ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο George Soros χρηματοδότησε και το Ρεπουμπλικανικό κόμμα του Δισεκατομμυριούχου Εβραίου Σιωνιστή Donald Trump (άρθρο του Άρη Αρίωνος)



γράφει ο ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ

Πέραν του γεγονότος, ότι η Σιωνίστρια Χίλαρι Κλίντον και ο Σιωνιστής Ντόναλντ Τράμπ, έχουν κοινή Εβραϊκή καταγωγή - η γιαγιά της Κλίντον ήταν Εβραία και ο παππούς του Τραμπ ήταν Εβραίος - αμφότεροι είχαν κοινό χρηματοδότη τον Τζωρτζ Σόρος. Ο Τζωρτζ Σόρος, χρηματοδότησε το Ρεπουμπλικανικό κόμμα, καθώς και τα κάτωθι κορυφαία ρεπουμπλικανικά στελέχη:  

John McCain
Paul Ryan
Marco Rubio
Lindsey Graham
Jeb Bush
John Kasich
John Boehner
Joe Heck
Ed Royce
Carlos Curbelo
Chuck Grassley
Ron Johnson
McMorris Cathy Rodgers,
Dan Donovan

Φυσικά, ο Τζωρτζ Σόρος, χρηματοδότησε και μία πλειάδα άλλων λιγότερο γνωστών στελεχών του Ρεπουμπλικανικού κόμματος, που ήταν είτε υπέρ είτε και εναντίον της προεδρικής υποψηφιότητας του δισεκατομμυριούχου Εβραίου Σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ.

Σε όλες τις Αμερικανικές προεκλογικές προεδρικές εκστρατείες, οι διεθνείς τραπεζίτες, οι διεθνείς οικονομικοί κερδοσκόποι και οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, φροντίζουν να χρηματοδοτούν και τα δύο κόμματα - το δημοκρατικό και το ρεπουμπλικανικό - ώστε κάθε φορά να διασφαλίζονται τα συμφέροντα της οικονομικής ελίτ και του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού σιωνιστικού κεφαλαίου.

Έτσι λοιπόν, τα στελέχη που επέλεξε ο Ντόναλντ Τραμπ για να πλαισιώσουν την κυβέρνησή του και πρωτίστως στον οικονομικό τομέα - όχι τυχαία - ήταν πρώην στελέχη των διεθνών τραπεζών Goldman Sachs, J P Morgan, Rothschild & Co και του George Soros.


Συνεπώς, το να ισχυρίζεται η αστική ακροδεξιά ηγεσία της Χρυσής Αυγής και οι κάθε λογής Αμερικανόδουλοι, ότι ο νέος Αμερικανός πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, είναι "εχθρός" του Συστήματος, ξεπερνά κατά πολύ τα όρια της φαιδρότητας και ασφαλώς γίνεται εκ του πονηρού...


*  *  *  *  *  *  *

Υ.Γ. Ο ίδιος ο Ντόναλντ Τραμπ ως δισεκατομμυριούχος δεν δέχθηκε να χρηματοδοτηθεί από κάποιον άλλον, αντιθέτως ο Τραμπ χρηματοδότησε αρκετούς υποψήφιους του ρεπουμπλικανικού κόμματος, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων υποψηφίων της Alt-Right (Εναλλακτικής Δεξιάς).


Μέσα στην μπουζουκλερί, υπέρ των Η.Π.Α. η Χρυσή Αυγή: Ο Μιχαλολιάκος της "Χρυσής Αυγής" υποστηρίζει δημοσίως τον Σιωνιστή Trump!

49 σχόλια:

  1. ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ11.2.17

    Θα απαντήσω κατ'εξαίρειν στα ερωτήματά σου.
    - Εάν αύριο αποδεικνύοταν ότι η Χρυσή Αυγή και κορυφαία στελέχρη της, χρηματοδοτείται από τον Τζωρτζ Σόρος.... Δεν νομίζεις, ότι θα υπήρχει σοβαρό πρόβλημα;
    - Η μεγαλύτερη Αφροαμερικανική οργάνωση των ΗΠΑ "Nation of Islam", ετάχθη δια του γνωστού αρχηγού της, Louis Farrakhan, δημοσίως υπέρ του Ντόναλντ Τραμπ. Φυσικά, αυτό δεν προβλήθηκε από τα διεφθαρμένα ΜΜΕ και φυσικά, δεν θα το άκουσες ούτε στα γραφεία της ΧΑ.

    ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11.2.17

    Αν ανεκάλυπταν τα μέλη της ΧΑ, ότι το κόμμα και υποψήφιοι βουλευτές τους χρηματοδοτούνται από τον Σόρος, τότε πιθανότατα θα έλεγε ο ακροδεξιός δηλωσίας Ν. Γ. Μιχαλολιάκος: "Μαγκιά μας που τα παίρνουμε από τους Εβραίους..." και ούτε γάτα ούτε ζημιά!
    Απόλυτος εκφυλισμός.
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11.2.17

    Πάλι ρόμπα έγιναν οι Χάτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12.2.17

    Τρομερή η απάντηση του αρθρογράφου..."Εάν αύριο αποδεικνυόταν...".Δηλαδή αυτή,η μέσω ερώτησης,απάντηση,μπορεί καθ οιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί σοβαρή;Εάν αύριο αποδεικνυόταν;;;Το ότι μέχρι σήμερα αποδεικνύεται ότι η Χρυσή Αυγή είναι απέναντι από τον σόρος;Το ότι ΈΧΕΙ αποδειχθεί ότι ο σόρος χρηματοδοτεί "μκο" εναντίον της Χρυσής Αυγής δεν λέει τίποτε;http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/soros-mko
    Βεβαίως κάτι τέτοιες αποδείξεις όλως τυχαίως τις "ξεχνάτε",αφού ένα από τα κύρια εργαλεία της "ΔΕΙΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" είναι και η "γαργάρα".
    Ιάσων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος12.2.17

    Πολύ σοβαρή η απάντηση του αρθρογράφου...Εάν και εφόσον κι έχει ο Θεός...και το κουκούτσι αμύγδαλο...και μήπως έχεις 50 λεπτά να αγοράσω ένα εισιτήριο;Παρ'όλ'αυτά θα πρέπει να περιμένουμε μπας και δούμε καμία γάτα με ροδάκια,οπότε θα αποδειχθεί ότι κακώς την λέμε γάτα και πλέον θα πρέπει να την λέμε πατίνι.Ρε καλά σας λένε ανταρσυα της δεξιάς...
    Στέλλα σ'αγαπάω Τάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπάρχει τεράστιο έλλειμα ιδεολογίας πλέον και κυρίως από το 2009 και μετά. Υπάρχουν (ακόμη) αξιόλογα άτομα κυρίως σε τοπικές της επαρχίας οι οποίοι είναι ανίκανοι όμως να καταλάβουν τον ρόλο της χρυσής αυγής. Ας μην ξεχνάμε την απόγνωση αλλά και την έλλειψη ενός επαναστατικού κινήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δηλαδή εσείς αγαπητέ συμφωνείτε με την υποστήριξη προς τον Τράμπ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν εκφράστηκε αποκλειστικά στα πλαίσια του Χιτλερισμού. Από κει και πέρα ο καθένας μπορεί να κάνει την όποια κριτική αλλά στο να φτάνουμε στο γεγονός να υπάρξει εξομοίωση των αντιδημοκρατικών κινημάτων με τον Σιωνισμό είναι αστείο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οι ναζί ηττήθηκαν στρατιωτικά το '45. Εμπρός για νέα δημοκρατικά μνημόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι. Η ανοχή που σημαίνει συνενοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος13.2.17

    Οι "ναζί" υπάρχουν μόνο στην σιωνιστική προπαγάνδα του Χόλυγουντ.
    Εγώ πάντως είμαι Εθνικοσοσιαλιστής και φυσικά ΔΕΝ θέλω να εξαφανίσω όποιον δεν είναι Άριος.
    Κώστας

    Υ.Γ. Μπράβο στον Άρη Αρίωνα για το νέο αποκαλυπτικό του άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γιατί έχει κάνει ενάντια στην Αγγλική, την Αμερικανική ή την Ισραηλινή;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος13.2.17

    "Εναλλακτική Δεξιά" (Alt-Right), είναι η Νεοσυντηρητική Σιωνιστική Δεξιά.
    Δηλαδή, "Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος13.2.17

    H ερώτησή μου δεν αφορά την υποστήριξη προς τον Τράμπ αλλά την ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Περιμένω την απάντηση του αρθρογράφου.
    Αν η αλήθεια δεν σας ενδιαφέρει, έκανα λάθος που έθεσα το ερώτημα και θα συναγάγω τα συμπεράσματά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος13.2.17

