Μόλις κυκλοφόρησε τὸ νέο βιβλίο τοῦ Δημήτρη Κιτσίκη: Ζαν - Ζακ Ρουσώ και επιστημονικός Φασισμός (ἐκδόσεις Ἔξοδος).

 

Μπορεῖτε νὰ στείλετε e-mail στὴ διεύθυνση exodosvivlia@gmail.com καὶ νὰ σᾶς ἀποσταλεῖ μὲ ἀντικαταβολή:

 Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ ὁπισθόφυλλο τοῦ βιβλίου: 

«Ἡ τάσις μερικῶν ἱστορικῶν νὰ χρησιμοποιοῦν ὅρους καθημερινῆς χρήσεως χωρὶς νὰ τοὺς ὁρίζουν ἐπακριβῶς, ὅπως δικτατορία, λαϊκισμὸς ἤ φιλελευθερισμός, ὡς καὶ τὸν ἀποκλειστικὸ ἱστορισμὸ τῶν ἀναλύσεών των ποὺ τοὺς ὁδηγεῖ νὰ ὑποτιμοῦν τὶς ἔννοιες καὶ τὶς συνθετικὲς προσεγγίσεις εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα τὴν σύνταξι πλήθους ἱστοριῶν τοῦ φασισμοῦ ποὺ εἶναι ἁπλῶς ἀναλύσεις τῆς Ἱστορίας τῆς Ἰταλίας ἤ ἄλλης εὐρωπαϊκῆς χώρας τοῦ Μεσοπολέμου. Ἀπὸ πολλὰ χρόνια διδάσκω στοὺς τεταρτοετεῖς φοιτητὲς τοῦ τμήματος Ἱστορίας τοῦ Πανεπιστημίου τῆς Ὀττάβας τὴν φασιστικὴ ἰδεολογία ποὺ ἐμετανάστευσε καὶ στὸν Τρίτο Κόσμο. Γιὰ νὰ μὴν ῥιψοκινδυνεύσω τὴν θέσι μου δὲν εἶχα χρησιμοποιήσει τὴν ἐπίμαχη λέξι στὸν τίτλο τοῦ μαθήματος ποὺ ἐδιαβάζετο ὡς ἑξῆς «Ἰδεολογικὲς ἀναμετρήσεις στὸν Τρίτο Κόσμο: ἐθνικισμὸς καὶ σοσιαλισμός». Γιὰ μεθοδολογικοὺς λόγους εἶχα καταρτήσει καὶ ἕνα μοντέλο δεκατριῶν σημείων γιὰ τὸν καθορισμὸ τοῦ φασιστικῆς ἰδεολογίας στὴν Δύσι ὅπως καὶ στὸν Τρίτο Κόσμο».

58 σχόλια:

  1. δεν το κρίνουμε διότι είναι μια άποψη που εκφράζει την χιτλερική τάση. η τάση αυτή είναι δεδομένη χρόνια τώρα και είναι γνωστό ότι η διαμάχη για το κίνημα το γερμανικό οδηγεί όχι σε συμπεράσματα αλλά σε μια διαμάχη. αν τώρα πρέπει να πάρουμε θέση υπό την πίεση κάποιων ... θυμίζουμε 2 ονόματα ανθρώπων που ο Χίτλερ ουσιαστικά αγνόησε. Feder και Sombart. Σχετική αναφορά και στο podcast#6. πιο σημαντικό είναι το πλάνο για την οικονομία του σήμερα παρά του '33. εκεί υπάρχει πρόταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι άποψη πολλών η σύνδεση αυτή όχι μόνο του Κιτσίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14.4.21

    Ο χιτλερικός εθνικοσοσιαλισμός ήταν πολύ σοσιαλιστικότερος του καπιταλιστικού φασισμού που στην ουσία ήταν συγκυβέρνηση παλατιού-εκκλησίας-καπιταλιστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παρά το γεγονός ότι αντιγράφεις τίτλο εκπομπής του Σπύρου Παπαδόπουλου και τα κεφαλαία σημαίνουν ένταση καθώς και τα ορθογραφικά αναρωτιέμαι αν είδες κάπου να λέμε ότι μπορούμε να φτάσουμε παλαίμαχους που είχαν τραυματιστεί πολλάκις από σφαιρες και θραύσματα ή χημικά αέρια. ο εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι απλά έδαφος και τάξη. δεν είναι απλά χωματοφαγία και καταστολή. είναι κάτι πιο ανώτερο και ουσιαστικό. και σίγουρα δεν θα πρέπει να είναι απλά στο επίπεδο της εξουσίας η οποία φέρνει την φθορά και την αναπόφευκτη πτώση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14.4.21

