Η τεράστια οικογένεια των Εθνικιστών διέσχισε για ακόμη
μία φορά τους δρόμους της Βαρσοβίας και φέτος το 2025!
Χιλιάδες εθνικιστές που
εκπροσωπούν διάφορες οργανώσεις και κοινότητες από την Πολωνία, μαζί με
αντιπροσωπείες ξένων εθνικιστικών κινημάτων από όλη την Ευρώπη, γιόρτασαν μαζί
την επέτειο της ανάκτησης της ανεξαρτησίας της Πολωνίας.
Η Πορεία για την Ανεξαρτησία δεν ήταν μόνο μια ευκαιρία
για γιορτή και επίδειξη εθνικής υπερηφάνειας, αλλά και μια δυνατότητα να τεθούν
πιο σύγχρονα ζητήματα, όπως η μαζική μετανάστευση, κοινωνικά και δημογραφικά
θέματα, η τρέχουσα γεωπολιτική κατάσταση στην περιοχή και στον κόσμο, καθώς και
οι σχετικές απειλές.
Οι συμμετέχοντες στο Black Block εξέφρασαν με σαφήνεια και έμφαση τις
απόψεις τους για την εισροή νόμιμων και παράνομων μεταναστών από τον Τρίτο
Κόσμο, τις ιμπεριαλιστικές πολιτικές τόσο της Ρωσικής Ομοσπονδίας όσο και των
ΗΠΑ, καθώς και τις εγκληματικές πρακτικές του κράτους που βρίσκεται στην
περιοχή της Παλαιστίνης.
Οι Πολωνοί φιλόξενοι όπως πάντα ευχαρίστησαν όλες τις
ξένες αντιπροσωπείες που πορεύτηκαν μαζί μας, και λέω ΜΑΣ όχι γιατί με
προσκαλούν σε όλα τα events τους κάθε χρόνο και εκείνη την ημέρα, αλλά γιατί η
Πολωνία για εμένα είναι η δεύτερη πατρίδα μου μετά την Ελλάδα.
Αδύνατο να
απαριθμήσουμε όλες τις οργανώσεις και τις ομάδες χωρίς να παραλείψουμε κάποια
παρόντες ήταν οι εξής, οι Ούγγροι της Legio Hungaria, που εμφανίζονται κάθε
χρόνο στη Βαρσοβία άλλωστε και όχι μόνο, οι Ιταλοί φίλοι μας από την Casa Pound
οι οποίοι δεν συγκρίνονται με καμία άλλη Ιταλική οργάνωση, τα Active Clubs από
Σουηδία, Εσθονία, Γαλλία και Λιθουανία, οι Ρουμάνοι αδερφοί μας Honor et Patria
για πρώτη φορά καλεσμένοι από εμένα καθώς έχω το ελεύθερο των Πολωνών της
πρόσκλησης άλλων ομάδων της επιλογής μου στο event.
Συναγωνιστές των Αυτόνομων Ελλήνων Εθνικιστών φυσικά,
Κροάτες εθνικιστές, καθώς και Αυτόνομοι από Ουκρανία με πανό Free Azov, Τσεχία, Σλοβακία, Σκωτία και Ολλανδία.
Το πνεύμα της Ευρώπης ζει μέσα μας!
Του χρόνου
πιο δυνατοί και περισσότεροι όλοι μαζί μια γροθιά!
Τον Μάιο του 2011, οι εκδόσεις Λόγχη κυκλοφορούν με μεγάλη
επιτυχία το Orientamenti (Oι προσανατολισμοί), ένα κείμενο του Julius Evola, το
οποίο πρωτοεκδόθηκε στα Ιταλικά το 1951.
Ίσως ποτέ άλλοτε ένα κείμενο δεν ήταν
από τη μία μεριά τόσο μικρό, αλλά από την άλλη τόσο περιεκτικό στα νοήματα του.
Κι αν ο Πλάτωνας χρειάστηκε να γράψει τους Νόμους σαν μία
προπαρασκευαστική βάση για την ιδανική αριστοκρατική Πολιτεία, ο Evola καλείται
να δώσει κατευθύνσεις σε μία χρονική στιγμή που η Ευρώπη έχει βγει διαλυμένη
από έναν Παγκόσμιο Πόλεμο.
Σε έναν κόσμο ερειπίων, ο Evola θα δώσει τις δικές του κατευθύνσεις
για την ανοικοδόμηση του αέναου αριστοκρατικού ιδεώδους.
Σε γλώσσα απλή,
πρωτόγνωρη ίσως σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα κείμενα του, ο Evola είναι αυτή τη
φορά σαφής και ξεκάθαρος ...
Ένα, δύο, τρία, τέσσερα ...
Κι αν όλα ακούγονται απλά
και εύκολα, κι αν η αρχή κατά τον Πυθαγόρα είναι το ήμισυ του παντός, πόσο
εύκολο είναι τελικά να φτιάξουμε έναν άνθρωπο, έναν άνθρωπο μοναδικά ανώτερο;
Έναν άνθρωπο ο οποίος θα αποτελέσει την κυτταρική ουσία ενός ζωντανού
οργανισμού, ο οποίος θα δράσει αριστοκρατικά, μακριά από πολιτικά κόμματα που
θα προπαγανδίζουν τύπους ενός ψεύτικου πολιτικού ρεαλισμού.