    Επειδή δεν είμαι εθνικοσοσιαλιστης δεν σημαίνει ότι είμαι δημοκρατης έλεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εμείς δεν έχουμε πάρε δώσε με Τραμπ και Πούτιν, τουτέστιν αλλού η κριτική που θυμίζει κωμωδία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Διαβάστε τις παλαιότερες αναρτήσεις για τον Συναγωνιστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ξέχασες να αναφερθείς στην πολεμική των παγκόσμιων τοκογλύφων απέναντι στις Αντιδημοκρατικές Δυνάμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι Ταγματασφαλίτες δεν είχαν καμιά σχέση με Φασισμό στην πλειοψηφία τους, έχεις ένα δίκιο ότι κάποιοι προωθούν μασκαράδες από τα άκρα για αυτό άλλωστε και τα άκρα δεν ασχολούνται καν με την κατοχική κυβέρβνηση συριζα ανελ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος14.2.17

    Ούτε Μελιγαλάδες, ούτε πολυφυλετισμός, ούτε ΤΙΠΟΤΑ. Το μέλλον ανήκει στα Ελληνόπουλα..Ο χρόνος της ιστορίας τελειώνει για τους σιωνιστές. Ζήτημα χρονου είναι να γίνει το μεγάλο παγκόσμιο οικονομικό μπαμ!

    Άδικα ουρλιάζει ο στημένος Κασιδιάρης στις κάμερες των διαπλεκομένων. Κανείς μα κανείς δεν ασχολείται με την υπόθεση Φύσσα. Τους διεφθαρμένους κομμουνιστές, οι οποίοι κυβερνάνε ελέω τοκογλύφων και είναι πλέον ορατοί και προκλητικοί στο σύνολό τους. Ο κοινωνικός πάτος που σήμερα μας κυβερνά δεν έχει πολλά ψωμιά και το ξέρει. Θα μας βάλουν ξανά μπροστά τον τρελαμένο Ερντογάν; Θα μας πετάξουν κι άλλους λάθρο;

    Αρκετά κράτησε το παραμυθάκι...θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. έχεις καθόλου διαβάσει τα άρθρα μας για την Ουκρανία πριν βγάλεις πόρισμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος14.2.17

    ΜΑΥΡΕ ΚΡΙΝΕ με όλο τον σεβασμό οι Ουκρανοί εθνικιστές είναι φουλ με τους σιωνιστές! Κάνουν μπαμ από 1000 μέτρα! Κανείς στην Ευρώπη δεν τους παίρνει στα σοβαρά. Εκτός από την Μέρκελ που ήθελε την Κριμαία. Οι Τάταροι. Τα ίδια και αυτοί. Το αποτέλεσμα; ...ΔΝΤ και Μνημόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. να σου θυμίσω τις συλλήψεις ή τις δολοφονίες των συναγωνιστών από το καθεστώς Ποροσένκο;διάβασε τα άρθρα φίλτατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος14.2.17

    Ο σιωνιστής Ποροσένκο δεν γνώριζε τι έκανε; Τσαμπα κρέας ήταν είναι οι εθνικιστές της Ουκρανίας. Στην κυριολεξία η Γερμανία φέρθηκε στην Ουκρανία όπως στην Ελλάδα.Το αποτέλεσμα; ...ΔΝΤ και Μνημόνια.Η Γερμανία ξεκίνησε τη διαφθορά στην Ουκρανία, η Γερμανία ανέβασε δήθεν τους ναζί προκειμένου να γίνει το μακελειό. Τα πράγματα στην Ουκρανία πήγαιναν βάση σχεδίου αλλά στο τέλος έχασαν την Κριμαία. Την Κριμάια με τους αγωγούς. Άνθρωπος της Νέας Τάξης είναι ο Πούτιν,δεν διαφωνούμε, το ίδιο και ο Ποροσενκο με τους άλλους. Τι να έκανε δηλαδή ο Πούτιν; Να άφηνε την Κριμαία στην Μέρκελ ; Θα τον κρεμούσαν έξω από το Κρεμλίνο.

    Ούτε ένας εθνικιστής Ουκρανός δεν πήγε με τη θέλησή του να θυσιαστεί σε μια κατάσταση, δουλεμένη από τους σιωνιστές Γερμανούς. Εκεί πάτησε ο Ποροσένκο με διατάγματα....Ο Ποροσένκο που κάνει χαβαλέ με τον Τσίπρα. Ο Αμερικανός Πρέσβης της Ουκρανίας αν είμαι σωστός κάνει καριέρα στην Αθήνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος14.2.17

    τι να διαβάσω αγαπητέ ?
    μιλάνε τα ιστορικά γεγονότα,
    στη πλατεία μειντάν συγκεντρώθηκαν ένοπλοι πράκτορες κ χρήσιμοι ηλίθιοι με στόχο να δεθεί η ουκρανία στους ίδιους που έδεσαν την πατρίδα μας.