    Ο Στράσερ ήθελε να κατακτήσει την παγκόσμια τάξη και ο Έβολα (που μίλησε για την αρχετυπική ιδέα μιας ιδεαλιστικής παγκόσμιας τάξης με πλατωνικούς όρους) είναι απορριπτέος; Τι άλλο θα ξεβράσουν οι στοές της δεξιάς και οι κυπατζήδες του κεφαλαίου γαμώ την τρέλα μου;

    Μεγάλε μάθε ορθογραφία πρώτα και μετά καρφί για τον ψυχολόγο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος14.4.21

    Αυτό το μπλογκ (το οποίο είναι και καινούργιο από από ότι φαίνεται) είναι πραγματικά τραγικό. Ερευνώντας το λίγο έπεσα πάνω σε άρθρο το οποίο ξεπλένει το ακροδεξιό, ευρωλιγούρικο, αντιφασιστικό ΕΛΑΜ. Την αστική ακροδεξιά της Κύπρου! Μετά δικαίως φωνάζουν οι Χρυσαυγιτες. Ορισμένοι τύποι φοράνε το προσωπείο του εθνικοσοσιαλιστή για να χύσουν το ακροδεξιό τους δηλητήριο. Μεγάλη προσοχή
    https://laikosparatiritis.blogspot.com/2021/03/blog-post_16.html?m=0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το ελαμ υπήρξε το δίδυμο αδερφάκι της νέας χρυσής αυγής και πρόσφατα διαχώρισε την θέση του. μην εμπλακούμε στα εσωτερικά της Κύπρου μας φτάνουν οι κόντρες για τον ελλαδικό χώρο. για το ιστολόγιο δεν γνωρίζουμε κάτι παρά μόνο το γεγονός ότι ανήκει στην "ορθόδοξη" τάση. διάλογο με όλους ακόμη και αν διαφωνούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στην αντικαθεστωτική επικαιρότητα στην οποία και αναφέρεσαι για να μιλήσουμε ανοιχτά υπάρχουν απόψεις θετικές και απόψεις αρνητικές. ο φασισμός δεν είχε στην πρώτη γραμμή τον φυλετισμό αλλά υιοθέτησε μια παρόμοια πολιτική αργότερα. φυσικά οι μάχιμοι φασίστες ούτε μεικτούς γάμους επιδίωκαν ούτε αγνοούσαν την σημασία της καταγωγής. η πολεμική μηχανή της ιταλίας πολέμησε μέτρια στην Ισπανία, αρκετά καλά στις μάχες οπισθοφυλακής της τυνησίας, καλά στην ρωσία παρά την έλλειψη οπλισμού, άσχημα στην βόρεια ήπειρο αν και υπήρχαν και εκεί λυσσώδεις μάχες, ηρωικά με την folgore ενάντια στους άγγλους και εξαιρετικά σύμφωνα με τις συνθήκες με την x mas. ακόμη και στο λυκόφως των μαχών υπήρχαν μεγάλες μάχες στην γοτθική γραμμή και χιλιάδες αντιμετώπισαν τους παρτιζάνους μέχρι το τέλος. ψυχασθένεια ο στρασσερισμός; τότε όταν κάποιοι άλλαζαν 4 φορές την ημέρα στολές φανταχτερές όταν δεν έκαναν μορφίνη ή πίστευαν ότι ήταν απόγονοι γερμανών πολέμαρχων ενώ ήταν απλά ορνιθοτρόφοι αυτοί τι ήταν; οι αδερφοί στράσσερ ήταν παρασημοφορημένοι στον πόλεμο οι οργανωτές του κόμματος σε δυτική γερμανία και τον κομμουνιστικό βορρά και ομιλητές με δυναμική. άλλοι είχαν ψυχολογικά προβλήματα. αυτονομία σημαίνει σύνθεση ευελιξία και όχι προσωπολατρεία και κομματισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος14.4.21

    Άρα δεν διαφωνείς. Εκτός αν ταυτίζεις την εσωτερική με την εξωτερική πολιτική και τις διακρατικές συμμαχίες κάτι που θα ήταν νομίζω αφελές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος14.4.21

    Για κομματισμό δεν ξέρω, αλλά η προσωπολατρεία προς Αδόλφο πράγματι καλώς ή κακώς κυριαρχεί κατά μεγάλο βαθμό στον λεγόμενο ""αυτόνομο"" χώρο.