Μία δράση αγωνιστική, μία δράση διαφορετική, μία στάση ζωής
αριστοκρατικά ανώτερη, μία στάση παραδειγματική.
Μια σιωπηλή επανάσταση.
Κι αν από το 1 για να φτάσουμε στο 2
χρειαστούν 1000 χρόνια, εμείς αν χρειαστεί θα περιμένουμε άλλα χίλια.
To Orientamenti ορθώς χαρακτηρίζεται ως ένα “μεγάλο”
κείμενο.
Κι αν ο Σοβιετικός κομμουνισμός και το τοίχος του Βερολίνου πέσανε σε
μία μόνο μέρα, όταν πλέον θα έχει καταρρεύσει η δημοκρατία και ο
φιλελευθερισμός μαζί με όλα τα παράγωγα τους, όταν ο ήλιος ανατείλει πάλι
φωτεινός, τότε ίσως το κείμενο αυτό χαρακτηρισθεί προφητικό.
Είθε … ίσως αναφωνήσουν ορισμένοι.
Από την άλλη εμείς
γνωρίζουμε: Θα γίνει αυτό που ήταν να γίνει!
Τους τελευταίους μήνες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, σε πείσμα
κάθε τετελεσμένου και κάθε δεδομένου, κι ενώ η πατρίδα τους ευρίσκετο ήδη υπό
το κνούτο των Σοβιετικών, αποφασίζουν να συστήσουν μια Εθνική Κυβέρνηση στη
Βιέννη κι έναν Εθνικό Στρατό στο Dollersheim, ο οποίος θα πολεμήσει υπέρ του
Χίτλερ, μέχρι τον ποταμό Όντερ και το Βερολίνο.
Ακολουθούν τον Γερμανό Φύρερ,
μέχρι τη στιγμή που αυτός αποφασίζει να αυτοκτονήσει.
Κατόπιν, φεύγουν στα
βουνά της Αυστρίας μαζί με τους Werwolf του Eichmann, για να συνεχίσουν τον
πόλεμο χτυπώντας τους Σοβιετικούς εισβολείς πίσω από τις γραμμές τους.
Καθώς η
Γερμανία συνθηκολογεί, η μοίρα τους πλέον είναι προδιαγεγραμμένη. Το ραδιόφωνο
καλεί τον Γερμανικό λαό να τους παραδώσει στους Συμμάχους.
Αναζητούνται παντού
και μετά τη σύλληψή τους, στην καλύτερη των περιπτώσεων, θα παραδοθούν στην
κομμουνιστική κυβέρνηση, που έχει επιβληθεί με τη δύναμη των σοβιετικών
μεραρχιών στην πατρίδα τους και θα βρουν αργό και φρικτό θάνατο στα
κομμουνιστικά κάτεργα.
Αυτοί όμως, αποφασίζουν απλώς να μην συλληφθούν!
Εγχείρημα παράλογο, αφού κάθε πιθανότητα είναι εναντίον του, αλλά εκείνοι είναι
αποφασισμένοι να πετύχουν ή να πεθάνουν πολεμώντας.
Μόνη απαντοχή τους ή άνωθεν
βοήθεια από τον προστάτη της Λεγεώνος, Αρχάγγελο Μιχαήλ και οδηγός τους το
όραμα και η ένθεη εικόνα του Capitan Comeliu Codreanu.
Και η περιπέτεια
αρχίζει. Από χώρα σε χώρα και από σύνορα σε σύνορα.
Ιδού λοιπόν, για πρώτη φορά
στην Ελλάδα, η ιστορία των Λεγεωνάριων της Σιδηράς Φρουράς, γραμμένη από τή
λυρική πέννα του Commandant τής Λεγεώνος του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, Χόρια Σίμα.
Πρόκειται για μια ιστορία που μοιάζει με περιπετειώδες πολεμικό μυθιστόρημα,
αλλά που είναι αφήγηση πραγματικών γεγονότων.
Το ότι πολλές φορές κόβεται η
ανάσα του αναγνώστη από την αγωνία, δεν οφείλεται τόσο στο λογοτεχνικό ταλέντο
του Commandant, όσο στο γεγονός ότι, κάποιες στιγμές, η ζωή ξεπερνά τη φαντασία
Στα πλαίσια της ενημέρωσης για την δικτατορία του
καπιταλισμού, συνεχίζουμε με ένα άρθρο του Alain de Benoist.
Καλή ανάγνωση:
Ο φιλελευθερισμός ενσαρκώνει την κυρίαρχη ιδεολογία της
νεωτερικότητας.
Ήταν ο πρώτος που εμφανίστηκε και θα είναι επίσης ο τελευταίος
που θα πεθάνει. Αρχικά η φιλελεύθερη σκέψη επέτρεψε στην οικονομία να αποκτήσει
αυτονομία από την ηθική, την πολιτική και την κοινωνία, στις οποίες είχε
προηγουμένως ενσωματωθεί.
Σε μια δεύτερη φάση, ο φιλελευθερισμός θα καταστήσει
την εμπορική αξία την κυρίαρχη εξουσία κάθε ζωή της κοινότητας.
