Update: Διευκρινιστικό Κείμενο του Άρη Αρίωνος προς τους φίλους - συναγωνιστές - συντρόφους αναγνώστες του «Μαύρου Κρίνου», λαμβάνοντας ως αφορμή σχόλια και μηνύματα που διαστρεβλώνουν σκοπίμως το κείμενο του
γράφει ο ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ
Χθες, είχαμε την συνάντηση του γενικού γραμματέα της «Χρυσής Αυγής», Νίκου Μιχαλολιάκου με τον πρόεδρο της Κυπριακής Βουλής Δημήτρη Συλλούρη. Μετά το πέρας της εν λόγω συνάντησης - και ενώ οι Έλληνες Πατριώτες, Εθνικιστές και Εθνικοσοσιαλιστές ανέμεναν δημόσια καταγγελία για την μεθόδευση του ολοκληρωτικού ξεπουλήματος της Κύπρου από την κυβέρνηση Αναστασιάδη - ο Μιχαλολιάκος, δήλωσε: "είχα την τιμή να συναντηθώ με τον πρόεδρο της Κύπρου".
Αλήθεια, από πότε θεωρείται ως "τιμή" (!) μια συνάντηση με έναν πολιτικάντη της αντεθνικής συγκυβέρνησης Αναστασιάδη, με τον τελευταίο να ενοχλείται που η Ελλάς είναι εγγυήτρια δύναμη στην Κύπρο, εξισώνει την παρουσία της ΕΛΔΥΚ με τα Τουρκικά στρατεύματα κατοχής... και ο οποίος αποδέχεται ως ισότιμους πολίτες τους Τούρκους εποίκους που διαμένουν στο βόρειο τμήμα της Κύπρου;
"Είναι καλά ο Τουρκοκύπριος ηγέτης Μουσταφά Ακιντζί να αντιληφθεί ότι θα υποστηρίξω με φανατισμό μια λύση του Κυπριακού που να εδράζεται στα ανθρώπινα δικαιώματα, στις ευρωπαϊκές αρχές και αξίες, χωρίς ξένα στρατεύματα και χωρίς την αφαίρεση των δικαιωμάτων των κατοίκων της Κύπρου, δήλωσε σήμερα ο Πρόεδρος του ΕΥΡΩΚΟ Δημήτρης Συλλούρης"
Στην ίδια δήλωση του, ο Νίκος Μιχαλολιάκος, δήλωσε επίσης, ότι είναι αντίθετος σε κάθε λύση δικοινοτικής ομοσπονδίας, γιατί "θα οδηγήσει σε τουρκοποίηση ολόκληρης της νήσου"... Δηλαδή, ο κ. Ν. Γ. Μιχαλολιάκος, συνταυτίστηκε πλήρως με τις θέσεις του προέδρου της Ελληνικής δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλου, ο οποίος είναι αντίθετος σε κάθε δικοινοτική, διζωνική ή συνομοσπονδιακή λύση ...
Η τουρκοποίηση της νήσου ΔΕΝ θα επέλθει από μια λύση δικοινοτικού, διζωνικού, ομοσπονδιακού ή ενιαίου κράτους, αλλά από την ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΗ υπεροχή των Τουρκοκυπρίων, λόγω της ύπαρξης εκατοντάδων χιλιάδων Τούρκων εποίκων στα κατεχόμενα εδάφη του βορείου τμήματος της Κύπρου.
Κάτω από τα σύμβολα του κατακτητή ...
Οι θέσεις μου, ως ενός απλού και άσημου πατριώτη είναι οι εξής:
1. Δεν δύναται να υπάρξει οποιαδήποτε δίκαιη και εθνικά βιώσιμη λύση:
α. Όσο υπάρχουν Τούρκοι έποικοι ή τέκνα εποίκων που προέρχονται από μεικτούς γάμους Τούρκων και Τουρκοκυπρίων.
β. Όσο υπάρχουν Τουρκικά στρατεύματα κατοχής, έστω και ένας Τούρκος στρατιώτης επί του ελληνικού εδάφους της μαρτυρικής μας Κύπρου.
2. Θα πρέπει να αποζημιωθούν οικονομικά από την Τουρκία:
- όσοι Κύπριοι υπήρξαν θύματα της Τουρκικής γενοκτονίας και εθνοκάθαρσης εναντίον του ελληνικού πληθυσμού.
- Γυναικόπαιδα που έπεσαν θύματα βιαιοπραγιών και βιασμών.
- Οι οικογένειες όλων των αγνοουμένων από την Τουρκική εισβολή του 1974, οι οποίες επιβάλλεται να μάθουν το τι απέγιναν οι συγγενείς τους.
- Η Εκκλησία της Κύπρου για τις καταστροφές Ορθοδόξων Χριστιανικών εκκλησιών, καθώς επίσης θα πρέπει να αποκατασταθούν πλήρως Χριστιανικές εκκλησίες που μετατράπηκαν σε μουσουλμανικά τζαμιά.
- Το Κυπριακό κράτος για τους αρχαιολογικούς θησαυρούς που καταστράφηκαν, εκλάπησαν και πωλήθηκαν σε συλλέκτες ανά την υφήλιο, καθώς και την επιστροφή όλων των Κυπριακών αρχαιολογικών θησαυρών που βρίσκονται σήμερα στην Τουρκία, σε μουσεία ή σε αποθήκες.
- Επιχειρηματίες για τις απώλειες και κλοπές ιδιωτικών περιουσιών, επιχειρήσεων, βιοτεχνιών και βιομηχανιών.
- Ελλάς και Κύπρος για την καταστροφή ή κλοπή μηχανημάτων, σκαφών και εξοπλισμού, που ανήκε στο Κυπριακό ή Ελληνικό Κράτος.
Υπάρχουν μόνον 2 λύσεις, που βασίζονται στον πραγματισμό και στην εθνικό μας συμφέρον:
1. Η ΤΑΠΕΙΝΩΤΙΚΗ ΛΥΣΗ:
Άμεση και πλήρης ενσωμάτωση Ελλάδος-Κύπρου και διατήρηση της υφισταμένης κατάστασης στο βόρειο τμήμα της Κύπρου.
2. Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΛΥΣΗ:
Πρώτο φάση: Άμεση και πλήρης ενσωμάτωση Ελλάδος-Κύπρου.
Δεύτερη φάση: Ταχεία επισταμένη προετοιμασία για εμπλοκή σε ένοπλο απελευθερωτικό αγώνα μέχρις εσχάτων.
Τρίτη φάση: Μετά το πέρας του απελευθερωτικού αγώνα, υπογραφή συμβάσεων με την Γαλλία και Αγγλία για την καταβολή υψηλού τιμήματος ενοικίου για την χρήση ελληνικού εδάφους ως βάσεις στην Κύπρο.
Τέταρτη φάση: Οριστική απομάκρυνση της Γαλλικής και Βρετανικής βάσης από ελληνικό έδαφος της Κύπρου.
Οποιαδήποτε άλλη "λύση", συνιστά ξεκάθαρα ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.
Δ. Συλλούρης: Ξεκάθαρη και τεκμηριωμένη η θέση Κοτζιά για τις εγγυήσεις
....................................................................................
Διευκρινιστικό Κείμενο του Άρη Αρίωνος προς τους φίλους - συναγωνιστές - συντρόφους αναγνώστες του «Μαύρου Κρίνου», λαμβάνοντας ως αφορμή σχόλια και μηνύματα που διαστρεβλώνουν σκοπίμως το κείμενο του
1. Η κριτική η οποία ασκείται από μέρους μου, αφορά αποκλειστικά πολιτικές δηλώσεις, θέσεις και πράξεις, που έχουν σχέση με ένα μείζων εθνικό θέμα και συνεπώς, δεν αφορά μικροπολιτικές κοινοβουλευτικές λογικές και σκοπιμότητες ή στείρες διαπροσωπικές αντιπαραθέσεις.