    Και τον χαρακτηρισμό "ψυχασθένεια" για τον στρασερισμό δεν τον εδωσε κομματικός αλλά αυτόνομος. Στην ιστοσελίδα resist to exist αναφέρομαι . Εφόσον δεν ειναι και κακό να μιλάμε συγκεκριμένα.

    Επίσης ενάντια στον στρασερισμό είναι και γνωστη "εθνικοσοσιαλιστική" ομάδα η οποια μέσω του μπλογκ της στήριζε το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα!

    Πλην του ΜΚ και του Σπάρτακου από το "εθνικιστικό αντικαπιταλιστικό μέτωπο" δεν υπαρχουν αλλες αξιόλογες σελίδες στρασερικων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος14.4.21

    Ποια "σύνθεση" και ευελιξία βλέπεις όταν δυστυχώς ολος σχεδόν ο αυτονομος χώρος ακόμα πιστεύει στα ακροδεξιά μυθεύματα περι αβαταρ αλανθαστου Χίτλερ και βρίζει χυδαία τη στρασερικη οπτική;

    Εγώ δυστυχώς βλέπω οτι οι αντικαπιταλιστές εθνικοσοσιαλιστές έχουμε ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουμε για να δώσουμε μια πιο σοσιαλιστική κατευθυνση στο αυτόνομο εθνικιστικο κίνημα σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος14.4.21

    Καλά ναι δεν ειναι και πολύ τιμητικό αυτο το "συνθετο" που λες.Ουτε ειναι πολυ "αξιοζηλευτο" το γεγονος οτι ταυτοχρονα συνυπήρχαν εβραιοι, αναρχικοί και τραπεζιτες στο ιδιο το φασιστικό ιταλικό κόμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος14.4.21

    Το συγκεκριμένο ιστολόγιο που χαρακτήρισε τον στρασσερισμό ψυχασθένεια ανακοίνωσε ότι στις επόμενες μέρες πρόκειται να δημοσιεύει μια σειρά παλαιών ιδεολογικών κειμένων τα οποία εξαφάνισαν αυτοί που τα έγραψαν αφού μετεξελίχθηκαν σε ορθοπολιτικούς ακροδεξιούς. Κάποιος συναγωνιστής λέει τα διέσωσε. Τα κείμενα αφορούν τον Εθνικοσοσιαλισμό πάντα. Λέτε να δούμε τίποτα χαμένα διαμαντακια από το Europa Erwache και να γελάνε και τα χαλίκια με έναν πολύ γνωστό εκδότη με όνομα όμοιο λαϊκού τραγουδιστή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος14.4.21

    Η Κύπρος, δηλαδή δεν είναι Ελλαδικός χώρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος14.4.21

    Στην Αντικαθεστωτική Επικαιρότητα κατηγόρησαν τον Μουσολίνι επειδή σήκωσε την σπάθα του Ισλάμ. Βέβαια δεν αναφέρουν ότι ο Χίμλερ είχε κάνει ολόκληρη υπόκλιση στον Μεγάλο Μουφτή της Ιερουσαλήμ, ούτε ότι στα SS υπήρχε ολόκληρη μεραρχία με σύμβολο....το σπαθί που είχε σηκώσει ο Μουσολίνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος15.4.21