    βγες εσυ σε πλατεία με ενα νεροπίστολο να κάνεις μη ελεγχόμενη αντίσταση στους σιωνιστές να δεις πόσα χρόνια θα σε τιμωρήσουν....

    θες απο βλακεία ,θες απο χρηματισμό ,οι ουκρανοί εθνικιστές ανοίξαν τις κερκόπορτες στους αιώνιους..τον ίδιο ρόλο παίζουν στην πατρίδα μας οι "αλληλέγγυοι" βλακοαριστεροί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σε γενικές γραμμές θετική. Και επειδή γνωρίζουμε γιατί το ρωτάς θα σου απαντήσω ότι ναι πολλοί Αμερικανοί Εθνικιστές στήριξαν - δυστυχώς - τον Τράμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είσαι εντελώς επιδερμικός στα γεγονότα της Ουκρανίας. Οι συναγωνιστές δεν είχαν κανέναν λόγο να κάτσουν αμέριμνοι κπροστά στην εισβολή της καπιταλιστικής ρωσίας. Το μειντάν έγινε προς αντίδραση σε μια διεφθαρμένη φιλορωσική κυβέρνηση η οποία είχε διαλύσει μέχρι και την αμυντική βιομηχανία! Η αντίσταση της Αζόφ δεν σημαίνει ταύτιση με τον Ποροσένκο! Τουλάχιστον αυτοί προσπάθησαν να δώσουν μια απάντηση απέναντι σε 2 μέτωπα! Περισσότερα από 80 άρθρα και δεν έχει διαψευστεί ούτε μια παράγραφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συμφωνώ. Η δεξιά. Αυτή η πλευρά που περιγράφει και ο Φασιστής Ντεγκρέλ ως τον μεγαλύτερο εχθρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος15.2.17

    Ισως τον στηριξαν γιατι ηταν η λιγοτερο χειροτερη επιλογη.Σε σχεση με την χιλαρη εννοω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος15.2.17

    Οι Έλληνες Εθνικιστές δεν έχουν να επιλεξουν τίποτα γιατί έχουν καταλάβει το στημένο της υπόθεσης. Αυτοί που ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, προέρχονται συντριπτικά από ΚΚΕ και ΠΑΣΟΚ. Τους οδηγεί η απογοήτευση και το μίσος για τους πολιτικούς. Είναι αυτοί που ψηφίζουν και... Λεβέντη!

    ΔΕΝ σκέφτονται πολιτικά, ΔΕΝ κάνουν αναλύσεις, δεν θέτουν πρωτεραιότητες ούτε σκέφτονται νηφάλια, τι συμφέρει, ποιο είναι το τάιμινγκ και τέτοια.

    Οι Ουκρανοί Εθνικιστές πιάστηκαν στην φάκα του Ποροσένκο. Ο θυμός, η απόγνωση και η αγανάκτηση τους οδήγησε σε σφαγή. Δεν είχαν σχεδόν τίποτα να χωρίσουν με τους Ρώσους εθνικιστές του Πούτιν. Μετά από πολλές δεκαετίες, η Γερμανία της Μέρκελ τους ανακάτεψε ξανά.

    Θυμάσαι την Γιουγκοσλαβία; Τον ρόλο της Γερμανίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ηλίθιος δεν είναι αφελής ίσως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ποιοι εθνικιστές, γόνοι μελών του ΚΚ του καπιταλιστή Πούτιν. Να σου θυμίσω ότι στήριξαν τους Σέρβους και οι Ισραηλινοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος16.2.17

    ΜΑΥΡE ΚΡΙΝE είσαι έξυπνος άνθρωπος.

    Έρχεται μεγάλη καταστροφή στην χώρα.

    Πρέπει λοιπόν να αφήσουμε το ιδεολογικό παρελθόν του Γ ράιχ. Είναι νεκρό. Ο Χιτλερ είναι νεκρός. Θάφτηκε μέσα στα δικά του ψέματα.

    Όπως και ο μογγόλος Στάλιν.