2. Η ταπεινότητα μου δεν έχει φθάσει σε τόσο υψηλό επίπεδο Aγιοπνευματικής χάριτος για να γράφω "θεόπνευστα" κείμενα. Το ανωτέρω σύντομο άρθρο μου, αποτελεί μία απλή, ταπεινή καταγραφή γεγονότων και μία απλούστατη συνοπτική διατύπωση των προσωπικών μου απόψεων και θέσεων επί του Κυπριακού εθνικού μας ζητήματος.
3. Ο Μιχαλολιάκος και ο Παυλόπουλος, διετύπωσαν δημοσίως
την ίδια θέση και τούτο είναι γεγονός αναμφισβήτητο.
4. Η μομφή προς τις θέσεις Μιχαλολιάκου, είναι ότι αποδέχεται ως τετελεσμένο γεγονός την ύπαρξη των εποίκων στην Κύπρο, γεγονός που αποτελεί ΔΙΑΡΚΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΛΕΜΟΥ εναντίον των Ελλήνων, αλλά και της ανθρωπότητας. Αυτό από μόνο του ΑΚΥΡΩΝΕΙ στην πράξη οποιαδήποτε διπλωματική "λύση", διότι αντιτίθεται ευθέως προς τα εθνικά μας συμφέροντα.
5. Το άρθρο μου, αναφέρεται αποκλειστικά στο ΣΗΜΕΡΑ. Δεν συγκρίνω το τι έλεγε ο Μιχαλολιάκος στο παρελθόν όταν δήλωνε φανατικός Εθνικοσοσιαλιστής με το τι δηλώνει σήμερα σε μία σειρά ποικίλων θεμάτων..., ούτε συγκρίνω δηλώσεις κάποιων σημερινών στελεχών της «Χρυσής Αυγής» από το παρελθόν όταν ανήκαν σε άλλον ιδεολογικό χώρο... με το τι λένε σήμερα...
Το παρελθόν δεν αποτελεί ούτε τεκμήριο αθωότητας, αλλά ούτε τεκμήριο καταδίκης - για παράδειγμα, εάν ένας έμπορος υπήρξε προ δεκαετίας απατεώνας και στην πορεία μετανόησε και σήμερα είναι έντιμος και συνεπής στις εμπορικές συναλλαγές του δεν σημαίνει ότι πρέπει να απορριφθεί, αντιθέτως εάν κάποιος έμπορος προ δεκαετίας ήταν έντιμος και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει απατεώνας, πρέπει να απορριφθεί από κάθε εμπορική συναλλαγή.
Τέλος, ας μην ξεχνάμε την λαϊκή σοφία, η οποία λέγει: "τα στερνά τιμούν τα πρώτα", για παράδειγμα έχουμε κάποιον ο οποίος είναι καθέξην εγκληματίας και κάποια στιγμή μετανοεί στα τέλη της ζωής του, αποδέχεται τον Ιησού Χριστό και γίνεται ΑΓΙΟΣ, αντιθέτως, υπάρχει η περίπτωση ενός ανθρώπου που μπορεί να είναι άγιος σε όλη του την ζωή και στο τέλος της ζωής του να γίνει άπληστος, πόρνος, δολοφόνος, ληστής κλπ. Ο προηγούμενος ενάρετος βίος του, πήγε «στράφι».
6. Έγραψα, "Η Τουρκοποίηση της νήσου ΔΕΝ θα επέλθει από μια λύση δικοινοτικού, διζωνικού, ομοσπονδιακού ή ενιαίου κράτους, αλλά από την ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΗ υπεροχή των Τουρκοκυπρίων, λόγω της ύπαρξης εκατοντάδων χιλιάδων Τούρκων εποίκων στα κατεχόμενα εδάφη του βορείου τμήματος της Κύπρου"
Δηλαδή, οποιαδήποτε λύση κι αν δοθεί, ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ θα οδηγήσει στην Τουρκοποίηση ολόκληρης της νήσου, λόγω της Τουρκικής δημογραφικής υπεροχής. ΔΕΝ υποστηρίζω σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση την δικοινοτική, διζωνική ή ομοσπονδιακή "λύση" και τούτο, είναι σαφέστατο. Άλλωστε, αυτό δύναται να κατανοηθεί και από την ΛΥΣΗ που προτείνω στο τέλος του κειμένου μου.
7.Οι συμβάσεις ενοικίασης εδάφους από ξένη δύναμη, έχουν ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ. Σήμερα, όπου ουδεμία σύμβαση υπάρχει - ενοικίασης χρήσης του Κυπριακού εδάφους - μεταξύ του Κυπριακού κράτους και της Αγγλίας, το έδαφος που κατέχεται από τους Άγγλους (και στο οποίο εδρεύει και μία μικρή Γαλλική στρατιωτική βάση), θεωρείται νομικά ως έδαφος επί του οποίου έχει πλήρη δικαιοδοσία και κυριαρχία η Αγγλία. Φυσικά, αν δεν αποδεχθεί η Αγγλία ή η Γαλλία με διπλωματικό τρόπο, την επίλυση του εδαφικού... τότε, πρέπει να απελευθερωθεί και αυτό το έδαφος με ένοπλο αγώνα. Η «ουτοπία», έχει πολιτικό όραμα βασισμένο σε ιδεολογία , η ακροδεξιά έχει κοινοβουλευτισμό και «πόθεν αίσχος».
8. Ανέκαθεν, οι πολιτικάντηδες - για το θεαθήναι - ανταλλάσουν συμβολικά δώρα μεταξύ τους. Αυτό δεν συνιστά ιδιαίτερη είδηση, ούτε πρακτικά αλλάζει την ουσία των πραγμάτων.
Άρης Αρίων



Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος,αυτό που μου προκάλεσε την μεγαλύτερη εντύπωση,ήταν η παράληψη,από πλευράς αρθρογράφου,του τελευταίου μέρους της δήλωσης Μιχαλολιάκου.Εκεί που ο Μιχαλολιάκος αναφέρει το συμβολικό δώρο που έκανε και στηλιτεύει την μέχρι σήμερα "ΔΕΙΜΟΚΡΑΤΙΚΗ" πρακτική στα της Κύπρου.Πως γίνεται ένας τόσο σχολαστικός αρθρογράφος να μην κάνει αναφορά σε ένα τμήμα των δηλώσεων Μιχαλολιάκου και μάλιστα το πιο σημαντικό;Ούτε αυτό σου κάνει εντύπωση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού λοιπόν θεωρείς όλα τα παραπάνω,ως προσπάθεια αυθαίρετης μετάφρασης,απλά θα πω ότι κάτι τέτοιο είναι καθαρά δικό σου πρόβλημα,δεν ευθύνομαι εγώ και δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω να λύσεις το πρόβλημα σου.Τη δε λάσπη που μου πετάς λέγοντας για "κλασικό δείγμα της σήψης που επικρατεί στην αστική ακροδεξιά",θα σου προτείνω,αυτήν την κλασσικότητα να ψάξεις να την βρεις στο μυαλό,στην ψυχή και στον καθρέφτη σου.