    Αναπαράγεις αηδίες των νεομαρξιστων αντιναζί που υποστηρίζουν ότι ο Χίτλερ ήταν ναρκομανής,τον ψέγετε για διάφορες δηλώσεις του.Και ο Χίτλερ ήταν παρασημοφορημένος στον πόλεμο,και δέχθηκε και χημικά στη μάπα του, προκαλώντας του προσωρινή τύφλωση.Πάντως το σίγουρο είναι ότι ο Χίτλερ δεν είχε σχέσεις με τον βαθύ Ιουδαϊσμό, όπως τα αδέρφια σου.
    Γενικά είμαι κατά της σημερινής ανόητης φιλονικίας μεταξύ Χιτλερισμού-Στρασσερισμού και προσωπικά, κατακρίνω πολλούς χιτλερικούς που όλη την ώρα ονειδίζουν τους Στρασσερ, κοιτώντας τα πράγματα από την οπτική τους μόνο,αλλά πρέπει να ξέρουμε και τι λέμε ορισμένες φορές,ε;
    Εν ολίγοις,δικαίωμα σου να είσαι στρασσερικός και μαγκιά σου, αλλά,για να ελαφρύνω και λίγο την ατμόσφαιρα και να δώσω ένα αθλητικό παράδειγμα,το να συγκρίνεις τον Χίτλερ με τους Στράσσερ,είναι σαν να συγκρίνεις την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ,με οποιαδήποτε μεγάλη ελληνική ομάδα,που απλά υποστηρίζεις με πάθος.Φιλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το σχόλιο δεν ήταν για τον Χίτλερ. Αν θέλαμε να δημιουργήσουμε ένταση θα ανεβάζαμε κάτι άλλο το οποίο δεν θα σας άρεσε καθόλου και τότε θα βλέπαμε αντιδράσεις. Τα αδέρφια μας έχουν σχέσεις με εβραίους; Είμαστε μέλη του ΚΙΣ; Φοράμε κιπά; Μάλλον δεν γνωρίζεις τι σημαίνει βιβλιοπαρουσίαση και τι σημαίνει ταύτιση. Φιλικά και από εμάς. υ.γ. όποτε θέλετε σε webtv κουβέντα για το θέμα ή σε podcast.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος15.4.21

    Πίστεψέ με,ο καθένας δύναται να παραθέσει για την "απέναντι" πλευρά, γεγονότα και στοιχεία που δεν θα αρέσουν σε κανέναν.Και ο κάθε Χιτλερικός για τους Στράσσερ,και ο κάθε Στρασσερικός για τον Χίτλερ και τον περίγυρο του.Θεωρείς ότι θα μας βγάλει κάπου αυτή η συζήτηση;Θαρρώ πως όχι.Δεν νομίζεις και εσύ ότι έχουμε πιο σοβαρά προβλήματα;Ο Χίτλερ και οι Στράσσερ,έζησαν πριν 80 χρόνια,έκαναν τις επιλογές τους,είτε σωστές είτε λανθασμένες.Εμείς τί κάνουμε τη σήμερον ημέρα,είναι το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αν αναφέρεσαι στην σ.ο. έχεις απόλυτο δίκιο. απλά να υπενθυμίσουμε ότι για άλλο λόγο ανέβηκε το ποστ και αλλού πήγε. τα σχόλια που δεν είναι υβριστικά ή συκοφαντικά δεν κόβονται. ιστορική κουβέντα κάνουμε και καλώς την κάνουμε. όσο και αν κάποιοι ενοχλούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μην ρίχνεις λάδι στην φωτιά δεν χρειάζεται. ας ασπαστεί ο καθένας ότι θέλει. δημοκράτες δεν είμαστε αλλά μεταξύ μας πρέπει να υπάρχει διάλογος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 7:30 μ.μ. βάλε το λινκ που αναφέρει τα ψυχολογικά προβλήματα. μάλλον εννοείς το ίδιο ιστολόγιο που έγραψε πρόσφατα ότι ο αριστερός εθνικοσοσιαλισμός και ο εθνικοαναρχισμός δεν έχουν σχέση με την ιδέα. αμέσως αμέσως καμιά 40αρια διανοητές με κόκκινη κάρτα επειδή σε κάποιους δεν αρέσουν. ενδιαφέρον αν μη τι άλλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. φυσικά και είναι αλλά σε επίπεδο κομματικών διεργασιών γνωρίζεις κάποιος τι συμβαίνει εκεί; ελάχιστοι. και αυτοί είναι οι κύπριοι συναγωνιστές και φοιτητές που ζουν στην ελλάδα. για παράδειγμα πόσοι ξέρουν την νέα οργάνωση ΙΔΕΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος15.4.21

