικκράτος νθεσπίσει νόμους γι ν παγορεύει τν νόμιμη πολιτικ παρξη τν ντιπάλων μας.

Κα σφαλς ο«ναζιστς», τν ποίων τν πολιτικ παρξη ζητμε π τ στικκράτος ν παγορεύσει, εναι ατοποκάθε φορ θ ποδεικνύουμε μες, δηλαδ θ εναι λοι σοι διαφωνομε μαζί μας.

Γιατ «ναζιστς» θεωρεται π τν θνομηδενιστικ ριστερ ποιος γαπ τν πατρίδα του, ποιος εναι φοσιωμένος στ θνος του, ποιος περασπίζεται τν θεσμ τς οκογένειας, ποιος πιστεύει στν ρθοδοξία, ποιος θεωρε τι πάρχουν μονάχα δύο φύλα, ποιος τέλος πάντων εναι ντίθετος μ τν καθολικ ντικοινωνικμηδενισμ τς μεταμοντέρνας ριστερς.

Κα συνεχίζουμε.

Εμαστε καττοκαθεσττος τς στικς δημοκρατίας, λλ παιτομε π τν στικδημοκρατία ν θέσει κτς νόμου τος ντιπάλους μας, γιατί... ατο εναι κτς στικς δημοκρατίας!

Κα ποιος εναι κτς στικς δημοκρατίας -κουσον, κουσον- εναι κτς πολιτικς σφαρας!

ννοια τοΠολιτικογιτος μεγίστους «ντικαπιταλιστς παναστάτες», ταυτίζεται μ τν ννοια το στικοδημοκρατικο. ποιος εναι κτς στικς δημοκρατίας ξοβελίζεται π τν δια τν σφαρα τς πολιτικς!

Οτε οπιφανατικοφιλελεύθεροι δν χουν φθάσει ποτ στέτοιο σημεο στικοδημοκρατικς λαγνείας στε ν ξοβελίζουν σους εναι κατ τς στικς δημοκρατίας π τν ννοια τοΠολιτικο. κτς π τν... Θάνο Τζήμερο, ποος κριβς μ τν διο σχυρισμζητε ντεθε τΚΚΕ κτς νόμου, μ τν βασικδιαφορ τι ατς εναι δεολογικσυνεπής, καθότι εναι νθερμος ποστηρικτς τς φιλελεύθερης δημοκρατίας κα δν παριστάνει τν ντικαπιταλιστή, οτε πικαλεται τν στικδημοκρατία ποτε τν βολεύει.

Ο νθερμοι ντίπαλοι το στικοκράτους φθάνουν στ κατάπτυστο σημεο ν ποστηρίζουν τν καταστολ τν ντιπάλων τους π τ διο τ στικκράτος πο ο διοι ντιπαλεύουν.

Κα λο ατ τμνημεο δεολογικς συναρτησίας, πολιτικοτυχοδιωκτισμο κα θικς ξαχρείωσης βαφτίζεται «ταξικ μεροληψία».

Σ ατσυμφωνομε πολύτως. Μόνο ποπρόκειται γι ταξικμεροληψία πρ τς θύνουσας τάξης, πρ τοφιλελεύθερου πλουτοκρατικο κατεστημένου, πρ το στισμο.

κύριος «σύντροφος» πο τγράφει ατ δν εναι πλ νας πτος τόσους κα τόσους μικροπαράγοντες τς «παναστατικς ριστερς».

Εναι στενς φίλος τοΔημήτρη Κουφοντίνα καί, κυρίως-κυρίως, συγγραφέας το Προλόγου τοβιβλίου του «Γεννήθηκα 17 Νοέμβρη», στ ποο διαβόητος «φαρμακοχέρης» πιχειρε τν πολιτικ ξιδανίκευση τς ργάνωσης προκειμένου ν φήσει μία πολιτικ παρακαταθήκη γι τν νέα γενε τς κροαριστερς.