Η έλευση του
«βασιλείου της ποσότητας», ορίζει το ταξίδι που μας οδήγησε από τις οικονομίες
της αγοράς στις κοινωνίες της αγοράς, δηλαδή την επέκταση των νόμων της
εμπορικής ανταλλαγής σε όλους τους χώρους, εστεμμένης από το «αόρατο χέρι»
«Όπου βρίσκεις προβλήματα, διχόνοια και θάνατο στην
Αφρική και πέρα από αυτήν, θα βρεις ισραηλινά χέρια πίσω από αυτό. Οι πρεσβείες
του Ισραήλ πρέπει να εκδιωχθούν σε όλη την αφρικανική ήπειρο. Οι Ισραηλινοίλειτουργούν ως διεθνής συμμορία.
Παρεμβαίνουν με το πρόσχημα της προστασίας και της βοήθειας των ευάλωτων, ενώ
εκμεταλλεύονται τους άλλους μόνο για να επιδιώξουν τα δικά τους στρατηγικά
συμφέροντα.
Το Σουδάν δεν είναι διαφορετικό, οι Ισραηλινοί τροφοδοτούν την
κρίση στο Νταρφούρ που εργαζόμαστε σκληρά για να λύσουμε, με στόχο να διχάσουn και να αποδυναμώσουn το Σουδάν. Έχουμε συγκεκριμένες
αποδείξεις ότι οι «Ισραηλινοί» υποστηρίζουν βασικούς ηγέτες των ανταρτών στο
Νταρφούρ, οι οποίοι έχουν ανοίξει γραφεία στο Τελ Αβίβ και επικοινωνούν τακτικά
με ισραηλινές πολιτικές και στρατιωτικές προσωπικότητες (ο Abdul Wahid Mohamed
Nour του Απελευθερωτικού Κινήματος του Σουδάν με έδρα το Παρίσι).
Δεν υπάρχει
αμφιβολία ότι ξένες δυνάμεις, συμμαχίες και συνωμοσίες εμπλέκονται στο Νταρφούρ
από τότε που ξέσπασε η σύγκρουση πριν από 6 χρόνια. Γιατί υπάρχει διεθνής πίεση
να διωχθεί ο ηγέτης του Σουδάν; Η κυβέρνηση του Σουδάν και ο Πρόεδρος Ομάρ αλ
Μπασίρ δεν είναι οι μόνοι εμπλεκόμενοι στο Νταρφούρ. Ο λόγος για το ένταλμα του
ΔΠΔ εναντίον του δεν προκύπτει από ανθρωπιστικό ενδιαφέρον, αλλά από διεθνή
πολιτικά συμφέροντα.
Όπως είδαμε κατά τη διάρκεια της εσωτερικής πάλης για την
εξουσία μεταξύ δύο κομμάτων στη Μαυριτανία, ξένες δυνάμεις ήθελαν να την
μετατρέψουν σε διεθνές ζήτημα. Στο Νταρφούρ και την αστάθεια στο Σουδάν, τα
ξένα συμφέροντα έχουν βαθύτερη ρίζα σε σχέση με το μικρό πολιτικό ζήτημα στη
Μαυριτανία. Προειδοποιούμε όλα τα ξένα μέρη ενάντια στις προκλητικές τους
πολιτικές και την προφανή υπεροψία τους να αναμειγνύονται στις υποθέσεις της
Αφρικής.
Σε όσους ισχυρίζονται ότι αναμειγνύονται για να «λύσουν» τα προβλήματα
της Αφρικής: εμείς οι Αφρικανοί είμαστε περισσότερο από ικανοί να λύσουμε τα
δικά μας. Ακόμη και αν ένα μέρος είναι ειλικρινές, η ξένη εμπλοκή απλώς
περιπλέκει περαιτέρω τα ζητήματα. Έχουν υπάρξει πολλές συγκρούσεις στην Ευρώπη
που συνεχίζονται ασταμάτητα, έχετε δει ποτέ αφρικανική παρέμβαση στις υποθέσεις
τους;
Θα βοηθούσε ή θα περιέπλεκε και θα χειροτέρευε τα πράγματα για όλους; Η
ξένη «βοήθεια» μόνο πυροδότησε τις φλόγες του πολέμου και της δυσαρμονίας στην
Αφρική. Ενώ η βοήθεια από την Αμερική, την Ευρώπη και την Ιαπωνία προς την
Αφρική δεν ήταν τίποτα άλλο παρά τεχνάσματα και εκλογικές τακτικές για να
κερδίσουν εύνοια και ψήφους».
Ο πόλεμος σίγουρα αποτελεί μία διέξοδο για τους
απογοητευμένους, τους αποτυχημένους και τους περιθωριακούς ενός κοινωνικού
ιστού, διότι τους παρέχει την ευκαιρία να αποδείξουν την αξία τους. Για άλλους
αποτελεί πηγή πλουτισμού και για τους περισσότερους φορέα αυτοπροβολής, φήμης
και αίγλης.