    Ο εθνικισμός πρέπει να αλλάξει πλευρό γιατί οι μερες που έρχονται θα είναι πολύ δύσκολες. Έχεις την τόλμη να πεις την αλήθεια; Μέσα σε ένα λεπτό θα τελειώσουν ΟΛΑ. "Λέρωσαν" τους Έλληνες με τη "ναζιστική" Χρυσή Αυγή και οι έλληνες δεν αντιδρούν. Λεηλατούν τους έλληνες, και βάζουν μπροστά το άθλιο κρατικοδίαιτο ΚΚΕ του εμφυλίου. Ολοι όσοι υπέγραψαν το Μνημόνιο και ψάχνουν δικαιολογία, παριστάνουν τους δημοκρατες εξαιτίας της χρυσής αυγής.

    Η Ορθόδοξη Σερβία τελείωσε από τους Προτεστάντες Γερμανούς. Σήμερα σβήνει και η Ορθόδοξη Ελλάδα.

    Αυτή είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος16.2.17

    4:17 μ.μ.

    Η ορθοδοξη σερβια θα ξανααντειλει συντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος16.2.17

    Έχουμε εντελώς αντίθετη άποψη στο ουκρανικό θέμα, οπότε δεν έχει νόημα η αντιπαράθεση, άλλωστε έχουν αναλυθεί όλες οι σκέψεις.
    Στο θέμα με τον μιχαλολιάκο συμφωνώ πως ο κατήφορος που έχει πάρει για να σώσει το τομάρι του είναι χωρίς τέλος.
    Όμως απο παλιά ο "αρχηγός" ήταν φιλοτομαριστής και κάθαρμα.
    Έβαζε τους πιτσιρικάδες να κάνουν βίαιες ανοησίες και όταν επέμβαινε ο νόμος του κράτους, ο "αρχηγός" ούτε γνώριζε τους πιτσιρικάδες,ούτε ήξερε τίποτα,ούτε συμπαρίστατο σε κανέναν.
    Πόσοι και πόσοι νεαροί που τους έκανε κατήχηση διώχθηκαν νομικά ,ενώ ο ίδιος παρέμενε στο απυρόβλητο.
    Φυσικά όλη η δράση του μαγαζιού του ήταν μακριά απο τους πραγματικούς εχθρούς της πατρίδας μας, ίσως και γι'αυτό τον άφηναν ελεύθερο να ντοπάρει τους πιτσιρικάδες που ένιωθαν τον πατριωτισμό.
    Τους κατηύθηνε λάθος και ίσως να τους "έδινε" και στα κρατικά όργανα,σίγουρα όμως στην στραβή ,δεν τους γνώριζε....
    Ας κάνει λοιπόν τα γλυψίματα στον τραμπ και ας κάνει και στον νετανάχιου, απο αυτόν όλα είναι πιθανά και αναμενόμενα ,ειδικά τώρα που είναι χεσμένος για τις ευθύνες που του αναλογούν και για πρώτη φορά καλείται να πληρώσει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος18.2.17

    Μαυρε κρινε να σε ρωτησω κατι ασχετο.Τι πιστευεις για το περιστατικο κανελη κασιδιαρη στο πλατο του ant 1?

    Θελω και την αποψη του αρη αριων επ αυτου.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος24.2.17

    απαντησε μου σε παρακαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος25.2.17

    απαντα λιγο ρε μαυρε κρινε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος26.2.17

    Δεν είμαι αυτός που υπέβαλλε το ερώτημα περί σταθερών πολιτικών θέσεων του Μιχαλολιάκου όμως διαβάζοντας την απάντησή σας δεν μπορώ να καταλάβω πως από αυτές τις δυο δηλώσεις του Μιχαλολιάκου αποδεικνύεται ότι δεν έχει σταθερές πολιτικές απόψεις.Στην πρώτη δήλωση ο Μιχαλολιάκος τάσσεται υπέρ της επιστροφής στην δραχμή και στην δεύτερη δήλωση αναφέρει μια προϋπόθεση ώστε να επιστρέψουμε στην δραχμή.Άλλωστε θυμάμαι ότι ο Μιχαλολιάκος και οι βουλευτές του από το 2012 που μπήκαν στην βουλή έλεγαν ότι χωρίς εθνική παραγωγή είτε έχουμε ευρώ είτε έχουμε δραχμή είναι ένα και το αυτό και για να είμαστε ειλικρινείς υπάρχει μια αλήθεια σε αυτό.Τέλος πάντων,εάν θα θέλατε να διευκρινίσετε πως τεκμαίρεται η αλλαγή πολιτικών θέσεων από αυτές τις δυο δηλώσεις θα το εκτιμούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος3.3.17