Μις νέας, μεταμοντέρνας κροαριστερς πο ποτελε τόφιο δεολογικμοχλτονεοφιλελεύθερου κοινωνικο μηδενισμο, πού, κατγελοιογραφικ τρόπο, χει φομοιώσει καμεταλλάξει τν πάλαι ποτμαρξιστικ σοσιαλισμ νάγοντας σ δεολογική του σημαία τν οκονομισμν θεμέλιο λίθο το μαρξισμοπερτοπρωτείου τς οκονομίας ναντι τς πολιτικς -«εναι οκονομία λίθιε!»), τν κατάργηση το θνους, τς πατρίδας, τς οκογένειας, τς θρησκείας κα γενικότερα λων τν φυσικν καπαραδοσιακν συλλογικν ταυτοτήτων, γι τθεμελίωση μις παγκόσμιας κοινωνίας, πο θ ποτελεται πμεμονωμένα τομα-φορες τομικν δικαιωμάτων -στν πραγματικότητα νας κοινωνικς χυλς ποτελν το περεθνικοκεφαλαίου. Κα σύντομα, πως διακηρύττει προσφάτως τ Παγκόσμιο ΟκονομικΦόρουμ (τ παγκόσμιο «κόμμα τοΝταβς»), θπρέπει νκαταργηθε κα διοκτησία τν πολλν, στε ν ποτελεπρονόμιο μις λάχιστης μειοψηφίας κροίσων. σύγχρονος καπιταλισμς εναι «μαρξιστικς» κα τπρότυπό του εναι ΛαϊκΔημοκρατία τς Κίνας.

Κατ τν διο γελοιογραφικ τρόπο βλέπουμε σήμερα τν Δημήτρη Κουφοντίνα, τ πρόσωπο πο χει ταυτισθε μ τν 17 Νοέμβρη, μία ργάνωση ποία δεολογικ νήκει στν χρο τς «πατριωτικς ριστερς» (βλ. εδικ ττελευταο του βιβλίο « γεωπολιτικ τς 17 Νοέμβρη» γι τ ποο, διόλου τυχαα, ριστερκατάπιε τν γλσσα της) νστηρίζεται στν περγία πείνας πο κάνει πό... ριστερος θνομηδενιστς (οδεξιο θνομηδενιστς εναι στν κυβέρνηση) -ατος τος ποίους ργάνωση στς προκηρύξεις της ποκαλοσε ετε συμβιβασμένους ρεφορμιστς (ν πρόκειτο γιτος σημερινος Συριζαίους) ετε «καραγκιόζηδες τν ξαρχείων» (ν πρόκειτο γιτος σημερινος κροαριστερος κα «ντιεξουσιαστές»).

πως κα νχει τπργμα, τ πόσπασμα π τν μιλία τοφίλου καπρολογιστ τοπρώτου βιβλίου το Κουφοντίνα δηλώνει σαφς μία πολιτικ στάση, κακυρίως μι θική. 

Τν πολιτικστάση τν εδαμε ν κφράζει μ τν πικορυφαο καγλαφυρτρόπο στν μεγάλη συγκέντρωση στ φετεο, τν μέρα τν πόφασης γι τν περιβόητη δίκη τς «Χρυσς Αγς». πόφαση καταδίκης στηρίχθηκε στν ντιτρομοκρατικνόμο περ γκληματν ργανώσεων (187 πο ναφέρει Γιαννόπουλος), πο θέσπισε τΠΑΣΟΚ, κα στν ποο στηρίχθηκε καταδίκη τς 17 Νοέμβρη.

Τότε ριστερκα κροαριστερπολσωστ τν εχε στιγματίσει, γιατ νόμος ατς ταύτιζε τ πολιτικ γκλημα μ τκοινποινικ γκλημα ξομοιώνοντας πολιτικς ργανώσεις μ γκληματικς συμμορίες. Τοτο στόσο, μέσα στντελίριο τς παροιμιώδους πι ριστερς ποκρισίας, δν τν μπόδισε διόλου νχαρακτηρίζει τν «Χρυσ Αγ» χι ς πολιτικ ργάνωση λλ ς συμμορία κα ν παιτε τν καταδίκη της ς γκληματικ ργάνωση βάσει τονόμου πο δια εχε στιγματίσει στν περίπτωση τς 17 Νοέμβρη κα τοΕΛΑ.