Παρατηρώντας, λοιπόν, αναλυτικότερα τους στοχασμούς αρκετών
εκλεκτών του πνεύματος πάνω στο πραγματευόμενο ζήτημα, συμπεραίνουμε πως όλοι
τους, με εξηγητικές μικροδιαφορές ανάμεσα στο κεντρικό σημείο και στα επί
μέρους τμήματα των αναλύσεών τους, συνηγορούν στο ότι ο πόλεμος αποτελεί ένα
αναπόφευκτο και αιώνιο συμβάν του ανθρώπινου βίου και θα συνεχίσει να συνοδεύει
τον άνθρωπο ως την έσχατη ημέρα και το σφράγισμα των πυλών αυτού του κόσμου.
Η
ιστορία είναι η πιο έγκυρη πληροφοριακή πηγή περί του ότι η πλειονότητα των
μεγάλων εξελικτικών αλμάτωντης
ανθρωπότητας επήλθε μέσα από την σύγκρουση, την αιματοχυσία, την συμπλοκή και
το χάος.
Το αίμα και το ατσάλι είχαν και έχουντο ρόλο του ιστορικού κινητήρα, είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι· μακροϊστορικά
η σύγκρουση αποτελούσε παράγοντα εκσυγχρονισμού συχνά εξαναγκαστικού, χωρίς τον
οποίοόμως είναι πολύ πιθανό οι
ανθρώπινες κοινωνίες να βυθίζονταν σε μία ακόμα καταστροφικότερη στασιμότητα.
Η
ελεγχόμενη καταστροφή μέσῳ των πολέμων και η
μετέπειτα ανοικοδόμηση οδήγησε και οδηγεί στη βελτίωση του γένους – και αυτό
συμβαίνει διότι η φύση επιδιώκει την συνεχή ανανέωση, υποσκελίζοντας,
ανατρέποντας κι υπερβαίνοντας εγκαθιδρυμένα συμφέροντα και ως τότε βολικές
ιδέες.
Όλα αυτά συναποτελούν μέσα που περικλείει το βαθύ νόημα της διαρκούς
φυσικής κινητικότητος, πράγμα που καθιστά απίθανη την παύση τους και, ως εκ
τούτου, η όποια απόπειρα αποτροπής τους είναι ανόητη και απεγνωσμένη, καθώς
ουδείς δύναται να εξαπατήσει και να αλλάξει την παντοδύναμη φύση σύμφωνα με την
προσωπική του βούληση ή τεχνητή ιδεοληψία.
Εάν ακόμα θέλουμε να κατανοήσουμε
την αναγκαιότητα του πολέμου στην ζωή του ανθρώπου χωρίς πολλή σκοτούρα, δεν
έχουμε παρά να αναλογισθούμε την σοφία που κρύβει μέσα της η ρήση των Αρχαίων
Ρωμαίων: «Αν επιζητείς την ειρήνη, να προετοιμάζεσαι για τον πόλεμο».
Το πρόβλημα της ευρωπαϊκής ενοποίησης δεν είναι είτε
θεωρητικό είτε πρακτικό: είναι ένα θεωρητικό και πρακτικό πρόβλημα.
Δεν υπάρχει
θεωρία που να μην έχει τις ρίζες της σε κοινωνικές και πολιτικές πρακτικές,
είτε αυτές οι ρίζες αποτελούν συνύπαρξη είτε δυσαρμονία, ούτε υπάρχουν πρακτικές
που στερούνται θεωρητικών συνεπειών.
«Κοινωνικές και πολιτικές πρακτικές»
σημαίνει οικονομικές, τεχνολογικές, διοικητικές και, με μία ανθρωπολογική
έννοια, πολιτιστικές πρακτικές.
Αυτό σημαίνει επίσης ότι τα προβλήματα που
θέτουν ορισμένοι άνθρωποι μιας συγκεκριμένης εποχής είναι ανάλογα με τις
ανάγκες που αντιλαμβάνονται και ότι αυτά τα προβλήματα είναι πάντα ανάλογα με
τις αντικειμενικές δυνατότητες λύσης τους
Μεταξύ των διάφορων Φασιστών ηγετών που εμφανίστηκαν σχεδόν
παντού στην Ευρώπη μεταξύ των δύο πολέμων, η φιγούρα του Ισπανού Ramiro Ledesma
Ramos, δεν έχει προκαλέσει ποτέ μεγάλο ενδιαφέρον στους ιστορικούς, τουλάχιστον
από αυτή την πλευρά των Πυρηναίων.
Οι λόγοι είναι προφανείς: είναι ένας ηγέτης που όχι μόνο δεν
ανέβηκε ποτέ στην εξουσία, αλλά που ακόμα και στο δικό του περιβάλλον έπρεπε να
ζήσει με διάφορες άλλες, περισσότερο ή λιγότερο χαρισματικές φιγούρες,
σκεφτείτε μόνο τον José Antonio Primo de Rivera και τον Onesimo Redondo, αλλά
και ηγέτες που προέρχονται από τον στρατιωτικό και κληρικο - αντιδραστικό
κόσμο, όπως ο ίδιος ο Francisco Franco.