    Δεν είμαι οικονομολόγος, αλλά έχω την εντύπωση ότι ο δηλωσίας Μιχαλολιάκος έβαλε αυτη την προυπόθεση, γιατί σαν κωλοτούμπας πολιτικάντης το παίζει και στα δύο ταμπλό, ανάλογα με τις εντολές που παίρνει κάθε φορά ή ανάλογα με το αν οι δημοσκοπήσεις δείχνουν υπέρ ή κατά του Ευρώ.
    Ωστόσο, Μαύρε Κρίνε θα ήθελα να παρακαλέσεις τον Άρη Αρίωνα, να κάνει πάνω σε αυτό ένα σχόλιο.
    Σ. Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος4.3.17

    Ακόμα και ένας πρωτοετής σπουδαστής οποιασδήποτε οικονομικής σχολής, γνωρίζει και αντιλαμβάνεται πολύ καλά, ότι σε μία κατεστραμένη οικονομία - ειδικά σαν της Ελλάδος - είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να υπάρξει εθνική παραγωγή εάν ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ δεν προηγηθεί η πλήρης μετάβαση σε ανεξάρτητο εθνικό νόμισμα. ΟΥΔΕΠΟΤΕ στην ιστορία υπήρξε κάποια υπό κατάρρευση κρατική οικονομία που να απέκτησε εθνική παραγωγή εκτός εθνικού νομίσματος.
    Συνεπώς, όποιος θέτει ως προυπόθεση για την επιστροφή της δραχμής την δημιουργία εθνικής παραγωγής, ουσιαστικά λέγει ξεκάθαρα ΟΧΙ στο εθνικό νόμισμα.
    Υ.Γ. Για να αποκτήσει η χώρα μας εθνική παραγωγή, θα πρέπει να επιστρέψει σε εθνικό ανεξάρτητο νόμισμα το οποίο να εκδίδεται από το ελληνικό δημόσιο, να εξέλθει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, να αποκτήσει ΚΡΑΤΙΚΗ μη τοκογλυφική Κεντρική Τράπεζα, να καταργηθεί η τοκογλυφία ιδιωτικών ή/και κρατικών τραπεζών και φυσικά, να υπάρξει πραγματική πολιτική βούληση για να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα.
    ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος4.3.17

    Συναγωνιστή Άρη, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
    Είναι φανερό ότι ο ακροδεξιός δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, είναι ένας κλασικός κωλοτούμπας πολιτικάντης.
    Σ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος5.3.17

    Πρόστυχος ακροδεξιός κοινοβουλευτικός πολιτικαντισμός από τον κωλοτούμπα δηλωσία αστό Νίκο Μιχαλολιάκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος5.3.17

    Δυστυχώς, ο σύντροφος Άρης Αρίων έχει απόλυτο δίκιο.
    Μ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος10.3.17

    μαυρε κρινε γιατι δεν απαντας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος16.3.17