πολιτικστάση τς ρραγος νότητας κα μοψυχίας μ τ στικκαθεστς κα τ στικκράτος φάνηκε κείνη τν μέρα ξω π τ φετεο, ταν σύσσωμος πίσημος πολιτικς κόσμος, π τν κυβέρνηση ως τν λάσσονα ντιπολίτευση, τπο «φημερίδα τν Συντακτν» σπρωτοσέλιδό της νόμασε «Τεχος τς Δημοκρατίας»), τ σύνολο τν μεγάλων συγκροτημάτων το Τύπου, λες ομεγάλες κοινωνικς ργανώσεις τς χώρας -,τι, τέλος πάντων, συγκροτε τ πονομαζόμενο Σύστημα- μαζ μ τν «παναστατικ ριστερ» κα τν «ντιεξουσιαστικ χρο» γιναν νας νθρωπος γι νκαταδικάσουν τος «χθρος τς Δημοκρατίας» στ πρόσωπο νς κροδεξιοπολιτικοκόμματος πο τπολιτικσύστημα πρεπε νβγάλει π τν μέση μμία ντελς νυπόστατη κατηγορία (τι γεσία της διέταξε τάχα τν δολοφονία Φύσσα), πειδ δν μπόρεσε ν τ φομοιώσει, φοπροηγουμένως τ χρησιμοποίησε ς πολιτικφάκα γι ν γκλωβίσει κα ν ξουθενώσει τ «κραία στοιχεα» τς «λλης πλευρς», μ πικεφαλς της ναν μιπαράφρονα γετίσκο, πο δη π τς ρχς τς δεκαετίας το ‘80 βρισκόταν στμισθολόγιο τς ΚΥΠ.

κείνη τμέρα φάνηκε ξεκάθαρα βαθισύμπνοια λόκληρου τοπολιτικοφάσματος -π τν κρα ριστερ ως τν κοινοβουλευτικ κρα Δεξι- νότητα τς πολιτικς, οκονομικς καπνευματικς θύνουσας τάξης κα τπολύχρωμο κα πολυπλόκαμο μέτωπο τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας.

κείνη τμέρα πέσαν ο μάσκες δεκαετιν γιπολλος «συμβίβαστους παναστάτες» κι καθένας δειξε τί πραγματικ ταν.

Κα πρόκειτο πλς γι ναν εκονικό, δοκιμαστικ συναγερμτοκαθεσττος.

Μις κα πυρνας τς ξουσίας γνώριζε πάρα πολ καλ τι ξεδοντιασμένος κα ατοεξευτελισμένος Μιχαλολιάκος κα οσύν ατ οδόλωςποτελον πειλγι τΣύστημα.

ταν μως εκαιρία τόσο γιμία μεγάλη σκηση τοιμότητας γι ν πιδειχθε νότητα τν δυνάμεων το καθεσττος καγι νδηλωθε νομιμοφροσύνη πρς τΣύστημα π’ λους.

ταν μως πρωτίστως κα κδήλωση μις θικς στάσης.

Μις θικς συνέπειας λόγων κα ργων γι σους νθρώπους διατείνονται τι βρίσκονται πέναντι στΣύστημα, ποια κι ν εναι «κραα» δεολογική τους τοποθέτηση.

Κα ποδείχθηκε γι τν «παναστατικ ριστερ» κα τν «ντιεξουσιαστικ χρο» μι κδήλωση θικς χρειότητας τ τι σπευσαν, μτέτοια μάλιστα σπουδ καπροθυμία, ν προσκυνήσουν τ«Τεχος τς Δημοκρατίας», τ στικΚαθεστώς.