    Είναι ωραίο να γίνεται ιστορική αναδρομή στα τότε γεγονότα,αλλά παρατηρείς και εσύ μάλλον,πώς οξύνονται τα πνεύματα,και από τους χιτλερικούς και από τους στρασσερικούς.Και δεν είναι μόνο οι χιτλερικοί που δυσκολεύονται να δουν κάποιες φορές την αλήθεια κατάματα,είναι και οι στρασσερικοί,και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα,από σχόλια στρασσερικών εδώ μέσα,όπως του BLACK FRONT ας πούμε,που έγραψε μια γνωστή ασυναρτησία που αναπαράγεται συχνά από ύποπτους κύκλους.
    Εν κατακλείδι,όσο κάποιος αυτοπροσδιορίζεται ως ακραιφνής "Χιτλερικός" ή ακραιφνής "Στρασσερικός",δεν είναι έτοιμος να δεχθεί καμιά αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος15.4.21

    Δεν λένε τον Χίτλερ ναρκομανή. Τον προδότη του εθνικοσοσιαλισμού που φυλακίστηκε από τον ίδιο τον Αδόλφο, Χέρμαν Γκαίρινγκ εννοούν που "χτυπούσε" μορφίνη και αυτό είναι αναμφισβήτητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. η μεγαλύτερη εκδίκηση δεν είναι το γεγονός ότι ο πρώιμος φασισμός στρατολόγησε αναρχικούς, μοναρχικούς, σοσιαλιστές, κομμουνιστές και φουτουριστές; οι εβραίοι σύντομα εκδιώχθηκαν οι αναρχικοί κάποιοι έφυγαν και πήγαν στους παρτιζάνους γιατί απογοητεύτηκαν και άλλοι στήριξαν μέχρι το τέλος, και οι τραπεζίτες αφού είχαν κάνει την ζημιά βρήκαν ασφάλεια στους συμμάχους μαζί με τους βιομήχανους. προτείνουμε το βιβλίο του Τσοπάνη για τον Φασισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ο Χιτλερισμός ανέχτηκε παπάδες, βιομήχανους, μοναρχικούς αντιφασίστες, και έστελνε την Γκεστάπο να καταδιώκει τα αριστερά SA και άλλους. Ο Γκαίρινγκ πολέμησε στον Α'ΠΠ αλλά είχε τεράστιες ευθύνες για τον δεύτερο πόλεμο και την καταστροφή του γερμανικού στρατού. Το σωκρατικό του τέλος δίνει μια άλλη διάσταση στο όρο προδότης αφού υπήρξε ένα ακόμη παράγωγο της αρχής του κόμματος που δεν έβλεπε την συντριβή μέσα στην δίνη του πολέμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος15.4.21

    Για την συγκεκριμένη ιστοσελίδα πέραν των άλλων ψυχασθένεια είναι και ο ινδοευρωπαϊσμός. Μάλλον πιστεύουν τις καραψεκασμένες θεωρίες για Αυτόχθονες Αιγαίους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος15.4.21

    Δεν βρίσκω κάποιον λόγο στο να διαιωνίζεται η διαμάχη μεταξύ στρασσερικών και χιτλερικών τον 21ο αιώνα. Δεν ζούμε στην Γερμανία του 1933. Όλη αυτή η κόντρα είναι μια ατέρμονη ηλιθιότητα. Την στιγμή που ο εθνικοσοσιαλισμός βάλλεται από την άκρα αριστερά μέχρι την άκρα δεξιά αντί να είμαστε ενωμένοι φροντίζουμε να διχαζόμαστε ανοησίες. Βάλτε μυαλό και δείτε πως μπορούν να λυθούν τα σημερινά προβλήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος15.4.21

    Μιας και αναφέρθηκε το "εθνικιστικό αντικαπιταλιστικό μέτωπο" ποια είναι η γνώμη σας για αυτό το άρθρο; Εντελώς επιδερμική ανάλυση υλισμού-ιδεαλισμού με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρανοήσεις
    https://nazionaleanticapitalista.wordpress.com/2015/04/03/%CE%BF-%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%85%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B9%CF%83%CF%84/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος15.4.21

    Το resist to exist έχει ανεβάσει και άρθρο εναντίον του Μπενουά
    https://resist-to-exist.gr/2020/04/23/alain-de-benoist-kai-nea-deksia/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος15.4.21

    Πού να δεις τι ανέχτηκε ο Στρασσερ... Σχέσεις με Ιουδαίους και επιχορηγήσεις από βιομηχάνους.Είπαμε,ό,τι μας συμφέρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. BLACK FRONT15.4.21