Ιάσων
Η "απαράδεκτη συμπεριφορά" κ.τ.λ. του Μιχαλολιάκου είναι η άρνηση του για διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία και η δήλωση περί "τιμής",όσον αφορά την συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο της κυπριακής βουλής και κυρίως για τις θέσεις που έχει ο πρόεδρος της κυπριακής βουλής περί "ξένων στρατευμάτων".Ας πάρουμε το πρώτο.Υπάρχει κάποιος εθνικιστής που να συμφωνεί με λύση του κυπριακού στην βάση της διζωνικής-δικοινοτικής ομοσπονδίας;;;Από πότε λοιπόν η άρνηση της διζωνικής-δικοινοτικής ομοσπονδίας αποτελεί μομφή;Πάμε στο δεύτερο.Το συμβολικό δώρο του Μιχαλολιάκου και τα τελευταία λόγια της δήλωσης του,δείχνουν ξεκάθαρα ότι είναι εκ διαμέτρου αντίθετος με τις θέσεις του προέδρου της κυπριακής βουλής.Ως εκ τούτου το περί "τιμής" δεν μπορεί μπορεί να θεωρηθεί κάτι άλλο πέραν του τυπικού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίζοντας στα περί "ξεκάθαρου άρθρου".Δεν θεωρώ ξεκάθαρο το άρθρο και γι αυτό έχω επισημάνει,στο πρώτο μου σχόλιο,τα σημεία που δεν θεωρώ ξεκάθαρα.Το πρώτο σημείο που δεν θεωρώ ξεκάθαρο είναι η μομφή προς τον Μιχαλολιάκο για την άρνηση του για διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία.Ακόμη αναρωτιέμαι πως,ο αρθρογράφος,συγκρίνει την θέση Μιχαλολιάκου με την θέση που τελευταία εξέφρασε ο παυλόπουλος,την στιγμή κατά την οποία ο πρώτος που αρνήθηκε την διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία ήταν ο αείμνηστος Τάσος Παπαδόπουλος.Όπως επίσης αναρωτιέμαι πως γίνεται,ο αρθρογράφος,να ξεχνάει ότι ο παυλόπουλος ως υπουργός της κυβερνήσεως καραμανλή,το 2004,είχε στηρίξει την θέση του καραμανλή,η οποία θέση ήταν ξεκάθαρα υπέρ του σχεδίου ανάν,ήτοι υπέρ της λύσης στην βάση της διζωνικής-δικοινοτικής ομοσπονδίας.Ο αρθρογράφος αναφέρει επίσης,μεμφόμενος την άρνηση για διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία του Μιχαλολίακου,ότι η Κύπρος δεν κινδυνεύει να τουρκοποιηθεί από μια ενδεχόμενη μετατροπή της σε διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία,αλλά από την πληθυσμιακή υπεροχή των τούρκων,λόγω κυρίως των εποίκων.Αφού λοιπόν ο αρθρογράφος δεν θεωρεί ότι η διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία είναι ο μεγάλος κίνδυνος,έθεσα το ερώτημα εάν,υπό συγκεκριμένες συνθήκες,θα δεχόταν μια λύση στην βάση της διζωνικής-δικοινοτικής ομοσπονδίας.Τόσο απλά!Όσον αφορά τους εποίκους,δεν έχω υπόψιν μου να έχει μιλήσει υπέρ της παραμονής τους στην Κύπρο,ούτε ένας από την Χρυσή Αυγή.
Το δεύτερο σημείο που δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο,βρίσκεται στην "πατριωτική λύση" που προτείνει ο αρθρογράφος και συγκεκριμένα στην "τρίτη φάση".Εκεί ο αρθρογράφος προτείνει την υπογραφή συμβάσεων με Γαλλία και Αγγλία,με σκοπό την παραχώρηση ελληνικών εδαφών προς στρατιωτική χρήση,με ένα υψηλό χρηματικό αντίτιμο.Αφενός δεν μπορώ να καταλάβω πόσο "πατριωτικό" είναι να παραχωρείς,με οποιοδήποτε αντίτιμο,ελληνικά εδάφη σε τρίτους και μάλιστα για στρατιωτική χρήση.Αφετέρου αναρωτιέμαι,δεν καταλαβαίνει ο αρθρογράφος,ότι μια τέτοια σύμβαση ισούται με αναγνώριση κυριαρχικών δικαιωμάτων και αναγνώριση συμφερόντων ζωτικής σημασίας άλλων χωρών,επί ελληνικών εδαφών;Εσένα κάτι τέτοιο σου φαίνεται λογικό και θετικό;Επίσης,σε περίπτωση όπου υπογραφούν τέτοιες συμβάσεις και πληρωθεί το χρηματικό αντίτιμο,πως γίνεται να ακολουθήσει η τέταρτη φάση;Πως δηλαδή θα διώξεις κάποιων την στιγμή που εσύ του έδωσες την άδεια να μείνει και εισπράττεις κανονικά το συμφωνηθέν αντίτιμο;Σου φαίνεται λογικό κάτι τέτοιο εσένα;
Ιάσων
Καλό το ανέκδοτο που έγραψες.Οι δε εξ ιδίων κρίσεις περί "δουλείας",ακροδεξιάς και ξευτίλας,κάνουν το ανέκδοτο σου να είναι καλλίτερο και από το άλλο με τον Τοτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Άλλο ένα εκδΕΙμοκρατισμένο ον συναγωνίζεται στο ποίος θα γράψει το καλλίτερο ανέκδοτο.Ο δεύτερος συναγωνιζόμενος χρησιμοποιεί και αυτός την "πετυχημένη" συνταγή της εξ ιδίων κρίσεως,αναφερόμενος και αυτός σε δουλεία,ακροδεξιά και ξευτίλα.Παρ' όλα αυτά,κερδίζει το βραβείο του καλλίτερου ανέκδοτου αφού ως πιο καλλιτεχνική φύση,αλλά και γνώστης της μαγειρικής,βάζει πολύ περισσότερη σάλτσα,κρατώντας έτσι τον αναγνώστη σε μεγαλύτερη αγωνία.Ασχέτως με το ότι η σούπα που σερβίρισε είναι αρκετά άνοστη,η καλλιτεχνική του φύση και η υπερπροσπάθεια λόγω υπερβάλλοντος ζήλου,με αναγκάζουν,όπως προέγραψα,να του απονείμω το πρώτο βραβείο.Συγχαρητήρια...και εις ανώτερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Το να σε κατηγορεί ένας αντίπαλος σου είναι απόδειξη ότι πας καλά.Αντιθέτως,όταν ένας αντίπαλος σου συμφωνεί μαζί σου δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν ή κάτι δεν κάνεις σωστά,οπότε πρέπει να ψαχτείς ή τελικώς δεν είναι αντίπαλος σου,διάλεξε και πάρε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Με μεγάλη μου λύπη σου ανακοινώνω ότι αν και το δικό σου ανέκδοτο είναι το κορυφαίο,με μεγάλη διαφορά από τα άλλα,δεν μπορώ να σου δώσω το πρώτο βραβείο διότι η συμμετοχή σου είναι εκπρόθεσμη.Αυτό βέβαια δεν πρέπει να σε απογοητεύσει αφού το ταλέντο που ξεδίπλωσες δείχνει ότι έχεις πολύ μέλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μόνη αλήθεια είναι το πόσο σε ενόχλησε το προηγούμενο σχόλιο μου,η δε αλήθεια του προηγουμένου μου σχολίου αποδεικνύεται από την απάντηση-ανέκδοτο που έγραψες.Κατά τα άλλα θα πρέπει και εσύ να σταματήσεις να βλέπεις παντού το είδωλό σου και κυρίως να σταματήσεις της εξ ιδίων κρίσεις.Άλλωστε η συνταγή της εξ ιδίων κρίσεως χρησιμοποιήθηκε τόσο πολύ που κούρασε το φιλοθεάμον κοινό και πλέον δεν κάνει ούτε εντύπωση.