Συνολικά, η Juntas de ofensiva nacional - sindicalista που ιδρύθηκε από τον Ledesma δεν είχε ποτέ μαζικούς οπαδούς,
ούτε ο ηγέτης Zamorano (γεννήθηκε στο Alfaraz de Sayago, στην επαρχία Zamora,
το 1905) είχε ποτέ ρητορικό ταλέντο ή οργανωτική ιδιοφυΐα ίσα με αυτή του
Μουσολίνι και του Χίτλερ
«Ο αυθεντικός εθνικισμός δεν είναι μια πατριωτική ή
σοβινιστική κατάσταση του νου, αλλά απλώς η βούληση ενός λαού να ζει σύμφωνα με
τους δικούς του νόμους. Αυτός ο εθνικισμός είναι και θα είναι πάντα ο πραγματικός
εχθρός του ιμπεριαλισμού»
Εrnst von Salomon
«Παύλος Ντε Γκρες για Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Της εύχομαι να πάνε όλα καλά, όπως πάντα πήγαιναν με όποιον
πρέσβη είχαμε από την Αμερική και χαίρομαι που έχει φτάσει ήδη επιτέλους και
εύχομαι να πάνε πάρα όλα καλά», είπε για την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ και συνέχισε:
«Η
κυρία έχει έρθει εδώ και νομίζω ότι θα κάνει καλή δουλειά, όπως ελπίζουμε».
Παράλληλα, ο Παύλος Ντε Γκρες υπογράμμισε ότι δεν
γνωρίζονται μέχρι στιγμής, αλλά αυτό θα αλλάξει! «Δεν την ξέρω, αλλά σίγουρα θα
τη γνωρίσω», πρόσθεσε.
Σημειώνεται ότι το πρωί της Τρίτης, η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ
βρέθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο, όπου συνάντησε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας,
Κωνσταντίνο Τασούλα»
«Η βραδιά, για την οποία απαιτείται επίσημο ένδυμα,
ξεκινάει στις 19.00 με κοκτέιλ, συνεχίζεται με το επίσημο δείπνο και χορό.
Το μενού περιλαμβάνει μοσχαρίσιο φιλέτο με κόκκινο κρασί και
σάλτσα θυμαριού, φιλέτο τσιπούρας με λαχανικά, ή ψητό κουνουπίδι με σάλτσα
καρύδας και ταχίνι»
Ο κύριος Θόδωρος Χατζηγώγος παρευρέθηκε στην μάζωξη της νέας Τρούμπας, όπως έπραττε παλαιότερα και έπινε κοκτέιλ με τον εκάστοτε πρέσβη ... σύμφωνα με δημόσια δήλωση του;
Το βιβλίο 500 χαϊκού του Γιώργου Σαγιά (εκδόσεις Ενδοχώρα)
περιλαμβάνει 500 ποιήματα γραμμένα στην ελληνική γλώσσα με την παραδοσιακή
ιαπωνική τεχνική γραφής ποιημάτων χαϊκού.
Πρόκειται για 17σύλλαβα ποιήματα γραμμένα συνήθως σε τρεις
στίχους με αριθμό συλλαβών 5+7+5.
Τα χαϊκού είναι ίσως το συντομότερο είδος ποίησης
παγκοσμίως.
Μέσα σε 17 συλλαβές απαθανατίζουν μια στιγμή ενώ λέξεις
"κλειδιά" σημαίνουν ή σηματοδοτούν κάτι.
Για να γραφούν χρειάζεται υπομονή, σοφία, ευγένεια και
ικανότητα ώστε να καταστεί εφικτό να "ακινητοποιηθεί" το ξάφνιασμα
μιας στιγμής και να μπορεί να λειτουργήσει μέσω των τρίστιχων αισθητικά αλλά
και υπαινικτικά.
Με άλλες λέξεις, το μεγαλείο τής στιγμής πρέπει να γραφεί με
απλό τρόπο και συγχρόνως να περικλείει συμπυκνωμένο το μήνυμα και -γιατί όχι-
να εμπνέει νοητικές επεκτάσεις.
Η δημιουργία ενός χαϊκού, ενώ εκ πρώτης όψεως φαίνεται
εύκολη, είναι δυσκολοδημιούργητη και ιδιαιτέρως απαιτητική.
Δίνουμε τον λόγο στην «Σιδηρά Νεολαία» - Αυτόνομοι και Ελεύθεροι: αποκλειστική συνέντευξη των «Αυτόνομων Αθηνών» στην συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» 06.11.2024
Πότε διαμορφώθηκε η μαχητική σύνθεση των Αυτόνομων Αθηνών;
Η Αυτόνομη Εθνικιστική Νεολαία Αθήνας είναι μια κοινότητα
κυρίως νέων εθνικιστών με σκοπό την επικράτηση του εθνικισμού στην σύγχρονη
κοινωνία, την ανάδειξη των σύγχρονων κοινωνικών και εθνικών προβλημάτων, την
υπενθύμιση της αληθινής ιστορίας στους Έλληνες αλλά και για την επικράτηση της
μνήμης των συναγωνιστών μας Γιώργου Φουντούλη και Μανώλη Καπελώνη.
Η δράση της κοινότητας ξεκίνησε περίπου την τελευταία 5ετία
έχοντας την αποδοχή των εθνικιστών ανά την χώρα, μακριά απο τους πολιτικούς
μανδύες τα βουλευτικά έδρανα και τις ψήφους.