    Επιπροσθέτως θα πρέπει να σκεφτούμε ότι από το 1973,όπου και ξεκλείδωσε η ισοτιμία δραχμής-δολαρίου(30 δραχμές το 1 δολάριο) που είχε επιβάλλει ο Σπύρος Μαρκεζίνης το 1953 και ξεκλείδωσε ο ίδιος,μέχρι την επιβολή του ευρώ,η δραχμή δέχθηκε αλλεπάλληλες υποτιμήσεις,η ελληνική .οικονομία όμως κατρακυλούσε ασυγκράτητη.Συγκεκριμένα από 28 δραχμές το 1 δολάριο,που ήταν η ισοτιμία το 1973,ελάχιστο καιρό μετά το ξεκλείδωμα της ισοτιμίας,η ισοτιμία δραχμής-δολαρίου το 2001 είχε ξεπεράσει τις 330 δραχμές το 1 δολάριο.Ένα θέμα το οποίο έπαιξε τον ρόλο του στην πτώση της ελληνικής οικονομίας,ειδικότερα μετά την επιβολή του ευρώ και το οποίο αν και το ανέφερα επιγραμματικά παραπάνω θα επανέλθω,ήταν οι μαυραγορίτικες μέθοδοι των εμπόρων,μικρών και μεγάλων.Εξηγούμε,όταν την μια μέρα ένα μάτσο μαϊντανός,ένα μπουκαλάκι νερό,μια εφημερίδα κ.λ.π. κόστιζαν 50 δραχμές και την αμέσως επόμενη ημέρα κόστιζαν 50 λεπτά του ευρώ ήτοι 170 δραχμές,η επίπτωση στην αγοραστική δύναμη των πολιτών ήταν τεράστια,για αυτήν όμως την τεράστια επίπτωση δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση το ευρώ,ευθύνονται οι μαυραγορίτικες μέθοδοι συγκεκριμένων πολιτών.Την κυριότερη όμως ευθύνη την φέρει η ανυπαρξία(μεθοδευμένη κατά την γνώμη μου) του κράτους.
    Κλείνοντας λοιπόν θα σας πω δύο ακόμη πράγματα.Αφενός στο μόνο που θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα σας είναι ότι χρειάζεται πολιτική βούληση.Η πολιτική βούληση είναι αυτή που θα ανακόψει την ασυδοσία των τραπεζών αλλά και των πολιτών.Η πολιτική βούληση είναι αυτή που θα επιβάλλει όλα όσα χρειάζονται ώστε να αναπτυχθεί η ελληνική οικονομία,με σκοπό την επιστροφή κάποια μέρα σε ένα εθνικό νόμισμα.Το δεύτερο πράγμα,εάν γνωρίζετε κάποιον πρωτοετή φοιτητή στα οικονομικά που να πιστεύει αυτά που λέτε,σας παρακαλώ πείτε του να αλλάξει γνώμη διότι ή δεν θα πάρει ποτέ πτυχίο ή εάν πάρει πτυχίο με το "δημοκρατικό πέντε",τότε όπου και αν πιάσει δουλειά θα τα κάνει μαντάρα.
    Υ.Γ. Το να λέτε "ΟΥΔΕΠΟΤΕ στην ιστορία υπήρξε κάποια υπό κατάρρευση κρατική οικονομία που να απέκτησε εθνική παραγωγή εκτός εθνικού νομίσματος." είναι τελείως άτοπο και δείχνει ότι δεν έχετε την παραμικρή γνώση και αυτό διότι η περίπτωση της ευρωζώνης,δηλαδή να συνδεθούν με κοινό νόμισμα τελείως διαφορετικές οικονομίες,χωρίς κανένα κοινό σημείο είτε σε μέγεθος,είτε σε δυναμική,είτε σε ανταγωνιστικότητα κ.α.,είναι μοναδική και ουδέποτε έχει ξαναγίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος17.3.17