    Φυσικά μπορεί να ασπαστεί ο καθένας ότι θέλει, αλλά δεν θα μένουν αναπάντητες οι αστειότητες κατά του Επαναστατικού Εθνικοσοσιαλισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος15.4.21

    Δεν είναι όλοι οι Εβραίοι Σιωνιστές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος15.4.21

    https://resist-to-exist.gr/2021/04/10/ideologikh-kibwtos/

    Και συγκεκριμένα:
    Επισημαίνω πως θα δημοσιευθούν μόνο όσα άρθρα ταιριάζουν με την Ιδεολογία, τις Αρχές και τις Αξίες, του Ελληνικού Εθνικού Σοσιαλισμού. Όχι άρθρα που αφορούν γερμανοπληξίες, εσωτερισμούς, σατανισμούς, θεοσοφισμούς, ινδοευρωπαϊσμούς, στρασσερισμούς, αριστερισμούς και άλλου είδους ψυχασθενισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. προσυπογράφουμε το παραπάνω κείμενο. είναι όλα όπως αναφέρθηκαν. το σύνολο των αυτόνομων συναγωνιστών στήριξαν την προσπάθεια αυτή έμπρακτα με χρήματα και προβολή. η απάντηση ήταν λάσπη και συκοφαντίες κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. οι ίδιοι άνθρωποι υποστήριξαν το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα, οι ίδιοι άνθρωποι υμνολογούν αντιτρομοκρατικές ομάδες καταστολής, οι ίδιοι άνθρωποι έχουν γράψει υπέρ της συμμετοχής των ΗΠΑ στον πόλεμο της Κορέας και άλλα πολλά. Οι αποφύσεις της ακροδεξιάς έχουν πολλά πρόσωπα τα οποία προσπαθούν να κρύψουν πίσω από ταμπέλες και προβοκατόρικα άρθρα. είναι παρήγορο το γεγονός ότι άνθρωποι που κάποτε έπεσαν θύματα της αστικής ακροδεξιάς δεν πήγαν στον καναπέ τους αλλά ενίσχυσαν τις αυτόνομες κινήσεις και ομάδες και την στρασσερική έκφραση. όποιος αμφισβητεί τα παραπάνω τον καλούμε δημοσίως να απαντήσει με στοιχεία ή να τον φιλοξενήσουμε σε σχετικό podcast. άλλο ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ και άλλο ιδεοληψία που αποφέρει χρήματα και διασυνδέσεις σε τύπους που προσπαθούν να προκαλέσουν διασπάσεις. Ξεχωρίζουμε τους εθνικοσοσιαλιστές που μπορεί να διαφωνούμε αλλά διατηρούν ποιότητα στον λόγο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. φυσικά. υπάρχουν και ιουδαίοι αντισιωνιστές. εκπροσωπούνται στην βουλή των "κακών" ιρανών για παράδειγμα. οι μεγαλύτεροι αναθεωρητές ιστορικοί είναι εβραίοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. σύντροφε δεν προσπαθούμε από το 2007 να πείσουμε κάποιον. όσοι ζωντανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία αν και είμαστε κάθετα αντίθετοι στις λογικές της ιεράς εξέτασης στον πολύπαθο "χώρο". ο Εθνικοσοσιαλιστής Otto Dietrich έχει απαντήσει σχετικά με την ελευθερία του λόγου. αν αυτοί οι όροι εκφράζουν όλους όσους δεν θέλουν τον κομματισμό, την ηγεσία του ενός, την δημιουργία μαγαζιών τότε ναι είμαστε και εμείς και άλλοι όλα αυτά! και σατανιστές και φραξιονιστές και ότι άλλο νομίζουν οι ιεροεξεταστές. ελληνικός εθνικοσοσιαλισμός σημαίνει σίτσα καραισκάκη, σεβαστιανός φουλίδης, αρίστος καμπάνης, αριστείδης ανδρόνικος, μιχάλης τυρίμος και δεκάδες άλλοι. άρα να αναμένουμε τέτοια βιβλία ή πάλι για την σύνθεση tvn μεραρχιών των νορβηγικών ες ες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος15.4.21

    Από το γνωστό
    "Το κίνημα της 30ής Μαΐου";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος15.4.21

    Ο Μιχαλης Τυριμος για ποιο λογο; Περαν της αντικομμουνιστικης δρασης επι 4ης Αυγουστου δεν νομιζω οτι ειχε καποια σχεση με τον εθνικοσοσιαλισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος15.4.21