Ένα σύνολο ανιδιοτελών ανθρώπων
που ζουν στα πρότυπα της εθνικιστικής ιδέας.
Σε ποιες
περιοχές έχετε ιδιαίτερη εκπροσώπηση και πως μπορεί κάποιος νεολαίος να έρθει
σε επαφή μαζί σας;
Ως Αυτόνομοι Εθνικιστές δραστηριοποιούμαστε σε όλη την
Αθήνα.
Οποιοσδήποτε μπορεί να ενημερωθεί και να επικοινωνήσει μαζί μας από τα
δημόσια social media που χρησιμοποιούμε.
Τι ήταν αυτό
που σας έκανε να ενταχθείτε στις τάξεις της Εθνικής Αυτονομίας;
Το γεγονός ότι πολλές εθνικιστικές παρατάξεις έπεσαν στην
παγίδα να ασχοληθούν μονάχα με το ευρύτερο πολιτικό κομμάτι, να προσπαθούν να
καπαρώσουν κάποια θέση είτε στη βουλή είτε σε κάποιον δήμο, και να παρατήσουν
τον ακτιβισμό και τις αρχές του εθνικισμού.
Ο Εθνικισμός είναι Κοινωνισμός πάνω
από όλα και στάση ζωής.
Ποια η άποψη
σας για την στάση που κράτησε η «Χρυσή Αυγή» στην συγκεκριμένη εκδήλωση μνήμης;
Υπήρξε μια άψογη συνεννόηση με τα μέλη της «Χρυσής Αυγής»
ώστε η εκδήλωση να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα όπως και έγινε τελικά.
Είναι
μια συγκέντρωση που καλούνται όλοι οι εθνικιστές να δίνουν το παρόν ώστε η
μνήμη του Γιώργου και του Μάνου να μην ξεχαστεί ποτέ.
Ποια η συμμετοχή σας;
Από το προηγούμενο διάστημα ως Αυτόνομη Εθνικιστική Νεολαία
Αθήνας είχαμε ξεκινήσει τις δράσεις μας για την ενημέρωση σχετικά με τα
γεγονότα της 1ης Νοεμβρίου.
Ενημερωτικές εξορμήσεις σε γειτονιές και σταθμούς
τρένων με φυλλάδια, μοτοπορεία 28ης (από τις πιο πετυχημένες μέχρι τώρα)
ανάρτηση γιναντοπανό με καπνογόνα στην κεντρική πλατεία του Νέου Ηρακλείου και
αποκορύφωμα η εκδήλωση της 1ης Νοεμβρίου.
Η συμμετοχή μας φάνηκε από νωρίς το μεσημέρι, όπου η
περιφρούρηση διασφάλισε την ομαλή προσέλευση του κόσμου.
Κατά της έναρξη των
ομιλιών και στην κατάθεση στεφάνων, το block της Αυτόνομης Νεολαίας των
μαυροντυμένων νέων παρατάχθηκε σε 5αδες με σημαίες και πανό, τόσο στο σημείο
του μνημείου όσο και έξω από το κοιμητήριο.
Οι εικόνες μιλήσανε από μόνες τους
χωρίς να χρειαστεί να εξηγήσουμε κάτι άλλο από εδώ!
Ποια τα
σχέδια σας για το μέλλον και γιατί ένας νεολαίος οφείλει να ενταχθεί στις
ομάδες σας;
Η συνέχιση υγιών δράσεων, η ενημέρωση και το να δείχνουμε τι
εστί αληθινός εθνικισμός είναι μερικά από αυτά. Κάποιος νέος και όχι μόνο,
μπορεί να παρευρίσκεται ή και να βοηθάει με όποιον τρόπο μπορεί για όλους τους
παραπάνω λόγους που έχουν γραφτεί.
Οι αυτόνομες κοινότητες μέσα από τις δράσεις
τους, σε όποια περιοχή και αν βρίσκονται, δημιουργούν συνειδήσεις για ένα
λαμπρό μέλλον. Είτε συλλογικά είτε ατομικά ο καθένας.
Ποιες
προσωπικότητες θεωρείτε κορυφαίες από τον χώρο;
Δεν μας αρέσει να κατονομάζουμε συγκεκριμένα.
Σεβόμαστε
πολλούς παλαιούς συναγωνιστές που προσέφεραν και συνεχίζουν να προσφέρουν στον
Εθνικισμό με τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους.
Ποιες οι
αντιδράσεις του κόσμου όταν συμμετέχετε σε δράσεις και πορείες;
Οι επευφημίες και τα χειροκροτήματα είναι μεγάλο γεγονός.
Αλλά ας μην γινόμαστε γραφικοί. Σε γενικές συγκεντρώσεις για κάποιο εθνικό θέμα
πχ, ο απλός κόσμος που δεν έχει ιδέα του τι γίνεται παραέξω, αυτοί που
εμφανίζονται κάθε 5 χρόνια σε μια συγκέντρωση έχοντας και οι ίδιοι μερίδιο
ευθύνης με όσα ψήφιζαν τόσα χρόνια, και νομίζουν ότι κάτι έκαναν επειδή ήρθαν
σε μια συγκέντρωση, κοιτούν λοξά και ξεκινάνε τα σχόλια τύπου ποιοι είναι
αυτοί, ήρθαν να χαλάσουν την συγκέντρωση και τα σχετικά.