Ιάσων
Το περί αντιπάλου το έγραψα ως απάντηση σε ένα συγκεκριμένο σχόλιο,γι αυτό που έγραψε ο συγκεκριμένος σχολιαστής.Δεν το έγραψα γενικά για το άρθρο,ούτε για τα άλλα σχόλια.Δεν το έγραψα ούτε καν για τον ίδιο σχολιαστή που έγραψε το συγκεκριμένο σχόλιο.Πέραν αυτού,εφόσον μου γράφεις ότι διαφωνείς μαζί μου,αναγκαστικά θα σου ζητήσω να μου γράψεις και που διαφωνείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙασων
Κατ'αρχάς δεν νομίζω να ενδιαφέρει κανέναν το ότι δεν έχεις σπουδάσει,άλλωστε το ότι κάποιος έχει σπουδάσει δεν λέει τίποτε περισσότερο από το ότι έχει εκπαιδευτεί σε μια συγκεκριμένη ειδικότητα.Επίσης,το ότι κάποιος έχει εκπαιδευτεί σε μια συγκεκριμένη ειδικότητα δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι και καλός στην συγκεκριμένη ειδικότητα.Κατά τα άλλα,σου ζήτησα να μου γράψεις τα σημεία που διαφωνείς μαζί μου και δεν νομίζω κάτι τέτοιο να απαιτεί ειδικές γνώσεις.Εσύ μου γράφεις ότι θα προτιμούσες να ασκούσα πιο σκληρή κριτική στον Μιχαλολιάκο.Εφόσον τα σχόλια πρέπει να είναι σχετικά με το άρθρο,πες μου ποία σκληρή κριτική να ασκήσω στο Μιχαλολιάκο και σε τι;Το όλο άρθρο,όσον αφορά τα σημεία που αναφέρονται στον Μιχαλολιάκο,δεν λέει απολύτως τίποτε.Αντιθέτως εκθέτουν τον αρθρογράφο,δείχνοντας ότι τρέφει μια εμπάθεια προς τον Μιχαλολιάκο.Τι εννοώ.Ο αρθρογράφος κατηγορεί τον Μιχαλολιάκο επειδή αρνείται την διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία.Είναι δηλαδή κατηγορία ότι ο Μιχαλολιάκος ή ο οποιοσδήποτε,αρνείται την διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία ως λύση του κυπριακού;;;Βεβαίως στο διευκρινιστικό κείμενο,την διζωνική-δικοινοτική ομοσπονδία την αρνείται και ο αρθρογράφος,αλλά κάτι τέτοιο δεν βλέπω να κάνει σε κανέναν εντύπωση.Μάλλον το αντιφατικό της όλης υποθέσεως το βλέπω μόνο εγώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά,ο αρθρογράφος,προσθέτει και το θέμα των εποίκων,προσπαθώντας να στηρίξει την κατηγορία που αποδίδει στον Μιχαλολιάκο και πραγματικά εκεί το θέμα εκτροχιάζεται.Σε ρωτάω λοιπόν,βλέπεις πουθενά να λέει ο Μιχαλολιάκος ότι αποδέχεται τους εποίκους ως τετελεσμένο γεγονός;Υπάρχει κάποιο σημείο της δήλωσης,όπου ο Μιχαλολιάκος να λέει ή έστω να υπονοεί,ότι αποδέχεται τους εποίκους;Πέραν της συγκεκριμένης δήλωσης,έχεις ακούσει ποτέ τον Μιχαλολιάκο ή οποιονδήποτε άλλον της Χρυσής Αυγής,να λέει ότι αποδέχεται τους εποίκους;Σαφώς και η απάντηση είναι "όχι",άρα η αποδιδόμενη κατηγορία από πλευράς αρθρογράφου δεν είναι τίποτε άλλο από ένα δημιούργημα της φαντασίας(ή της εμπάθειας) του.Τέλος πάντων,θα σου ξαναζητήσω να μου γράψεις που διαφωνείς με αυτά που γράφω,συγκεκριμένα και όχι γενικά και σε διαβεβαιώ ότι με ενδιαφέρει μόνο το τι θα γράψεις και όχι το πως θα το γράψεις.
Ιάσων
Ιάσωνα, άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις ή άλλα θέλεις να καταλάβεις... και ειλικρινά αν δεν είσαι κάποιος αριστερός προβοκάτορας, τότε με αυτό που κάνεις, να ξέρεις ότι προξενείς πολύ μεγάλη ζημιά στην αξιοποστία της Χρυσής Αυγής και δικαιώνεις απόλυτα όλους αυτούς που μας κατηγορούν για "ακροδεξιά διαφθορά".
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ. Σουλιώτης
Άνθρωπε μου,γράφεις στο πρώτο σχόλιο σου ότι διαφωνείς μαζί μου και σου απαντάω ζητώντας να μου γράψεις που και σε τι διαφωνείς μαζί μου.Επανέρχεσαι χωρίς να γράψεις που διαφωνείς μαζί μου,προφασιζόμενος ότι δεν έχεις σπουδάσει,γράφοντας μου ωστόσο μια γενικότητα περί σκληρής κριτικής.Σου εξηγώ γιατί,κατά την γνώμη μου,δεν υφίσταται κατηγορία εναντίον του Μιχαλολιάκου στο παρόν άρθρο,συνεχίζοντας όμως να ζητάω να μου γράψεις την δική σου γνώμη.Έρχεσαι τώρα και μου γράφεις "κάτι",επιμένοντας να αποφεύγεις να εξηγήσεις που και γιατί διαφωνείς μαζί μου.Άρα λοιπόν,όσον αφορά τα σχόλια σου,δεν είναι ότι δεν καταλαβαίνω ή δεν θέλω να καταλάβω,είναι ότι δεν έχεις την διάθεση να γράψεις κάτι συγκεκριμένο,ίσως και γιατί δεν υπάρχει κάτι να γράψεις,για να καταλάβω και ως εκ τούτου το ερώτημα για το ποίος είναι τι,καλό θα ήταν να το υποβάλλεις πρώτα στον εαυτό σου.Επίσης να σε ενημερώσω ότι δεν είμαι ούτε το γραφείο τύπου της Χρυσής Αυγής,ούτε και στέλεχος της Χρυσής Αυγής.Για δε τα περί ακροδεξιών που αναμασάς κι εσύ,έχει παρατηρηθεί ότι την ανυπαρξία σοβαρών επιχειρημάτων την συμπληρώνει η καραμέλα της "ακροδεξιάς",το κακό όμως είναι ότι το αστείο πάλιωσε και δεν κάνει πλέον ούτε εντύπωση.Τέλος πάντων,εάν κάποια στιγμή ανακαλύψεις που και σε τι διαφωνείς μαζί μου και αποφασίσεις να μου το γράψεις,τότε τα ξαναλέμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Συναγωνιστή και φίλε Δημήτρη, θυμάσαι τι σου είχα πει την τελευταία φορά στο τηλέφωνο...; Τελικά, έπεσα σε όλα μέσα για το λαμόγιο που υπογράφει ως "Ιάσων".
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι'αυτό, φεύγει σιγά-σιγά η νεολαία που πιστεύει πραγματικά στην ιδεολογία του εθνικισμού από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής και ανεβαίνει η προσέλευση των ηλικιωμένων ανθρώπων.
Ν.Α.