    Ξεχασες να βαλεις και τον Πετρο Βλαστο κρινε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. και πολλοί άλλοι που είτε στήριξαν τις αντιδημοκρατικές επαναστάσεις είτε κράτησαν διακριτικές αποστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος15.4.21

    Αυτό σου είπα πριν.Για μία πηγή σου,έχω να σου παραθέσω δύο.Αλλά δεν έχει νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος15.4.21

    15/4/21 3:20 μ.μ. η ιστορική σου αναδρομή είναι ότι καλύτερο. Θα μπορούσε η σ.ο να να την ανεβάσει σαν ξεχωριστό άρθρο? Να την διαβάσουν όλοι μήπως καταλάβουν τι παίζει. Ιδιαίτερα οι μικρότερες ηλικίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος16.4.21

    Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν γουσταρετε τον Περικλη Γιαννοπουλο. Για ποιον λογο τον βριζετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. μην δίνουμε τόσο αξία σε τύπους που παραπονιούνται στο διαδίκτυο και σπεύδουν να σβήσουν κόσμο στο φβ. θα ρίξει φωτιά ο Βόταν ... να μας κάψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. φυσικά και έχει. από εμάς έχεις το ελεύθερο. το θέμα είναι αν έχει νόημα στο 2021 να δίνουμε τόσο μεγάλη βάση τι έγινε τότε. και το αστείο είναι κάποιοι επικαλούνται τον μακαρίτη Βεργίδη. μέχρι εκεί γνωρίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. αρμόδιοι να απαντήσουν είναι οι Κύπριοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος16.4.21

    Ποιος ειναι ο απαγορευμένος λογος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος16.4.21

    Οι τότε χρυσαυγίτες που εδειραν τους αυτόνομους δεν έγιναν αυτόνομοι αλλα δυστυχώς πήγαν σε γνωστό ακροδεξιό αντιναζιστικό σαλβινικο κόμμα "για την πατρίδα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος16.4.21

    Φίλτατε,με όλο το σεβασμό,μου φαίνεται πως μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε.Γράφεις " φυσικά και έχει. από εμάς έχεις το ελεύθερο. το θέμα είναι αν έχει νόημα στο 2021 να δίνουμε τόσο μεγάλη βάση τι έγινε τότε"
    Αν έχει σημασία και αν με ρωτάς,σε αυτήν τη διένεξη, μεταξύ Χίτλερ-αδερφών Στράσσερ,από αυτά που έχω διαβάσει,τάσσομαι υπέρ του Χίτλερ,αλλά δεν διακατέχομαι από κανένα μίσος ή καμία απέχθεια προς τους Στράσσερ,όπως άλλοι.Γενικά,για να το πω αλλιώς,δεν πιστεύω ότι ο Χίτλερ ή οι Στράσσερ,θα ήθελαν εσένα ή εμένα ή τον οποιονδήποτε,"συμβουλάτορες" ή αντιπροσώπους στις διάφορές τους.Δεν πιστεύω σε καμία σημερινή διένεξη μεταξύ χιτλερικών-στρασσερικών,διότι έχουμε κοινούς εχθρούς.Προσωπικά δήλωσα ότι διαφωνώ με τους Στράσσερ,αλλά δεν τους πολεμώ πλέον.Το ερώτημα είναι:Εσύ,όντας δεδομένο ότι διαφωνείς με τον Χίτλερ και τους χιτλερικούς, συνεχίζεις να τους πολεμάς ή θεωρείς και εσύ,όπως και εγώ,ότι έχουμε πιο σοβαρούς εχθρούς,όπως τους αστούς ακροδεξιούς ζητωπατριώτες,που κατ'εμέ,είναι οι χειρότεροι εχθροί μας,μαζί με τους κομμουνιστές,τους φιλελεύθερους,και τους αντιφάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. οι αναρτήσεις για την "αριστερή" τάση του εθνικοσοσιαλισμού έγιναν προς ιστορική αποκάτασταση της αλήθειας και ευρύτερη πληροφόρηση και όχι προς εσωτερική κατανάλωση. μια χαρά καταλαβαινόμαστε για αυτό κάνουμε και διάλογο. δεν έχουμε τα μυαλά της οακκε να μην έχουμε επαφές και συνεργασίες με συναγωνιστές που διαφωνούν. επί σειρά ετών υπάρχει σύμπνοια και αλληλεγγύη και με συντρόφους που δεν είναι στρασσερικοί. αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα απαντάμε στην γνωστή κομματική αυλή, στα παραφερνάλια που παράγει η άκρα δεξιά, στα δίποδα που την έχουν δει ες ες κλπ. αν θέλαμε να δημιουργούμε θέματα θα είχαμε ανεβάσει ντοκουμέντα με συγκεκριμένα στοιχεία αλλά αυτό δεν θα έβγαζε κάπου. απέναντι στους κοινούς εχθρούς οφείλουμε να είμαστε ενωμένοι. συμφωνείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. γνωρίζουν κάποιοι την κοινή άποψη Καζάζη Δραγούμη και Βλαστού για την Αρβανιτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος16.4.21