Σε όλα αυτά απαντάμε
δυναμικά και με παλμό!
Ποια η άποψη
σας για την εθνικιστική ροκ σκηνή;
Η Εθνικιστική ροκ σκηνή θα μπορούσαμε να πούμε ότι βρίσκεται
σε μία ύφεση.
Εκπροσώπηση υπάρχει και τα παιδιά που ασχολούνται με το
συγκεκριμένο είδος μουσικής (όπως οι Skumshot για παράδειγμα) προσπαθούν για το
καλύτερο και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Αλλά βλέπουμε ότι δεν υπάρχει
μεγάλο ρεύμα.
Ίσως είναι θέμα διαφήμισης ή ίσως πρέπει το συγκεκριμένο
μουσικό είδος να βρει τα ροκ πατήματα του με στίχο και μουσική που θα συνδυάσει
τον σύγχρονο ήχο με τον old school.
Η μουσική είναι έκφραση και ο καθένας που
δημιουργεί δομημένο ήχο με βάση τα συναισθήματα του είναι σεβαστό.
Η συμβουλή
μας στους πιο νέους παρόλα αυτά, σε ότι αφορά την μουσική παιδεία, είναι να
ξεκινήσουν να έχουν και γενικές ασχολίες αλλά και μουσικές.
Η εκμάθηση μουσικών οργάνων και η επαφή με την μουσική
εξυψώνουν το πνεύμα. Ειδικά στην metal και στην κλασσική μουσική, που μπορούν
να συνδυαστούν με πολλούς πειραματισμούς.
Πώς βλέπετε
τις εξελίξεις σε πολιτικό επίπεδο;
Οι εξελίξεις στο πολιτικό μέλλον του εθνικισμού
(Κοινοβουλευτικά) φαίνεται να μην υπάρχει φως στο τούνελ. Καλό ή κακό; Το
μέλλον θα κρίνει.
Σε επίπεδο διακυβέρνησης ζούμε σε μια παράσταση θεάτρου.
Υπάρχουν οι πολίτες-ψηφοφόροι, με την κουρτίνα του θεάτρου, που όταν ανοίγει να
βλέπουν μια καλοστημένη παράσταση (όπως γίνεται με τα πολιτικά πρόσωπα όταν
δίνουν την παράσταση τους στα κανάλια) και όταν κλείνει να ξεχνάνε το τι
γίνεται από πίσω!
Ποια η στάση
σας απέναντι στην εξουσία του κράτους του στρατού και της εκκλησίας;
Κράτος - Στρατός - Αστυνομία προδότες για το Έθνος και την
Μακεδονία όπως λέγαμε πιο παλιά.
Όσο για την εκκλησία έχουμε δει προ πολλού την
στάση της και στα Εθνικά θέματα και στα κοινωνικά.
Χωρίς να θέλουμε να θίξουμε
τον Xριστιανισμό και την πίστη. Μιλάμε καθαρά για την ηγεσία της εκκλησίας.
Ποιο το
μήνυμα σας στην εθνομηδενιστική antifa που απειλεί … με κρεμάλες και
νεκροτομεία;
Η συνήθης τακτική ενός ανθρώπου που φοβάται ή τον έχει
κυριεύσει ο φόβος είναι να απειλεί κατ' εξακολούθηση.
Τα πολλά λόγια είναι
φτώχεια που έλεγαν και οι παλαιοί.
Οι αληθινές απαντήσεις δίνονται καθημερινά
στους δρόμους, εκεί που δεν θα σε σώσει ούτε το πληκτρολόγιο, ούτε η περιουσία
των γονιών.
Όποιος έχει όρεξη για κρεμάλες, να τις ετοιμάσει για τον εαυτό
του ..
Τέλος ένα
μήνυμα σας για τον νεολαίο που σας διαβάζει
Ενισχύστε τις δράσεις του εθνικιστικού αγώνα ανά την χώρα,
μορφωθείτε διαβάζοντας ιστορία, να έχετε ασχολίες που εξυψώνουν νου και πνεύμα.
Να θυμάστε δεν είμαστε εμείς στο περιθώριο, αυτοί είναι στο περιθώριο του
κόσμου που χτίζουμε εμείς.
«Φωτογραφίες από την συγκέντρωση τιμής και μνήμης της 1ης
Νοεμβρίου 2025 για την συμπλήρωση 12 ετών, από την δολοφονία δύο νέων Ελλήνων
εθνικιστών, του Γιώργου Φουντούλη και του Μανώλη Καπελώνη.
Αντιπροσωπεία της
DEFEND KATERINI καθώς και εκατοντάδες εθνικιστές παρευρέθηκαν στη μεγαλειώδη
συγκέντρωση.
Πέρασαν 12 χρόνια απόλυτης σιωπής και συγκάλυψης.
Όμως οι
εθνικιστές δεν ξεχνάνε και φωνάζουν με μια φωνή Γιώργος Φουντούλης και Μανώλης
Καπελώνης: ΑΘΑΝΑΤΟΙ!»