    Στέλνω ξανά το πρώτο κομμάτι της απάντησης μου στο σχόλιο του κ.Άρη Αρίωνος περί επαναφοράς στην δραχμή,χωρίς να έχουμε δομηθεί μια σταθερή και παραγωγική οικονομία,με την οποία γνώμη και διαφωνώ,ελπίζοντας ότι δεν θα χαθεί αυτήν την φορά.
    Κύριε Άρη μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι ενώ είστε παντελώς άσχετος με τα οικονομικά θέλετε να λέτε ή ενδεχομένως και να επιβάλλετε την γνώμη σας.Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι υπερασπιστής ούτε του κ.Μιχαλολιάκου,ούτε του ευρώ,ούτε της Ε.Ε.Συνεχίζοντας,για τα χάλια της ελληνικής οικονομίας δεν ευθύνεται το ευρώ ή τουλάχιστον όχι τόσο όσο επιμένουν κάποιοι.Για όσους έχουν ασχοληθεί με το θέμα και επειδή εσείς δεν έχετε ασχοληθεί θα πρέπει να ασχοληθείτε εάν θέλετε να έχετε και γνώμη,η κατρακύλα της ελληνικής οικονομίας δεν ξεκίνησε από το 2001 που μπήκαμε στην ζώνη του ευρώ.Η κατρακύλα της ελληνικής οικονομίας ξεκίνησε με την μεταπολίτευση Τα κυριότερα αίτια είναι:Η "σοσιαλμανία" του "εθνάρχη" Καραμάν-αλή,ο νόμος 1083 του 1980,του τότε υπουργού οικονομικών,εβραίου,Μιλτιάδη Έβερτ.Η "αλλαγή" του γιου της εβραίας Μινέικο,Ανδρέα Παπανδρέου,με την συνέχιση της "σοσιαλμανίας",της διόγκωσης του δημοσίου τομέα,των αλλεπάλληλων απεργιών και του υπέρμετρου δανεισμού.Η συνέχιση του υπέρμετρου δανεισμού από όλους όσους ακολούθησαν,η συνεχώς αυξανόμενη φορολογία σε συνδυασμό με το συνεχώς μεταβαλλόμενο φορολογικό σύστημα.Οι μαυραγορίτικες μέθοδοι τόσο των απλών εμπόρων,όσο και των μεγαλεμπόρων,με τους τελευταίους να επιδίδονται στην δημιουργία καρτέλ.Βεβαίως εκτός δεν θα μπορούσε να μείνει η ασυδοσία των τραπεζών και η καταλήστευση των δημοσίων πόρων από τους πολιτικάντηδες.Όλα τα παραπάνω έλαβαν χώρα επί δραχμής και απλά συνεχίστηκαν και επί ευρώ.Άρα το πρόβλημα δεν είναι το νόμισμα.Τώρα για το εάν υπάρχει λύση εντός ευρώ,θα σας απαντούσα ότι όχι μόνο υπάρχει αλλά είναι και επιβεβλημένη.Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να δούμε το νόμισμα ως ένα εργαλείο και μόνο.Ως εργαλείο λοιπόν θα πρέπει να διαλέξουμε αυτό το εργαλείο που έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα.Βεβαίως στην περίπτωση που θα είχαμε μια οικονομία σε μια σχετικά έστω καλή κατάσταση η επιστροφή στην δραχμή θα ήταν το ιδανικό.Με δεδομένη όμως την εξαιρετικά κάκιστη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας,το ευρώ έχει ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα το οποίο δεν έχει η δραχμή και το οποίο αρκεί για να υπερισχύσει,αυτήν την στιγμή,έναντι όλων των πλεονεκτημάτων που έχει έτσι κι αλλιώς η δραχμή.Το πλεονέκτημα αυτό λέγεται ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ.Η κλειδωμένη ισοτιμία που έτσι κι αλλιώς προσφέρει το ευρώ,σε συνδυασμό με ένα δίκαιο,ΣΤΑΘΕΡΟ και με χαμηλούς συντελεστές,φορολογικό σύστημα θα εξασφάλιζε ένα ασφαλές οικονομικό περιβάλλον όπου θα επέτρεπε να αναπτυχθεί η ελληνική οικονομία.Αντιθέτως μια επιστροφή στην δραχμή χωρίς να έχει αναπτυχθεί η ελληνική οικονομία θα ήταν όχι μόνο απαγορευτική για επενδύσεις(και δεν μιλάω για "επενδυτές" τύπου σόρος και λοιπούς άρπαγες σιωνιστές),αλλά και καταστροφική για την ελληνική οικονομία,αφού θα ήταν μονόδρομος οι συνεχείς υποτιμήσεις της δραχμής.Για όσους πιστεύουν ότι η υποτίμηση του νομίσματος είναι κάτι καλό,θα πρέπει να σκεφτούν ότι η υποτίμηση του εθνικού νομίσματος ,ειδικά σε μια οικονομία μικρού μεγέθους όπως η ελληνική,έχει επιπτώσεις στον πληθωρισμό.Ο πληθωρισμός με την σειρά του έχει επίπτωση στο κόστος ζωής και η επίπτωση στο κόστος ζωής οδηγεί στην αναπροσαρμογή των μισθών.Για να γίνει όμως αυτή η αναπροσαρμογή των μισθών θα πρέπει το κράτος να έχει επιπλέον έσοδα,τα οποία όμως σε περίοδο ύφεσης δεν υπάρχουν.Άρα ή το κράτος θα οδηγηθεί στην λύση του δανεισμού ή θα αφήσει από την μια το κόστος ζωής να αυξάνεται και από την άλλη την αγοραστική δύναμη των πολιτών να μειώνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μείνετε στο θέμα του άρθρου.

Αποφύγετε προσωπικές επιθέσεις, ύβρεις και προκλητικές εκφράσεις.

Mην αποστέλλετε μηνύματα που έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία έριδων.

Σεβαστείτε όλους τους σχολιαστές ακόμη κι αν διαφωνείτε.

Αποφύγετε την καταχώρηση του ίδιου σχολίου σε πολλαπλά κομμάτια, την αντιγραφή περιεχομένου από άλλους ιστότοπους, καθώς και τους συνδέσμους σε αμφίβολους διαδικτυακούς τόπους.

Μην επαναλαμβάνετε σχόλια, τα οποία έχουν διαγραφεί.

Αποφύγετε τα κεφαλαία: παρότι δείχνουν πιο ευανάγνωστα, δημιουργούν ένταση και την αίσθηση ότι ο γράφων φωνάζει.

Χρησιμοποιήστε ελληνικά αποφύγετε τα greeklish.

Ενισχύστε τη συζήτηση!