    Συμφωνώ.Η "ένσταση" που έχω αφορά την τελευταία σου πρόταση.Για κάθε δικό σου αδιαμφισβήτητο "ντοκουμέντο",υπάρχει και ένας αντίλογος με άλλα "ντοκουμέντα".Αυτό λέω από την αρχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος16.4.21

    Φυσικά,άλλο η Αρβανιτιά και άλλοι οι αλβανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος16.4.21

    Κάνεις λάθος.
    α)Καταρχάς ήταν σε μεγάλο βαθμό μια ενδοπειραιώτικη διένεξη.
    β) Αυτοί που έχασαν το σκηνικό δεν ήταν ακριβώς αυτόνομοι. Όπως και ο αρχηγός τους. Απογοητευμένοι χατες ήταν που πρόσφατα είχαν διασπαστεί.
    γ) Από αυτούς που πήραν το σκηνικό οι πιο πολλοί έφτιαξαν την ΕΛΑΣΥΝ και δε πήγαν στο κόμμα Κασιδιάρη
    δ)από αυτούς που πήραν το σκηνικό κάποιοι είναι σήμερα στην ΕΛΑΣΥΝ και άλλοι συνδέθηκαν με διάφορες ομάδες (κάποιες από αυτές προβάλλονται από τον ΜΚ, άντε σας αφήνω σε αγωνία να τις μαντέψετε).
    ε) επειδή το σκηνικό αφορούσε εσωτερικές έριδες πειραιωτών οι παλιές διαφορές έχουν μπει στην άκρη και μαζεύονται χρήματα από όλους για τη στήριξη φυλακισμένων (ακόμα και αν στο σκηνικό ήταν στις αντίπαλες ομάδες)
    στ) και οι μεν και οι δε, αναζητούν κόρη πρώην αρχηγού κοινοβουλευτικού κόμματος και την παρέα της για...διευκρινήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος18.4.21

    Καλά δε θα διαφωνήσουμε που πήγαν οι περισσότεροι και που οι λιγότεροι. για το ενδοπειραιωτικό κράτα μικρό καλάθι. Το ξεβράκωμα του αποκόμματος που υποστηρίζεις δε σου βαλε φαίνεται μυαλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος18.4.21

    Έγινε. Εν καιρό θα έχουμε παλι ευκαιρίες να το διαπιστώσουμε. Συντομα θα τα ξαναπούμε λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μείνετε στο θέμα του άρθρου.

Αποφύγετε προσωπικές επιθέσεις, ύβρεις και προκλητικές εκφράσεις.

Mην αποστέλλετε μηνύματα που έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία έριδων.

Σεβαστείτε όλους τους σχολιαστές ακόμη κι αν διαφωνείτε.

Αποφύγετε την καταχώρηση του ίδιου σχολίου σε πολλαπλά κομμάτια, την αντιγραφή περιεχομένου από άλλους ιστότοπους, καθώς και τους συνδέσμους σε αμφίβολους διαδικτυακούς τόπους.

Μην επαναλαμβάνετε σχόλια, τα οποία έχουν διαγραφεί.

Αποφύγετε τα κεφαλαία: παρότι δείχνουν πιο ευανάγνωστα, δημιουργούν ένταση και την αίσθηση ότι ο γράφων φωνάζει.

Χρησιμοποιήστε ελληνικά αποφύγετε τα greeklish.

Ενισχύστε τη συζήτηση!