Βίντεο από την πορεία τιμής και μνήμης 01.11.2925
700 Αυτόνομοι συναγωνιστές και συναγωνίστριες έδωσαν το παρών
«Το Σαββατοκύριακο που πέρασε οι ακτιβιστές μας
παρακολούθησαν μια εκδήλωση μνήμης στην Αθήνα, Ελλάδα για τους δύο νεαρούς
εθνικιστές από την «Χρυσή Αυγή».
Πέρασαν κιόλας 12 χρόνια από τότε που οι Μάνος
Καπελώνης και Γιώργος Φουντούλης σκοτώθηκαν από αριστερούς εξτρεμιστές στο δρόμο
μπροστά από τα κεντρικά γραφεία του κόμματος. Ο δολοφόνος τους δεν πιάστηκε
ποτέ.
Περισσότεροι από 500 Έλληνες εθνικιστές αλλά και ξένες αντιπροσωπείες από
Γερμανία, Σερβία, Ιταλία και Φινλανδία συγκεντρώθηκαν στον τόπο της δολοφονίας
το Σάββατο, ενώ μετά από λειτουργία και σύντομη ομιλία, πορεύτηκαν προς το
νεκροταφείο, όπου αναπαύονται οι ήρωες που πέσανε για να υποβάλλουν τα σέβη
τους.
Ευχαριστούμε τους Έλληνες εθνικιστές για την θερμή υποδοχή της
αντιπροσωπείας μας.
Η μνήμη δύο πεσόντων πολεμιστών ζει! Εθνικιστές, θυμηθείτε
τους ήρωες σας!»
«Σύντροφοι, κι αν οι άνθρωποι σας ξεχάσουν, κι αν εμείς οι
ίδιοι σας ξεχάσουμε, εσείς το ξέρετε ήδη πολύ καλά: στις νήσους των μακάρων,
στους ουράνιους τόπους, δεν χωράει η λησμονιά»
''Ανάμεσα στους σταυρούς σειρά με σειρά,
την δική μας θέση έτσι θυμίζουν.
Κορυδαλλοί θαρραλέα πετώντας,
αψηφούν των όπλων την κλαγγή
σπάνια κελαϊδίσματα τραγουδώντας.
Είμαστε οι νεκροί.
Πριν λίγες ημέρες ζήσαμε, νοιώσαμε την αυγή
και είδαμε την ομορφιά της δύσης.
Αγαπήσαμε και αγαπηθήκαμε
και τώρα κειτόμαστε εδώ, στις πεδιάδες της Θυσίας.
Κράτα αυτό που έμεινε από την μάχη μας με τον εχθρό.
Σε σένα τα αδύναμα πια χέρια μaς παραδίδουν τον πυρσό.
«Την 1η Νοεμβρίου 2013, η Αθήνα έχασε δύο νέους άντρες ,τον
Μανώλη Καπελώνη και τον Γιώργο Φουντούλη. Ο Μανώλης και ο Γιώργος σκοτώθηκαν
από τη σφαίρα ενός κομμουνιστή τρομοκράτη.
Το μόνο τους «έγκλημα» ήταν η
ανιδιοτελής αγάπη τους για την πατρίδα και τον λαό τους. Κανείς δεν έχει
λογοδοτήσει για τη δολοφονία τους μέχρι σήμερα, επειδή το σύστημα δεν θέλησε να
ερευνήσει την υπόθεση και να τιμωρήσει τους ενόχους.
Η αδιαφορία του συστήματος
είχε προηγηθεί πολύ πριν, καθώς και άλλες επιθέσεις εναντίον εθνικιστών είχαν
περάσει απαρατήρητες. Θυμόμαστε καλά την αιματηρή ιστορία της κομμουνιστικής
ιδεολογίας εκατομμύρια αθώα θύματα στην
Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο.
Παρά αυτό το τρομακτικό παρελθόν, ακόμη και
σήμερα τα επίμονα φαντάσματα του μαρξισμού συνεχίζουν να πιστεύουν πως η
ιδεολογία τους βρίσκεται πάνω από την ανθρώπινη ζωή.
Σε εποχές διαφθοράς, οι
φλογεροί πατριώτες αντιμετωπίζουν αδικία και διωγμούς από παντού η ιστορία του
Μανώλη και του Γιώργου είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Η Γεωργία θυμάται
τους πατριώτες που πέθαναν για τις ιδέες τους - τον Μανώλη Καπελώνη και τον
Γιώργο Φουντούλη!»
H Αλβανική ομάδα Pura Odium έστειλε το δικό της μήνυμα
συμπαράστασης και μνήμης στους δύο νεκρούς με μια δημοσίευση και ένα
σύνθημα στα Τίρανα.
«Στη μνήμη των Γιώργου Φουντούλη και Μάνου Καπελώνη. Σαν
σήμερα το 2013 σκοτώθηκαν από αντιφασίστες τρομοκράτες. Στεκόμαστε στο πλευρό
των Ελλήνων αδελφών μας, πέρα από τις διαφορές μας και τις προηγούμενες
συγκρούσεις, ενάντια στην κόκκινη πανώλη. Victoria Europa!»