Κα μάλιστα ατ τ στικΚαθεστς πο χει διαπράξει λα τγνωστφοβερ γκλήματα τς τελευταίας δεκαετίας.

Ατς «παναστατικς χρος» ταυτίσθηκε κείνη τν ποφράδα μέρα μ τν πισάπια, τν πιβρωμερκα τν πι γκληματικγενετο στικοκαθεσττος στν στορία τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας.

Τώρα, τν ρα πο ζωτοΚουφοντίνα κρέμεται πμία κλωστή, μπορε ραγε ν ναλογισθετί σημαίνει τ «Τεχος τς Δημοκρατίας» πο πρν πμερικος μνες προσκύνησε;

Γιατί κριβς τκόμμα τν σημερινν κυβερνώντων ταν ατ πο δεσε χειροπόδαρα τος χρυσαυγτες μ τν προβοκάτσια στ Κερατσίνι (πως εχε φήσει σαφς ν ννοηθε μακαρίτης δημοσιογράφος Γιργος Δελαστκ - μόνος ριστερς δημοσιογράφος πο τόλμησε ν τκάνει) κα ταν ατ τκόμμα ποκανόνισε ν δικασθον κα νκαταδικασθον.

λήθεια, τώρα πο τ διο ατκόμμα φήνει τν Κουφοντίνα ν πεθάνει, τος ρέσει τ«Τεχος τς Δημοκρατίας»;

Εμαστε πολύτως βέβαιοι πς δν καταλαβαίνουν τίποτα.

Κι ατ χι μονάχα πειδ χουν πολέσει κα τπιστοιχειώδες ταξικό τους κριτήριο, γι ν πιδοθον μ ζλο περισσστν νεοφιλελεύθερη πανδαισία το δικαιωματισμο, λλκα πειδ εναι βαθιπαραδομένοι στν μακάριο ναρκισσισμό τους.

μες δν πιστεύουμε στν μύθο τς σότητας.

μες δν διαχωρίζουμε τν θικ π τν πολιτική, λλ τς ταυτίζουμε.

μες ς πέρμαχοι το θνικοΚοινοτισμο δν εαγγελιζόμαστε μικοινωνία λιστικο εδαιμονισμο, πως φιλελευθερισμός, μαρξισμς κα ναρχισμς -λα τους παιδι τοδυτικοΦωταδισμο τς στικς νεωτερικότητας.

μες ποστηρίζουμε τς πάγιες ξίες τοΓένους μας, χι γι ν πικαλεσθομε ναν βιολογικντετερμινισμ στν θέση νς οκονομικοντετερμινισμο, λλγι ν ναδείξουμε τν παγωγ τς θνικς κοινότητας σ ρχς περβατικές, πομετασχηματίζονται σ δυνάμεις θικές.

θνοφυλετικκοινότητα δν εναι μικοινότητα εδαιμονισμένων χορτάτων χοίρων λλμι θικκοινότητα πεπρωμένου. Κα σ ατν τν βάση στηρίζουμε τ δικό μας, αθεντικσοσιαλισμό: στν δέα τς κοινωνικς δικαιοσύνης ς θικ πιταγ τς κοινοτικς λληλεγγύης.

Κα κριβς πειδγι μς θικ εναι πολιτική, δν στηρίζουμε τν πολιτική μας στν κροαριστερ θικ μοραλισμό.

Δημήτρης Κουφοντίνας δν εναι φίλος μας. Εναι πολιτικός μας ντίπαλος.

Κα εναι νας πολιτικς ντίπαλος ποπεθαίνει.

δικιά μας θικ δν εναι θικ τν Ρωμαίων κφυλισμένων προλετάριων πο ζητον νχυθε αμα στν παλαίστρα το Κολοσσαίου γι ν εφρανθον μ τν κατασπαραγμ τν μιθανν μονομάχων π τ γρια θηρία.