Μα τι βλέπω,υπάρχει και "πνευματικός"...;Οποία έκπληξις.Έτσι εξηγείται η ανυπαρξία σοβαρών επιχειρημάτων,η αδυναμία αιτιολογήσεως γνώμης και φυσικά οι σχεδόν τυποποιημένες απαντήσεις με κυρίαρχη την καραμέλα της "ακροδεξιάς".Κάτι αντίστοιχο με την πρακτική του "ΔΕΙΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΤΟΞΟΥ".Τώρα βέβαια,πως γίνεται να είμαι εγώ το λαμόγιο που εξηγώ την διαφωνία μου και ζητάω από όποιον διαφωνεί μαζί μου να μου γράψει το που και γιατί διαφωνεί,ενώ ο "πνευματικός" που υπαγορεύει την ανυπαρξία απαντήσεων με σοβαρά επιχειρήματα και τις τυποποιημένες απαντήσεις με την καραμέλα της "ακροδεξιάς" να είναι ο "εντάξη",αποτελεί ένα από τα παράδοξα της όλης ιστορίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το πόσο μέσα έπεσες,κύριε "πνευματικέ",απλά θα υπενθυμίσω την γνωστή παροιμία...το μυαλό σου και μια λίρα και του Βογιατζή ο κόπανος.
Άντε τώρα να πάρεις τηλεφωνάκι...ξέρεις εσύ.
Ιάσων
Συναγωνιστές, εδώ ο ακροδεξιούλης Ιάσωνας άλλα διάβασε στο άρθρο και άλλα κατάλαβε(!), άρα μην περιμένετε να πάρει χαμπάρι τα σχόλιά σας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάνετε τον χρόνο σας με το να σχολιάζετε αυτό τον ρωσόδουλο αστό.
Β.Ρ.
Ακόμη ένας ιστρούΧτορας..."πνευματικός" ήθελα να πω,Βρετανός πετρελαιάς αυτήν την φορά και όχι Νοτιοαφρικάνος(αλλά όχι Αφρικάνερ).Αυτός λοιπόν με την σειρά του εντέλει το ποίμνιο του να μην μου απαντήσει.Το θέμα όμως είναι ότι μέχρι τώρα όλοι όσοι έγραψαν,απλά αναπαρήγαγαν της γνωστές πλέον τυποποιημένες "απαντήσεις",οι οποίες και δεν εξηγούν τίποτε.Λίγο πιο κάτω λοιπόν οι μέχρι τώρα "απαντήσεις" από το επίπεδο του "μια τρύπα στο νερό".Λογικό αφού με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις.Σε ένα όμως σημείο ομολογώ ότι έχει απόλυτο δίκιο.Όχι δεν παίρνω "χαμπάρι" και αυτό διότι "χαμπάρι" παίρνουν οι τούρκοι και οι τουρκόφωνοι.Κατά τα άλλα,ο Βρετανός πετρελαιάς και δη τουρκομαθής(τουλάχιστον),κρίνοντας και αυτός εξ ιδίων,γράφει για "ακροδεξιά","δουλεία" και "αστούς".Το δε "αστός" βέβαια είναι αυτό που προκαλεί και το περισσότερο γέλιο,αφού αυτός που υπάρχει αυστηρά και μόνο στην διαδικτυακή φορμόλη,είναι τουλάχιστον γελοίο να αποκαλεί τον οποιονδήποτε άλλον ως"αστό".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω μέχρι την επόμενη φορά να έχετε μάθει,αφενός να σχηματίζετε την δική σας γνώμη και να μην αναμασάτε το δόγμα του κάθε "πνευματικού" και αφετέρου να μπορείτε να εκφράσετε και να στηρίξετε την γνώμη που σχηματίσατε.Πιστεύω κάτι τέτοιο θα είναι μια καλή αρχή!
Υ.Γ. "ΙΑΣΩΝ" είναι η ονομαστική και όχι Ιάσωνας,εκτός πια και αν πέραν του τουρκομαθούς είσαι πια και τόσο φανατικός δημοτικιστής.
Ιάσων
"Λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν", αλλά στην νοσηρή περίπτωση ενός ακροδεξιού, "πολυλογείν εστί 'Ιάσωνος' μπουρδολογείν".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το "φιλοσόφησες" ως "πνευματικός" ή ως "ποίμνιο";Για να ξέρω δηλαδή πόσο "σοβαρά" να το λάβω υπόψιν...Όσο για το αρχαίο ρητό,εάν είχες αντίληψη και κριτική ικανότητα θα καταλάβαινες ότι ταιριάζει γάντι στην σωρεία των υπαγορευμένων τυποποιημένων σχολίων και απαντήσεων,όπου όλα λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα,δηλαδή το απόλυτο τίποτε.Τόσα σχόλια και απαντήσεις,τόσος χρόνος χαμένος,για να επαναληφθεί το απόλυτο τίποτε...σκέψου το λίγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπες κι εσύ να γράψεις ένα αρχαίο ρητό,μήπως και κρύψεις την δική σου τουρκομάθεια και τα έκανες χειρότερα.
Ιάσων
Ξέχασα το πιο βασικό.ΤΟ λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν.Όσο και αν πεινάς,δεν κάνει να τρως τα άρθρα...Άσχετε που θέλεις να πουλήσεις και πνεύμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Ψάχνω να βρω ειδικό μέγα-βλακόμετρο για να μετρήσω τον εντυπωσιακά υψηλότατο δείκτη ανοησίας του ακροδεξιούλη Ιάσωνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε βάση την βλακεία που πληρεί το κενό μεταξύ των δύο κροτάφων σου,η αναζήτηση σου είναι κάτι το αναμενόμενο.Θα έλεγα ότι είναι ένα σύμπτωμα της παθήσεως σου.Είναι αυτή η βλακεία που σε καθιστά ανίκανο να αντιληφθείς το τι λαμβάνει χώρα γύρω σου και σε κάνει να αναγνωρίζεις τους πάντες και τα πάντα ως ανόητους και ανοησίες.Στο μόνο που μπορώ να σε βοηθήσω,είναι στο να άρω την μεγαλύτερη φοβία σου.Σε διαβεβαιώ,όντας 100% βέβαιος,ότι η πρωτιά σου δεν κινδυνεύει από τίποτε και από κανέναν.Συ ο αδιαμφισβήτητος άρχων την βλακείας και κάτοχος των σκήπτρων της ανοησίας και ουδείς δεν δύναται να σε συναγωνιστεί!Συνέχισε να απολαμβάνεις την μοναξιά της κορυφής...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Εάν η διαβεβαίωση μου δεν ήρε την φοβία σου και συνεχίζεις την αναζήτηση σου,έχω να σου προτείνω το εξής:Βάλε ως μέτρο σύγκρισης τον εαυτό σου και αμέσως θα καταλάβεις-ακόμη κι εσύ-το πόσο υστερώ σε βλακεία,σε σχέση με εσένα.
Ιάσων
Ακροδεξιού Ιάσωνος φλυαρείν εστί παπαρολογείν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλ. προηγούμενο σχόλιο μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Προφανώς, ο άσχετος ακροδεξιός Ιάσων, αγνοεί την ερμηνεία του όρου "λακωνίζειν".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ'αρχάς χαίρομαι που υπήρξα η αιτία ώστε να αρχίσεις να μαθαίνεις ελληνικά.Από 'κει και πέρα,γνωρίζω πολύ καλά την ερμηνεία του όρου "λακωνίζειν".Η διαφορά είναι ότι εσύ χρησιμοποιείς το "Βλακωνίζειν",προσπαθώντας να τον καλύψεις με τον μανδύα του "λακωνίζειν".Για δε το πως "αντιλαμβάνεσαι" τα πράγματα,το έχω γράψει σε προηγούμενο σχόλιο.Κατά τα άλλα,μακάρι να μπορούσες να αντιληφθείς και εσύ και άλλοι,το πόσο γέλιο προκαλεί αυτό το ατέρμονο πιπίλισμα του "ακροδεξιός",σε όποιον διαφωνεί μαζί σας."Καραμέλες" οι "ΔΕΙΜΟΚΡΑΤΕΣ","καραμέλες" και εσείς...τυχαίο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Εδώ δεν ήξερες να γράψεις σωστά το ρητό,θα μιλήσεις και για την ερμηνεία του όρου;;;
Ιάσων
Ο ακροδεξιός "δεινοκρατιστής" Ιάσων, έχει χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότηα, όπου στο υστερόγραφό του με συγχέει με άλλον σχολιαστή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαρκής φλυαρία του είναι ίδιον χαρακτηριστικό της αθεράπευτης πυευματικής άνοιάς του.