θριαμβευτικ αχπο κούστηκε ξω π τ φετεο, ταν χλος τν κφυλισμένων παρακαθεστωτικν προλετάριων τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας εδε νσκυλεύονται τ πτώματα τν πολιτικν τους ντιπάλων μς προκαλε τν μεγαλύτερη ηδία κα ποστροφστν διο βαθμπο σ ατος προκάλεσε χαρ κα γαλλίαση.  

Δημήτρης Κουφοντίνας κάνει μι περγία πείνας μέχρι θανάτου γι ν κανοποιηθε να ατημά του πο εναι πολύτως σύννομο.

Ζητε ν φαρμοσθε νόμος ποθέσπισε κυβέρνηση τν πολιτικν περιτριμμάτων τς Νέας Δημοκρατίας γι τν περίπτωσή του: τν μεταγωγή του π τς γροτικς φυλακς στν φυλακ π τν ποία προλθε.

Τίποτα λιγότερο κατίποτα περισσότερο.

Ζητε ν φαρμοσθε νόμος μβάση τν ρχ τς σονομίας.

Κα γι’ ατ τ ατημά του εναι δίκαιο.

Κα γι’ ατ τ ποστηρίζουμε χωρς στερίσκους, εσαγωγικκα ποσημειώσεις.

Τ τι εναι δολοφόνος δν σημαίνει τι θπρέπει ν φεθε νπεθάνει.

ν οκυβερνώντες -κα μαζκα ο λίθιοι παδοί τους- θέλουν ν πεθάνει Κουφοντίνας, πειδ εναι κατσυρρον δολοφόνος, τότε ς παιτοσαν π τ θνοπροδοτικβοθροκόμμα τους -τ Κόμμα τν Προδοτν τς Κύπρου, μ πικεφαλς τν μητραλοία Καραμανλ, τν «θνάρχη» τους- ν μν καταργοσε τν ποιντοθανάτου, πο τν διατήρησε κα τν φήρμοσε «τύραννος Παπαδόπουλος», πο κατοντάδες χιλιάδες μετέπειτα νεοδημοκράτες τν προσκυνοσαν ταν ταν κραταιός.

ς μν τβουλώνανε ταν Τρίτη λληνικΔημοκρατία καταργοσε τν θανατικποιν , ονεώτεροι, ς βγονε ντόμπρα κα ντρίκια ν τ παιτήσουν νοικτ π τσημεριν θνομηδενιστικ ποιο βοθροκόμμα τους ν τν παναφέρει στε κάθε Κουφοντίνας ν κτελεται.

μες, πάντως, εμαστε πρ τς παναφορς τς θανατικς ποινς.

Κα πικροτομε πέρα γιπέρα τν τελευταα κτέλεση, πο γινε τ1972, γικάποιον πο καψε ζωντανος τν γυνακα του, τν πεθερά του κα τδύο του παιδιά (!!!). 

Ναί, στ δικό μας πολιτικκαθεστς νθρωποι πως Κουφοντίνας θ καταδικάζονταν μ τν θανατικποινή, μόνο κα μόνο γι τν στυγερδολοφονία το Μάτη κα τν θάνατο το ξαρλιάν.

Τώρα χουμε να καθεστς πού, μ τν λαϊκψήφο, κα τν ψφο σων εχονται τν θάνατο το Κουφοντίνα, δν σχύει θανατικποινή, στε κάθε εδεχθς γκληματίας νμπορε ν ποφυλακίζεται ν εθέτχρόνω κα νδιάγει τ πόλοιπο τοβίου του, ν τθύματά του ν εναι στ χμα. Ατ τποινικσύστημα θέλει τ πολιτικσύστημα, κι ατ τπολιτικσύστημα ψηφίζει λαός.

σο γι τν «κακΠαπαδόπουλο» θυμίζουμε τι χι μόνο δν στειλε τν παρολίγο δολοφόνο του, λέκο Παναγούλη, στ κτελεστικ πόσπασμα, λλτο δωσε κα μνηστία, καμάλιστα μ εδικδιατύπωση το διατάγματος, γι ν μν θίξει τν προσωπικότητά του.