Πολύ γέλιο. Ο αποβλακωμένος ακροδεξιούλης Ιάσων συνεχίζει να γίνεται ρόμπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκου γελοίο δίποδο ανθυποπιθηκοειδές υποπροϊόν,τους ρουφιάνους και τις ρουφιανιές ψάξε να τα βρεις στον περίγυρό σου και στην άδεια τσαμαδούρα σου!Ψάξε να τα βρεις στις "τρομερές αποκαλύψεις" εναντίον της Χρυσής Αυγής,ψάξε να τα βρεις στις στημένες συνεντεύξεις,ψάξε να τα βρεις σε αυτούς που διατηρούν φιλικές σχέσεις με τα "επαναστατημένα" καπιταλόσκυλα των βορείων προαστίων και μην πας να μπλέξεις εμένα με τις άθλιες "κατινιές" σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.1 Το πρώτο σχόλιο στο άρθρο το έγραψα στις 17/9 και το τελευταίο σήμερα,αυτό δεν το είδες ρε τσάτσε του κερατά;
Υ.Γ.2 Ονομαστική ενικού Ο ΙΑΣΩΝ,αγράμματε τουρκόσπορε!
Ιάσων
Δεν τίθεται θέμα σύγχυσης,αφού από την στιγμή που πλήρως ανώνυμοι τύποι απλά αναπαράγουν τις υπαγορευμένες διδαχές του ιστρούΧτορα,στην ουσία ένας μιλάει,ο ιστρούΧτορας.Αυτή είναι η "πραγματικότηα",την οποία ως παπαγάλος δεν δύνασαι να αντιληφθείς.Κάπως έτσι εξηγείται και το μανιώδες πιπίλισμα της "ακροδεξιάς" καραμέλας.Τώρα το ποίος γίνεται ρόμπα,ειδικά μετά το "χαριτωμένο" "δεινοκρατιστής"(!!!),είναι μια άλλη υπόθεση!Αλήθεια αυτό το "λογοπαίγνιο" που το έμαθες,στο κυριακάτικο σχολείο μεταναστών;Αλλά είπαμε,το "Βλακωνίζειν" ενός εθνΟΙκιστή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Άλλο ένα βλακώδες σχόλιο του ακροδεξιού παρλαπίπα Ιάσωνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΠΑΝΙΒΛΑΞ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ Ιάσων αντί να απαντήσει στο εύλογο ερώτημα συναγωνιστού, δηλ. στο γεγονός ότι "εξαφανίστηκε" και δεν πήρε θέσεη για την πρόστυχη ρουφιανιά εναντίον του ΜΚ, ΚΑΘΥΒΡΙΖΕΙ ασύστολα τον επερωτώντα, αποδεικνύοντας περίτρανα για ακόμα μία φορά το βοθρο-επίπεδό του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλάτων
Εάν εσένα δεν σε ενοχλεί να βγαίνει κάποιος και να υπονοεί ότι είσαι ρουφιάνος,είναι τουλάχιστον περίεργο και δείχνει το επίπεδο της τιμής και της αξιοπρέπειας που έχεις!Το ίδιο δείχνει και για τον έτερο τσάτσο που έτρεξε να υπερασπιστεί τον "ερωτώντα" τσάτσο και να "νουθετήσει" εσένα.Από την στιγμή που γράφω σχόλια από τις 17/9 και εντεύθεν,το να γράφει κάποιος ότι "εξαφανίστηκα" είναι τελείως πρόστυχο και ίδιον τσάτσου με προσόντα ρουφιάνου!Το αυτό συμβαίνει τόσο με εσένα που δήθεν δεν κατάλαβες,όσο και με τον υπερασπιστή τσάτσο.Λοιπόν για να τελειώνουμε με τις τσατσο-ρουφιανο-κατινιές σας,ΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΨΑΞΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΑ" ΚΑΠΙΤΑΛΟΣΚΥΛΑ ΒΟΡΕΙΩΝ ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.1) Ναι όντως ισχύει το "όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται" και αυτό αποδεικνύεται με το ότι δυο τσατσορουφιάνοι θίχτηκαν και έτσουξαν από την απάντηση μου...
Υ.Γ.2) Έχω το θάρρος να γράφω την γνώμη μου και να την υποστηρίζω,με επιχειρήματα και όχι με υπαγορευμένες και τυποποιημένες απαντήσεις,γεμάτες με "χιλιοπιπιλισμένες καραμελίτσες" και λοιπές "σαλτσούλες",που μόνο ως ανέκδοτο μπορούν να εκληφθούν.Έχω επίσης το θάρρος να σχολιάζω με το όνομα μου και όχι με ψευδώνυμα,αλλά κάτι τέτοιο δεν μπορεί να το καταλάβει και να το δεχθεί ένας ή μάλλον πολλοί,τσάτσοι με προσόντα ρουφιάνου και μυαλό στόκου!
Ιάσων
Κάπου εκεί η "τουρκοσπορίαση" βαράει κόκκινο.Αφού βρε τουρκόσπορε δεν καταλαβαίνεις ελληνικά,εκτύπωσε το αρχικό σχόλιο του τσάτσου,εκτύπωσε και τις δικές μου απαντήσεις στα τσατσοσχόλια,τράβα στο μεταφραστικό τμήμα του υπουργείου εξωτερικών ζητώντας να στα μεταφράσουν στην τουρκική γλώσσα και διάβασε μήπως και καταλάβεις ποίος είναι ο πανύβλαξ.Κάτι τύποι σαν κι εσένα επιβεβαιώνουν τον Δαρβίνο ως προς την θεωρία για την καταγωγή του ανθρώπου,αλλά παράλληλα τον διαψεύδουν ως προς την θεωρία της εξέλιξης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Σε όλες τις "φοβίες" και "αγωνίες" σας,έχω ήδη απαντήσει σε προηγούμενα σχόλια.Μάθε ελληνικά,άνοιξε τα γκαβά σου και ξεκίνα να διαβάζεις.Δεν έχει νόημα να επανέρχομαι ξανά και ξανά,για το "βλακωνίζειν" των εθνΟΙκιστών του πιπιλίσματος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Άλλο ένα βλακώδες σχόλιο του ακροδεξιού μπουρδολόγου Ιάσωνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να τελειώνουμε μια και καλή με τα γαβγίσματα των ρουφιάνων και για να καταλάβει και ο πιο αθώος το που βρίσκονται οι ρουφιάνοι.Στο παρόν άρθρο,κάποιοι από το πουθενά ξεκίνησαν να γράφουν άσχετα με το θέμα σχόλια και χωρίς κανέναν προφανή λόγο,αφήνοντας υπόνοιες τόσο για εμένα όσο και για άλλους,για ένα ακόμη ρουφιανοάρθο που αναρτήθηκε στο intdymedia.Μετά δε την απάντηση μου,στην οποία είπα καθαρά το που βρίσκονται οι ρουφιάνοι,αυτοί οι "κάποιοι" λύσσαξαν και άρχισαν να γαβγίζουν όσο πιο δυνατά μπορούν.Αν σκεφτεί ο καθένας άλλα ρουφιανοάρθρα του indymedia εναντίον της Χρυσής Αυγής με διευθύνσεις και ονόματα,άλλα ρουφιανοάρθρα σε ιστοσελίδες τύπου "jungle report",ρουφιανοσυντεξεύσεις σε πορνοκάναλα και βρωμοφυλλάδες,διάφορα κατινίστικα άρθρα και λοιπά "κρεμάσματα" με αντάλλαγμα πολιτικές καριέρες,τότε δεν θα είναι καθόλου δύσκολο να καταλάβει και ο πλέον "αθώος" το που βρίσκονται οι ρουφιάνοι.Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι ρουφιάνοι θα συνεχίσουν να γαβγίζουν,όταν όμως ξεβρακωθούν,γιατί θα ξεβρακωθούν,τότε προβλέπω ότι ουκ ολίγα αλεξίπτωτα θα ανοίξουν,λόγο των πολλαπλών πτώσεων από τα σύννεφα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Βλέπω το τελευταίο σχόλιο μου σε τσουρούφλισε αρκετά.Λίγο πιο συγκεκριμένος έγινα και λύσσαξες όσο δεν πάει.Να ξέρεις όμως ότι όσο δυνατά και αν γαβγίζεις,όση λάσπη και αν πετάξεις,δεν μπορείς να καλύψεις κάποια πράγματα που βγάζουν μάτι και μαρτυρούν την αλήθεια.Για δε το "Ιουδαιοχάζαρος Χαμίτης" που γράφεις,θα σε συμβούλευα να κρατήσεις μια πισινή και να μην εκτίθεσαι,γιατί μπορεί οι εβραίοι και οι εβραϊζόντες να είναι πιο κοντά σου απ'όσο νομίζεις.Τα χέρια στο εφεδρικό λοιπόν για να μην έχουμε ατυχήματα από τις πολλαπλές πτώσεις από τα σύννεφα...άκου που σου λέω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
Τρία κουταβάκια και ένα γατάκι...τους χάλασα την σούπα που προσπάθησαν να σερβίρουν και λύσσαξαν τα κακόμοιρα και αποφάσισαν να σχολιάσουν όλα μαζί...ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ που λέμε(τυχαίο;;;).Όσο περισσότερο γαβγίζουν και νιαουρίζουν,τόσο περισσότερο επιβεβαιώνουν αυτά που έγραψα.Αλλά που να καταλάβουν τα καημένα ότι όση λάσπη και να ρίξουν,ούτε την τουρκοσπορά τους κρύβουν,ούτε και την ρουφιανιά τους.Άντε μήπως και ξυπνήσει κανένας "αθώος" και καταλάβει πόσο κοντά έχουν πλησιάσει οι τσάτσοι.Συνεχίστε να μαρτυριέστε μόνα σας καλά μου ζωάκια.Έτσι κι αλλιώς είναι αποδεδειγμένο ότι οι ρουφιάνοι,όταν αποκαλύπτονται,αρχίζουν να πετάνε λάσπη προσπαθώντας να χρεώσουν αυτόν που τους ξεβρακώνει,με τα δικά σας χάλια.Δυστυχώς για σας όμως εγώ δεν είμαι ο καθρέφτης σας και ούτε έχω καμία σχέση με την σαπίλα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.1) Για τα ρουφιανορεπορτάζ του "άλφα" πληρωθήκατε ή επειδή απεδείχθησαν "πατάτες" σας άφησαν ατάιστους;
Υ.Γ.2) Το ίδιο μίσος εναντίον της Χρυσής Αυγής έχουν και οι απανταχού εβραίοι...κι αυτό τυχαίο;;;
Ιάσων
Αχ καημένα μου ζωάκια,απλά συνεχίζετε να εκτίθεστε.Μαρτυράτε χωρίς ξύλο που λένε.Άντε να ξεκινήσω να αποδεικνύω με ποίους συμφωνούν τα γαβγίσματα και νιαουρίσματα σας,έτσι για να ξεκινήσουμε να καταλαβαίνουμε ποίος είναι τι,ποίος κάνει "δουλίτσες" και ποίος είναι ο ψεύτης και λασπολόγος...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.tovima.gr/society/article/?aid=515337
Ιάσων
Ιάσονα παραβλέπω το γεγονός του διαλόγου σας ο οποίος υπήρξε μνημείο ύβρεων ... και σε καλώ να μου πεις την γνώμη σου για την στήριξη της ΧΑ στον Σιωνιστή Trump ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάλογος δεν νομίζω να υπήρξε.Το μόνο που υπήρξε ήταν μια σειρά σχολίων,ως απαντήσεις σε δικά μου σχόλια,στα οποία δεν υπήρχε το παραμικρό ίχνος αντεπιχειρήματος,κυριαρχούσαν όμως η λάσπη και οι ύβρεις.Σε αυτά τα σχόλια απάντησα με τον τρόπο που ήμουν υποχρεωμένος να απαντήσω,σε καμία όμως περίπτωση δεν έπεσα στο ίδιο χαμερπές επίπεδο με τους "συνομιλητές" μου.Αυτά για να καταλαβαίνουμε πως ακριβώς έχουν τα πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτού απαντήσω στο ερώτημα σου,θα ήθελα πρώτα να μου πεις εσύ την γνώμη σου για αυτήν την ταύτιση απόψεων που καταδεικνύω στο προηγούμενο σχόλιο μου.Όσο δε για την γνώμη μου,όπως κάποτε σου έγραψα την γνώμη μου για τον Πούτιν,χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα,έτσι και τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα να σου γράψω την γνώμη μου,όχι μόνο για την στήριξη της Χρυσής Αυγής στον Τραμπ,αλλά και για την στήριξη της Χρυσής Αυγής στον Άσαντ,στον Ορμπάν,στον Χόφερ,στην Λέγκα του Βορρά κ.α.
Ιάσων
Μα πόσο πιο χαμηλά θα πέσετε βρε ζωάκια;Πιστοί στο δόγμα του Πιτιγκρίλι.συνεχίζετε την διαστρέβλωση της αλήθειας.Πότε βρε καλό μου ζωάκι,μίλησα για "όλους τους Έλληνες";Αφετέρου,από την στιγμή που έχει αποδειχθεί η τουρκόσπορη καταγωγή σου,πως τολμάς και συγκαταλέγεις την μιαρή ύπαρξή σου στους Έλληνες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς επειδή υπάρχουν νοήμονες αναγνώστες,τρέχετε να καλύψετε τις ακαθαρσίες σας πετώντας λάσπη και διαστρεβλώνοντας την αλήθεια,είτε ως "μοναχικοί καβαλάρηδες",είτε ως "Χιώτες"(όπως τώρα),είτε ως "τριολέ".Το ποίος είναι δουλοπρεπής,ξενόδουλος και υποκριτής το απέδειξα σε προηγούμενο σχόλιο,όπου κατέδειξα ποίων οι απόψεις ταυτίζονται 100%.Αλλά ως καλά ζωάκια συνεχίζετε να αυτοξεβρακώνεστε κάνοντας γαργάρα αυτά που δεν σας συμφέρουν.
Για να συνεχίσω το ξεβράκωμα σας,θα παραθέσω κάτι ακόμη,το οποίο έχει ενοχλήσει ουκ ολίγους "αφέντες" και κατ'επέκταση και τους δούλους τους
https://www.youtube.com/watch?v=JHTkXqcpF60 όπως επίσης θα παραθέσω και την ενόχληση https://minotavros2012.wordpress.com/2012/10/28/m-thorubimenoi-oi-evraioi-gia-tin-anafora-sta/
Υ.Γ.1) Βρε ζωάκι,σαφώς και έχεις αποδείξει ότι πάσχεις από άγνοια ελληνικών λόγω καταγωγής,αλλά πες μου,από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι λατρεύω εσένα και τους "συναδέλφους" σου;
Υ.Γ.2) Πλάτων,είναι πολύ κρίμα να ρεζιλεύεις αυτό το όνομα.Νομίζω ότι κατάλληλο για την ιδιοσυγκρασία σου είναι το Ευθύδημος(σου δίνω λίγο χρόνο να ψάξεις στο διαδίκτυο,γιατί είμαι βέβαιος ότι δεν έχεις ιδέα τι σου γράφω).