σο γι τν διαβόητη 17 Νοέμβρη δν χουμε τν παραμικρ μφιβολία τι δν πρόκειτο γικαμμία παναστατικ ργάνωση λαϊκν γωνιστν, πως νομίζει (στν πνο της) κροαριστερά, ποία χοντας μείνει ρέστη π δέες ψάχνει πεγνωσμένα γιπρότυπα κα ρωες.

Κι ατ χι πειδ χουμε στοιχεα, λλ πειδδιαθέτουμε στοιχειώδη πολιτικ ντίληψη, γι ν μν «χάψουμε» τ γεγονς τι μία τέτοια τρομοκρατικ ργάνωση-φάντασμα, κοντολογς μι νοπλη παρέα, πο π27 χρόνια δροσε νενόχλητη δολοφονώντας ποιον ψηλ στάμενο θέλει, ποτε θέλει κα που θέλει, χωρς ν χει διαβρωθε πμυστικς πηρεσίες.

κόμη κι τσι πάντως -κι πειδσκνε διάφορες γαπησιάρικες νθρωπιστικς σαπουνόφισκες περ αταξίας τς νθρώπινης ζως- δν χύνουμε κανένα δάκρυ γι τος δύο δολοφονημένους Τούρκους διπλωμάτες (νας κ τν ποίων νθρωπος τς ΜΙΤ), εδικμάλιστα ταν ταν νωπ κόμη τ αμα τομάρτυρα Θεόφιλου Γεωργιάδη.

Κουφοντίνας, στερα π τδημόσιο χάλι πο πέδειξαν ρκετο πτος συλληφθέντες γκρεμίζοντας τν μύθο τς 17 Νοέμβρη στν κοινωνία -ποσημαντικτμμα της τν ποστήριζε- πρε πάνω του τν ργάνωση, ταυτίστηκε μαζί της, τν ξωράϊσε κα τν ξιδανίκευσε, κατώρα, ν τελικς οΜητσοτάκηδες τν φήσουν νπεθάνει, θ κλείσει τν κύκλο τς ργάνωσης μτρόπο πικπροσφέροντας μία παρακαταθήκη σ νέες γενες πο θ τν χουν ς ρωα.

Ατς θ εναι, τελικά, θρασύδειλα κδικητικς «θλος»τοΜητσοτάκη, το ποίου βλακεία, σο κατο θος, συναγωνίζονται τν βλακεία τομέσου παδοτου.

Κι να τελευταο.

κατσυρρον δολοφόνος Κουφοντίνας εναι ρσακειάδα το1850 μπροστ στν μεγαλύτερη γκληματικ ργάνωση τοτόπου, δηλαδ ττρισάθλιο νεοελληνικ πολιτικκατεστημένο πο λυμαίνεται τν τόπο π τ1974 λέ τς ψήφου τοτρισμέγιστου δημοκράτη λαο.

στάση μας στν περγία πείνας μέχρι θανάτου το Κουφοντίνα εναι πολύτως ξεκάθαρη.

Τουτέστιν, πολύτως ντικαθεστωτικκα ντικρατική.

μες δν χουμε οτε τν πολιτικστάση οτε πολπερισσότερο τ θος τοξεφτιλισμένου κροαριστερο στικοδημοκρατικοπαρακρατισμο.

Δν συντασσόμαστε μ τκράτος γι νχτυπήσουμε τος πολιτικούς μας ντιπάλους.

Γιατ μεγαλύτερος χθρς το θνουςδν εναι οτε Κουφοντίνας οτε 17 Νοέμβρη.

Εναι τσημεριν νθελληνικΚράτος.

Κα ατοποπρέπει νλογοδοτήσουν κα νκαταδικασθον ναλόγως (μν παναλαμβανόμαστε πς) εναι οκεφαλς τς θύνουσας τάξης τς Τρίτης λληνικς Δημοκρατίας.

λλωστε πανάσταση δημιουργε Δίκαιο.

πηγή