Ιάσων
Το πρώτο ζωάκι μιλάει για "γκοΐμ"...Αφενός,αυτό ακούει από τον αφέντη του και αυτό μόνο ξέρει.Αφετέρου,ως τουρκόσπορος με ελλειπή γνώση ελληνικών,δεν κατάλαβε τι έγραψα στο σχόλιο μου στις 18/10.Επίσης,ως πιστός στο δόγμα Πιτιγκρίλι,συνεχίζει να διαστρεβλώνει την αλήθεια,παρομοιάζοντας τις μιαρές ζωώδεις υπάρξεις αυτού και των συν αυτώ,με όλους τους υπολοίπους.Το έτερο ζωάκι μιλάει για διαστρέβλωση,ψευδοεπιχειρήματα και πλαστρογραφία...Ε μόνο το παράδειγμα του Κασιδιάρη που διαβάζει στην βουλή μέρος των πρωτοκόλλων των "σοφών" της σιών,σε συνδυασμό με την αντίδραση των εβραίων,αρκεί για να δείξει σε ποίους υπακούει το έτερο ζωάκι.Κατά τα άλλα εγώ ξεβρακώνομαι...Αχ καημένα μου ζωάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή βλέπω ότι όσο σας ξεβρακώνω τόσο λυσσάτε και όσο λυσσάτε τόσο μαρτυριέστε,ας συνεχίσω να σας ξεβρακώνω
https://www.ksm.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CF%87%CF%84%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE/
Ιάσων
Ο ακροδεξιός Χάζαρος Ιάσων Ισκαριώτης, κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλάτων
Συνεχίζεις να νιαουρίζεις;Ας συνεχίσω να σε ξεβρακώνω...http://www.protothema.gr/world/article/276167/to-skitso-ths-xryshs-ayghs-poy-eksorgise-thn-ebraikh-koinothta-/
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Το όνομά σου ξέχασες να αλλάξεις.
Ιάσων
Για ευχές και προσευχές διαβάζω και αμέσως θυμήθηκα αυτό...http://www.amen.gr/article/siatistis-paulos-kathe-xaidema-ierwmenou-pros-tin-xrusi-augi-deixnei-akurwsi-tis-pistis
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι άλλο που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι και αυτό...https://www.youtube.com/watch?v=JHzRRCensQQ
Αυτό όμως που πρέπει να έχουμε ως "οδηγό" είναι τα λόγια αυτού που πρώτος υπέδειξε τον "κίνδυνο"...https://www.youtube.com/watch?v=DvBclyRKaSE
Πραγματικά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το να αυτοξεβρακώνεστε και να αυτοεξευτελίζεστε είναι το μεγάλο κρυφό σας πάθος...
Ιάσων
Ένα ζωάκι ασχολείται,θεωρητικά μόνο και χωρίς βεβαίως να έχει λάβει γνώση,με τους γενετικούς μου αδένες...Δυστυχώς για το ζωάκι και ευτυχώς για εμένα,δεν είμαι κτηνοβάτης,οπότε το ζωάκι θα μείνει με την απορία.Μιλώντας για απαντήσεις.Εδώ και μερικές ημέρες έχω θέσει το ερώτημα,πως εξηγείται ότι ορισμένοι σχολιαστές και όχι μόνο,στο θέμα της Χρυσής Αυγής,ταυτίζονται 100% με την εβραίικη προπαγάνδα και απάντηση δεν έχω πάρει.Θα έλεγα ότι πέραν της "γαργάρας",η τακτική "του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ" ζει και βασιλεύει και εδώ.Το γεγονός τώρα,ότι οι προαναφερθέντες σχολιαστές μιλάνε για "ακροδεξιούς","φιλοσιωνιστές",Ιουδαιοχάζαρους Ταλμουδιστές" και λοιπά ζωώδη φλιναφήματα,απλώς ενισχύουν το γελοίον του πράγματος.Επειδή βλέπω ότι οι αποδείξεις που παραθέτω δρουν ως νέφτι επί των πισινών ορισμένων σχολιαστών και επειδή είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το ξεβράκωμα και ο εξευτελισμός είναι το κρυφό τους πάθος,θα παραθέσω ακόμη μια απόδειξη για το ποίος είναι τι.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://loutrakiodusseas.blogspot.gr/2016/08/blog-post_550.html
Υ.Γ. ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΑΣ ΖΩΑΚΙΑ!!!
Ιάσων
Εφόσον σε ενοχλούν τα υβριστικά σχόλια(πράγμα απολύτως λογικό),καλό θα ήταν να μην τα επιτρέπεις από την αρχή.Δηλαδή,όταν έχεις αφήσει σχόλια που δεν παραθέτουν το παραμικρό επιχείρημα και ως μόνο σκοπό έχουν την λάσπη και τις ύβρεις,γεγονός κυρίαρχο στις περισσότερες "απαντήσεις" που δέχθηκα,είναι ολίγον παράλογο να διαμαρτύρεσαι εκ των υστέρων.Πέραν αυτού,σου έχω θέσει ένα ερώτημα,το οποίο αποτελεί προϋπόθεση για να απαντήσω στο δικό σου ερώτημα και ακόμη απάντηση δεν έχω πάρει.Επαναλαμβάνω λοιπόν το ερώτημα:Πως εξηγείς το γεγονός ότι ουκ ολίγοι σχολιαστές και αρθρογράφοι,στο θέμα της Χρυσής Αυγής ταυτίζονται με τις κατευθύνσεις τις εβραϊκής προπαγάνδας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙάσων
η χρυσή αυγή αποτελεί σάρκα από την σάρκα του συστήματος και απόδειξη για αυτό είναι ο ρόλος της σε καίρια κοινωνικά ζητήματα όπου επιλέγει την απουσία και την προβοκάτσια. για περισσότερα στο μειλ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφενός οι διώξεις εναντίον της Χρυσής Αυγής,τόσο εν τω συνόλω όσο και επιμέρους και αφετέρου η εν γένει στάση που τηρεί το "ΔΕΙΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΤΟΞΟ",δείχνει ακριβώς ότι η Χρυσή Αυγή δεν είναι σαρξ εκ της σαρκός του συστήματος.Από την άλλη,ακόμη και υπό την απειλή της "ανεξάρτητης δικαιοσύνης",δεν βλέπω να υπάρχει κάποιο καίριο κοινωνικό ζήτημα με το οποίο δεν έχει ασχοληθεί η Χρυσή Αυγή.Το δε περί προβοκάτσιας ούτε λόγος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα περίμενα πάντως να μου έγραφες κάτι και για το ερώτημα που σου έθεσα.
Ιάσων
Όταν θα μάθεις να απαντάς με επιχειρήματα και όχι με το γνωστό πλέον πιπίλισμα,των γνωστών πλέον καραμέλων,σε όποιον έχει διαφορετική άποψη,τότε να μιλάς για άλλους.Μέχρι τότε όμως και όσο συνεχίζεις την τακτική της καραμέλας,θα συνεχίζω να σε ξεβρακώνω,όχι με καραμέλες αλλά με στοιχεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=VhwZv0n-IH4
Ιάσων
Και πριν "αλέκτωρ λαλήσει τρεις"..., ο παλαίμαχος συναγωνιστής Άρης Αρίων για ακόμα μια φορά επιβεβαιώθη πλήρως!
ΑπάντησηΔιαγραφή